Může být tlak 3,3 atm v zadní pneumatice důvodem uklouznutí kola v zatáčce?
1 reakcí na tento příspěvek Příliš vysoký tlak v pneu
A na nestabilitu si nestěžuju. Hlásiče nemám ale botama věčně brousim v zatáčkách o zem.
(posed se špičkou boty na stupačce jako u sportu mě nevyhovuje, je to doost nepohodlný)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příliš vysoký tlak v pneu
Begy píše: já třeba foukám gumy cca o 0,3atm víc. Motorka se hodně zklidnila a v zatáčkách to není tak "gumový"
A na nestabilitu si nestěžuju. Hlásiče nemám ale botama věčně brousim v zatáčkách o zem.
(posed se špičkou boty na stupačce jako u sportu mě nevyhovuje, je to doost nepohodlný)
A to si neprobrousis boty? Taky mi to neni tolik pohodlny, takze spicky na stupacky davam vzdy jenom pred usekem s dobrymi zatackami.
1 reakcí na tento příspěvek Příliš vysoký tlak v pneu
Do provozu mam vyzkouseno 2,1 predek a 2,0 zadek, guma se muze deformovat a ma větší grip nez prefoukla jak balón.
Když by jsi mel jakékoli otázky zavolej mi , můžu to poradit i s opravou . 728031953
SirIndy píše: A to si neprobrousis boty? Taky mi to neni tolik pohodlny, takze spicky na stupacky davam vzdy jenom pred usekem s dobrymi zatackami.
tak na bokách mám podrážku pod úhlem 45° Není to o tom že bych je vyloženě dřel.
jinak jezdím Michelin PR3 a co jsem zjišťoval tak nejsem jedinej kdo u těchle gum fouká víc.
poli46 píše: No tak ten pád byl otázka času ... Me v provozu nefunguje guma ani při tlaku 2,5 po zahrati... Na okruhu jezdim predek 2,1 za tepla a 1,9 zadek za tepla, tj když je guma ohřáta na cca 90 stupňů, po vychladnuti to dělá o 4 desetiny méně.
Do provozu mam vyzkouseno 2,1 predek a 2,0 zadek, guma se muze deformovat a ma větší grip nez prefoukla jak balón.
Když by jsi mel jakékoli otázky zavolej mi , můžu to poradit i s opravou . 728031953
Jenomže foukat gumy na běžnou nebo lehce ostrou jízdu na silnici na tlak 2.1 a 1.9 je nesmysl....Mezi auty to nezahřeješ jak na dromu. A pokud jo nemáš v provozu co dělat. Za další se víc opotřebují gumy. Jako mezi náma 3.3 je strašně šílený. Tomassek to změřil blbým měřákem a průser je na světě. 3.3 baru znamená za tepla 3.5 a víc a to je 100% jistý že mu to proto uchalo zadní kolo. Já taky nedávám 2.9 na zadní kolo ale 2 bary na zadek je až moc málo. Na drom ok. Na silnici jezdím zadek 2.4 za studena a předek 2.3 a no problém. I při normální jízdě a normálních tlakách ( 2.5 a 2.9) to je v klidu ale při lehké sportovní jízdě už to je znát.
Naposledy editováno 07.09.2013 09:34:34
2 reakcí na tento příspěvek Příliš vysoký tlak v pneu
1: ve špičkách nohou máš daleko větší cit , a pomůže ti to motorku číst.
2: nekurvil by jsi boty.
3: az špičkou při tvem stylu vemes nejakou nerovnost, tak ne ze budes mit jen zlomenej kotník az ti to protáhne nohu pod stupackou ale rozbijes i motorku.
4: letos v zatáčce ale uz brousis botu, najednou se zatáčka víc utahne , a kuli tomu ze uz máš nohu na zemi , tak ti psychika nedovolí to tam víc zlomit..
Jinak treba dunlop u KRek doporučuje tlaky 1,5 v zádu a 2,4 predek za tepla.
Naposledy editováno 07.09.2013 09:45:11
poli46 píše: Begy. Brouseni bot neni žádný hrdinství ,
1: ve špičkách nohou máš daleko větší cit , a pomůže ti to motorku číst.
2: nekurvil by jsi boty.
3: az špičkou při tvem stylu vemes nejakou nerovnost, tak ne ze budes mit jen zlomenej kotník az ti to protáhne nohu pod stupackou ale rozbijes i motorku.
4: letos v zatáčce ale uz brousis botu, najednou se zatáčka víc utahne , a kuli tomu ze uz máš nohu na zemi , tak ti psychika nedovolí to tam víc zlomit..
neberu to jako hrdinství, jen jsem konstatoval fakt. Vím/je mě jasný že negativa převažují nad pozitivy
Jen jsem prostě línej a neuvěřitelně mě sere pořád na stupačce "poskakokvat" při každým řazení nebo brzdění.
Nemám sport ale cesťáka, podle toho i jezdím. Takže botama škrtnu jen když mě rupne v bedně a zatahám za plyn.
A je fakt že co jsem si začal šrtat častěji tak u zatáček u kterých je jasný že bych brousil, tak si na špičku šlápnu.
Spíš bych uvítal diksusi proč se nejen mě motorka při přehuštění citelně uklidnila.
Tenhle poznatek má při kombinaci TDM + Michelin víc lidí. Asi je tahle kombinace blbá???
1 reakcí na tento příspěvek Příliš vysoký tlak v pneu
Mít zdravou nohu, tak to dám hned dokupy, ale doktoři straší, že můžu klidně pajdat i měsíc. Bojím se, že se letos už nesvezu.
2 reakcí na tento příspěvek Příliš vysoký tlak v pneu
Další častá debata mezi "motorkářema" - tlaky v gumách a podfukování na menší tlaky, aby to líp drželo.... ...... stručně - dokud nejedete HODNĚ RYCHLE (Brno pod 2:20) - neni třeba měnit doporučené tlaky výrobce - prostě nejedete tak rychle, aby jste to gum dostaly potřebnou teplotu, vzduch se v nich ohřál a výsledný tlak byl adekvátní! NA SILNICI JE TO NAPROSTÁ HOVADINA!! A když gumy klouznou - je to stejně většinou chyba řidiče! Ti co podfukují na tlaky, které jezdí závodníci - by si měli uvědomit, že Ti jezdí opravdu o hodně rychleji a svou jízdou do gum teplo dostanou! Carlos z Motohousu jel v Brně 2:12,6 na sportovně - cestovních Continentalech - na BMW S1000RR - s tlakama 2,5 a 2,9 (p+z) - bez sebemenšího problému! A slicky nebo směsový gumy do provozu - - další píčovina! Opět - fungujou, až když jsou ohřáté na cca. 80stupňů - a vážně si někdo myslí, že jede na silnici takovou palici, aby je ohřál a dostal do nich teplo?....... Jaké tlaky foukáte do svých gum? Jo - a nejvíc jsou "nejhustější taviči na slickach s centimetrovejma poserproužkama" a odřenýma kolenama z kruhových objezdů .....
1 reakcí na tento příspěvek Příliš vysoký tlak v pneu
tomassek.32 píše: Poserproužky teda už nemám, ale pořád se řídím jedním článkem od Sršně :
Další častá debata mezi "motorkářema" - tlaky v gumách a podfukování na menší tlaky, aby to líp drželo.... ...... stručně - dokud nejedete HODNĚ RYCHLE (Brno pod 2:20) - neni třeba měnit doporučené tlaky výrobce - prostě nejedete tak rychle, aby jste to gum dostaly potřebnou teplotu, vzduch se v nich ohřál a výsledný tlak byl adekvátní! NA SILNICI JE TO NAPROSTÁ HOVADINA!! A když gumy klouznou - je to stejně většinou chyba řidiče! Ti co podfukují na tlaky, které jezdí závodníci - by si měli uvědomit, že Ti jezdí opravdu o hodně rychleji a svou jízdou do gum teplo dostanou! Carlos z Motohousu jel v Brně 2:12,6 na sportovně - cestovních Continentalech - na BMW S1000RR - s tlakama 2,5 a 2,9 (p+z) - bez sebemenšího problému! A slicky nebo směsový gumy do provozu - - další píčovina! Opět - fungujou, až když jsou ohřáté na cca. 80stupňů - a vážně si někdo myslí, že jede na silnici takovou palici, aby je ohřál a dostal do nich teplo?....... Jaké tlaky foukáte do svých gum? Jo - a nejvíc jsou "nejhustější taviči na slickach s centimetrovejma poserproužkama" a odřenýma kolenama z kruhových objezdů .....
Sršeň je fakt ichtyl a lhář. S1000RR měl Carlos předpokládám na gumách od výroby - čili Conti Sport Attack 2 - což je sportovní guma a ne sportovně - cestovní! Takže pak takovému idiotovi něco žerte.
Svou show postavil na "hustokrutých" hláškách a říká plno totálních blbostí, co může vypustit jen retard!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příliš vysoký tlak v pneu
Naposledy editováno 01.06.2017 15:26:22
tomassek.32 píše: Poserproužky teda už nemám, ale pořád se řídím jedním článkem od Sršně :
Další častá debata mezi "motorkářema" - tlaky v gumách a podfukování na menší tlaky, aby to líp drželo.... ...... stručně - dokud nejedete HODNĚ RYCHLE (Brno pod 2:20) - neni třeba měnit doporučené tlaky výrobce - prostě nejedete tak rychle, aby jste to gum dostaly potřebnou teplotu, vzduch se v nich ohřál a výsledný tlak byl adekvátní! NA SILNICI JE TO NAPROSTÁ HOVADINA!! A když gumy klouznou - je to stejně většinou chyba řidiče! Ti co podfukují na tlaky, které jezdí závodníci - by si měli uvědomit, že Ti jezdí opravdu o hodně rychleji a svou jízdou do gum teplo dostanou! Carlos z Motohousu jel v Brně 2:12,6 na sportovně - cestovních Continentalech - na BMW S1000RR - s tlakama 2,5 a 2,9 (p+z) - bez sebemenšího problému! A slicky nebo směsový gumy do provozu - - další píčovina! Opět - fungujou, až když jsou ohřáté na cca. 80stupňů - a vážně si někdo myslí, že jede na silnici takovou palici, aby je ohřál a dostal do nich teplo?....... Jaké tlaky foukáte do svých gum? Jo - a nejvíc jsou "nejhustější taviči na slickach s centimetrovejma poserproužkama" a odřenýma kolenama z kruhových objezdů .....
Totální kokotina! Kamoš na tydle jeho keci doplatil tim, že si rozbil na dromu krásnou SP-1. Protože dal na zadní gumu tlak 2.7 ( mín než 2.9) za studena a zadek mu utekl v náklonu. Měl Zánovní Dunlop sportsmart zajeté. Bylo strašný vedro. Nevěřím tomu že Carlos dal brno za 2:12 na s 1000rr a seriový tlaky conti sport attcak 2. Prostě nevěřím. Ikdyby jo muselo být tehdá kolem 20 stupnů. A taky je mnohem vyježděnější než lidi kterým radí. Za další tam jaksi pan chytrolín Sršen zapoměl napsat když je venku 33 stupnů ve stínu a jedete na okruhu v brně tak by se fakt bodlo ufouknout tlak gum. Gumy sou natlakovaný jak prase. Navíc sportsmarty mají systém Ntec.
Naposledy editováno 07.09.2013 14:06:47
1 reakcí na tento příspěvek Příliš vysoký tlak v pneu
tak pokud jezdíte podle předpisů , 50 obec, 90mimo a 130 na dálnici tak pak jsou tyto tlaky dostačující.. ale to uz můžete jezdit na 125ccm. Protoze ta stačí, a mit supersporta,jezdit stim k mekaci, je stejne jako si zaplatit kurvu a vodit se s ní za ruku po vesnici.
Sršeň je kluk s kterym se dobre kecá ale kolikrát říká nesmysly ze to dal nejde,
Ja dělám instruktora v motoskole také, jak pro začátečníky tak i pokročilé co chtej na okruhy. Tak mam zkušenosti celkem dost, navic jezdim od 7mi let, od minibike prez plochou dráhu az po závody na 1ooo ccm
Guma s vizsim tlakem se daleko hůř dá zahřát, tudíž nemá grip, a ti co neumí tak jezdit a poradit si v kryzovkach tak většinou když zazmatkujou a ta guma nemá šanci to zachránit pac je studena a tudíž nefunguje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37032 | 17.10.2024 v 17:03 Veverčák |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 1 | 13.10.2024 v 12:19 _Michal |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |