1 reakcí na tento příspěvek Koupě nové větší rozety na starou řetězovku?
Danielos píše: Já jednou měnil rozetu na celkem zánovní řetězovce, bo mi dodali s méně zuby - do rychla a to jsem nechtěl. Po výměně jsem už ale furt musel dotahovat, takže se vytahoval řetěz. Nevím, možná si to prostě nějak nesedlo, ale když jsem měnil pastorek na starší ale dobré řetězovce 2x tak to bylo OK. A tobě by se to hodilo spíše taky. Jeden zub na pastorku máš cca 3 na rozetě. A je levnější.
No jo problém je ale to že od základu mám 15 zubů na pastorku a kdybych měl 14 to je už moc málo. Řetěz se bude dost lámat. Ted jsem defakto za 5500 km napnul řetěz 1x a pořád v pohodě. A ten 1 zub na pastorku by byl už asi moc.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě nové větší rozety na starou řetězovku?
Drama píše: ja menil origo 15-40 na 14-43, pridal 3 clanky na retezu, 100% zlepseni. Lamani retezu je blbost stejne jako skraceni rozvoru, nemas sanci to poznat...Nekteri jezdi v brne rozetu 52
Hmm díkec. Ale vsadím se že by tě ten převod 14:43 místo 15:40 vyšel i kdyby si nepřidával články na řetězu. Kamoš měnil na gsxr600 řetězovku a vše původní a 2 zuby na rozetě víc a v klidu. Ty si dával menší pastorek a do zadu 3 zuby ale s tím pastorkem vlastně jako by 2 zuby na rozetě. Já na R1 dával převod 15:44 místo 16:43. Ale prostě to už bylo moc. Na silnici mě pak štěkal na každé delší rovince omezovač na 6 kvalt. Chtěl bych to mít tak, že tak tak dostanu 6 kvalt do omezovače. A taky abych měl lepší zrychlení na výjezdech v brně. Tudiž max 2 zuby na rozetě.
No a jestli nepoznám na chování mašiny to zkrácení rozvoru tím líp.
Naposledy editováno 12.09.2013 09:58:35
1 reakcí na tento příspěvek Koupě nové větší rozety na starou řetězovku?
maximalka padne z 259 na 230, nemam to teda kvuli brnu , ale tam byla 3ka slaba na vyjezdech to je fakt...
meril jsem to suplerou a cece asi 3 zuby navic uz tam asi nepujdou na novej retez , na zajetej asi uz jo
pridavam super link na kalkulacku prevodu retezovky
http://www.gearingcommander.com/
Kuges píše: zdar borci , ja mam objednano na zx-6r retezovku 14/42 , original mam 15/40.
maximalka padne z 259 na 230, nemam to teda kvuli brnu , ale tam byla 3ka slaba na vyjezdech to je fakt...
meril jsem to suplerou a cece asi 3 zuby navic uz tam asi nepujdou na novej retez , na zajetej asi uz jo
pridavam super link na kalkulacku prevodu retezovky
http://www.gearingcommander.com/ [/quote]
Jojo gearing znám dobře. No můj řetěz je starší ale pořád nádhernej stav. A je vytahanej tak lehce před první polovinou takže 2 zuby tam narvu. Kdyby ta nová rozeta oddělala řetězovku za 8 tis km tak mě to ani nevadí. Ted budu jezdit spíš na okruhu tak 500 km ročně a cca jen tak po okolí 2 tis km ročně takže když mě vydrží 2 roky tak v klidu
Naposledy editováno 13.09.2013 09:46:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki zx6r Kawasaki ZX-6R Ninja | kut | 4 | 1.10.2024 v 18:59 Pixik09 |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 13 | 28.9.2024 v 12:21 Kohlstein |
ZX-6R 1999 žere olej Kawasaki ZX-6R Ninja | Farabrim | 4 | 25.9.2024 v 16:27 nevo7 |
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
ZX6R 2005 - lehké klepání ve stupač... Kawasaki ZX-6R Ninja | BlazeCZ | 6 | 6.9.2024 v 09:02 kuddla |