1 reakcí na tento příspěvek Jak priskrtit vykon ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak priskrtit vykon ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak priskrtit vykon ?
Vítězslav_Máří> Třeba na tom začíná, tak to chce v klidu Ono jít bez začátků rovnou na něco co má ostrejch 44kW neni moc ideální
Naposledy editováno 11.09.2013 08:56:17
1 reakcí na tento příspěvek Jak priskrtit vykon ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak priskrtit vykon ?
Joraell píše: Sundej válec a použij širší těsnění pod válec na každou motorku se dodává několik odlišných drtuhů dle tloušťky těsnění. Motorka bude mít trošku lepší spodek a ne tak smrtelnej stred a vrch. Dále je to o nalazení přívěry.
Tohle ja asi nejkultivovanejsi reseni!
1 reakcí na tento příspěvek Jak priskrtit vykon ?
3 reakcí na tento příspěvek Jak priskrtit vykon ?
S.M-A-RT píše: Sání, výfuku a přepouštění? Když zvedneš o kus válec byť o mm, tak vzhledem k tomu, že píst zůstavá v původní výšce se celkově změní charakteristika i když to nemusí být tak patrné. Jelikož je to zvajtakt, kde se kanály otevírají pístem, tím, že píst je posunutý o ten mm, nebo dva otevře dřív přepouštění, výfuk, sání se zavře dřív a celkově se dokonce nemusí sání otevřít uplně (záleží jak je časování v originálu), to samé platí i o přepouštění. Samozřejmě se zvednutím válce změní i kompresní poměr a tak dále.
No ale prave proto se dela nekolik sirek tesneni a dela to origo vyrobce treba u TM jsou 4 nebo 5 druhu dle šířky a je na každým, které si tma dá.
Vítězslav_Máří píše: Zmenšíš předstih,nebo snížíš kompresi a zákonitě snížíš kroutící moment.Na to aby jsi snížil špičku výkonu v domácích podmínkách,je to dost složité a bez přístrojů nic neuděláš.Jo a když přiškrtíš výfuk,je kroutící moment taky v kelu.Každý chce výkon zvyšovat a ty jej chceš snížit.Proč?
Jeden kolega mi povidal, ze kdyz zmensim kompresi nebo zmensim predstih, tak proste motorka pist pujde jakoby teoreticky prece lehceji (s mensim odporem se bude tocit motor, byt s mensi ucinosti - vykonovou), kdyz bude jakoby dele zapalovat (v hornejsi poloze, takrka v horni uvrati) a stejne kdyz bude mensi tlak na stlaceni (komprese) tak zase pry jakoze pujde lehceji a mel by byt kroutak, stejny, vetsi. Takova byla jeho teorie, v praxi netusim jak to bude. U 250 2T myslim opravdu neni potreba snizovat vykon. Proste mi 125ka jakozto hobikovi nevyhovuje, protoze ten spodek je silene mrtvy a jede to az cca od trictvrte otacek, coz mi nevyhovuje, tak jezdim 250, ale ta spicka vykonu je pro me nesmysl a s mou fyzickou ji dlouho nevydrzim drzet pod plnym plynem.
S.M-A-RT píše: Nejsem si jistý, ale jestli je to karbec, tak stačí jedna-dvě-tři matky nebo nějaká zarážka nad šoupě (navléct na bowden), zkrátí to chod plynu, karbec nepujde tak otevřít a nedostaneš se do plnejch otáček. Narozdíl od úprav výfuku se to dá snadno vyndat a případně i postupně upravovat.
Vítězslav_Máří> Třeba na tom začíná, tak to chce v klidu Ono jít bez začátků rovnou na něco co má ostrejch 44kW neni moc ideální
To mi prijde jako to nejposlednejsi reseni, chci jezdit normalne i v plnych otackach co ten motor umi, a nikoli si dat doraz heftu. To pak vypada pri motokrose, kdyz nejsou slyset otacky, ze jede clovek pomalu a jak na fichtlovi :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak priskrtit vykon ?
novej píše: já bych to omezil na vzduchu.
Vis vubec na co ma vliv sroub bohatosti smesi ? Spodni otacky motoru, zhruba do 1/3 otacek. Tzn. presne to co nepotrebuji snizit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak priskrtit vykon ?
S.M-A-RT píše: Sání, výfuku a přepouštění? Když zvedneš o kus válec byť o mm, tak vzhledem k tomu, že píst zůstavá v původní výšce se celkově změní charakteristika i když to nemusí být tak patrné. Jelikož je to zvajtakt, kde se kanály otevírají pístem, tím, že píst je posunutý o ten mm, nebo dva otevře dřív přepouštění, výfuk, sání se zavře dřív a celkově se dokonce nemusí sání otevřít uplně (záleží jak je časování v originálu), to samé platí i o přepouštění. Samozřejmě se zvednutím válce změní i kompresní poměr a tak dále.
.líp bych to nenapsal.ale stejně mě zaráží,že se fakt řeší matky na lanku místo změny převodu.kolečko vyjde na 200kč.i to těsnění pod válec je dražší,o výfukách ani nemluvěNaposledy editováno 13.09.2013 11:53:00
milan10 píše: .líp bych to nenapsal.ale stejně mě zaráží,že se fakt řeší matky na lanku místo změny převodu.kolečko vyjde na 200kč.i to těsnění pod válec je dražší,o výfukách ani nemluvě
Zprevodovanim vzniknou delsi kvalty, maximalni rychlost a tim pomalejsi akcelerace samozrejme, nicmene si nemyslim, ze se zmirni vykon prece. Kdyz motocykl na nejaky z kvaltu proste vytocim nadoraz, tak si myslim, ze to bude furt silny. Nicmene nez volba matek na plyn, je tohle urcite asi lepsi reseni, nicmene to bych pak taky mohl jezdit celou trat jen na jeden kvalt, kdyz ji nyni jezdim jen na 2 (2ka a 3ka).
Naposledy editováno 13.09.2013 17:27:32
1 reakcí na tento příspěvek Jak priskrtit vykon ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak priskrtit vykon ?
Nevím co je špatného na podložení celého válce, snížení výkonu dosáhneš a motoru neuškodíš. Právě změna časování ovlivní výkon nejvíc. Jen podložením hlavy se výkonu nezbavíš navíc pokud tam jsou o-kroužky mezi hlavou a válcem (nejsem si jistý co tam tvoje moto má) tak zvednout pouze hlavu je technicky poměrně neproveditelné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak priskrtit vykon ?
Michal-#5 píše: KrosarTom> Kup si něco slabšího, co je ti doporučené nechceš dělat tak víc nedestruktivních možností není...
Nevím co je špatného na podložení celého válce, snížení výkonu dosáhneš a motoru neuškodíš. Právě změna časování ovlivní výkon nejvíc. Jen podložením hlavy se výkonu nezbavíš navíc pokud tam jsou o-kroužky mezi hlavou a válcem (nejsem si jistý co tam tvoje moto má) tak zvednout pouze hlavu je technicky poměrně neproveditelné.
Mas vlastne pravdu ja mam O-krouzky pod hlavou, tzn. ze je to takrka nerealne zmenit tu kompresi ciste pomoci hlavou. Tech tloustek tesneni pod valec se tedy dela opravdu vice ? Jestli jich bude nekolik, tak me asi nebude bavit treba 3krat sundavat valec a menit stridat tesneni, ktere mi nejvice padne, preci jen uz to chvili trva, hlava jde jeste relativne rychle. Do budoucna uvazuji mozna o KTM SX 150. Mela by mit snad vetsi spodek nez dvaca. Ale seriova dvacka mi prisla do 2/3 otacek uplne mrtva....Moc me to neoslovilo.
1 reakcí na tento příspěvek Jak priskrtit vykon ?
KrosarTom píše: Mas vlastne pravdu ja mam O-krouzky pod hlavou, tzn. ze je to takrka nerealne zmenit tu kompresi ciste pomoci hlavou. Tech tloustek tesneni pod valec se tedy dela opravdu vice ? Jestli jich bude nekolik, tak me asi nebude bavit treba 3krat sundavat valec a menit stridat tesneni, ktere mi nejvice padne, preci jen uz to chvili trva, hlava jde jeste relativne rychle. Do budoucna uvazuji mozna o KTM SX 150. Mela by mit snad vetsi spodek nez dvaca. Ale seriova dvacka mi prisla do 2/3 otacek uplne mrtva....Moc me to neoslovilo.
co resis rovnou tam placni to nejsirsi je to zalezitost na hodinu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozdíl značení válců Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 | Kegen | 1 | 17.7.2024 v 10:20 Krautkopf |
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX | borec638 | 2 | 3.1.2024 v 18:01 ja1 |
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 | radiard | 12 | 24.1.2023 v 20:50 radiard |
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 | Crmkar | 4 | 6.1.2023 v 20:55 Massakra |
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 | Neo28 | 12 | 5.1.2023 v 15:18 _Michal |