P.S. origo desky mi zítra dorazí z Anglie.. ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění bez zadní brzdy
A dále při krizovkách když kvílejí všechny gumy tak to dávkuju zadní i přední no. To je tak 2x do roka. Ale kdyby motorky neměly zadní brzdu tak mi je to jedno.
2 reakcí na tento příspěvek Ježdění bez zadní brzdy
-bzdit zadkem má snad efekt jen se spolujezdcem a nebo na písku (ale i na něm bych mírně brzdil předkem kde je větší učinnost a hlavně v rovnem směru)
-Sršně jsem zažil taky v Brně ma okruhu a ten říkal tehdy na zadek nešahat a nebo jen pro uvedení do driftu před zatáčkou (ale to asi pro běžný provoz fakt není). Jo a taky říkal, že zadek je dobrej na bezpečný vystoupení z motorky za jízdy Musím s ním souhlasit ve všem co říkal....jen teda nechápu, jak muže pomoct při rychlem najezdu do zatačky vymáčknout spojku, to přijde zpomalení a následně bác do vnitřku, prootže nejvíce pádu vznikne při leknutí se a ubrání plynu do zatáčky-to říkal tuším Abrahám--a ted si položme otázku, kd o z nich je uspěšnější....
Fakt bych chtěl vidět ty, co vletí do zatáčky příliš rychle, najdou pedál od zadní brzdy a citlivě špičkou přibrzdí to už raději to poklopím až na koleno a nebo citlivě přibrzdím předkem i v náklonu (na předku mám aspon ruku pořád)
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění bez zadní brzdy
-jednou se mi stalo díky staré brzdovce, že mi selhala přední brzda na učinku a nebrzdila, to jsem se teda lekl, předemnou zpomalovalo auto a já letěl jako kráva...začal jsem kopat všechny stupně dolů a kupodivu jsem se obešel bez zadní brzdy a včas zabrzdil....To se stalo i známému, co jezdil na okruhu veterány, že mu prostě odešly brzdy a co udělal? dojel závod dost uspěšně tím že brzdil motorem,masakr,asi bych neměl jeho odvahu
-zkusil bych se poiřádně chytit nohama nádrže a zvýšit účinek na přední...ovšem brzdit vždy jen rovně a na čístem asfaltu-to pak je pravá decelerace beroucí dech
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění bez zadní brzdy
Naposledy editováno 13.09.2013 00:30:21
Naposledy editováno 13.09.2013 06:20:04
superbug píše:
Fakt bych chtěl vidět ty, co vletí do zatáčky příliš rychle, najdou pedál od zadní brzdy a citlivě špičkou přibrzdí to už raději to poklopím až na koleno a nebo citlivě přibrzdím předkem i v náklonu (na předku mám aspon ruku pořád)
Pokud musíš HLEDAT pedál zadní brzdy tak by ses nad sebou měl zamyslet
Jinak používám zadní brzdy celkem běžně a i v těch zatáčkách to funguje dobře.
No a jak píše Fish, každá motorka je jiná a brzdí se na ní trochu jinak ale k něčemu tam ta brzda asi bude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění bez zadní brzdy
Itall píše: JR..> To nevím, proč brzdil oběma (Sršeň), zde vložené video jsem neviděl, ale říkal to o brzdění jen předkem zrovna tuhle v TV. Možná, že si kecá a dělá co chce, já ho neznám.
Ty duální brzdy (jestli je to spřažený předek a zadek), určitě je to o typu motorky, s nějakým ABS nebo různými vychytávkami to může dobře fungovat. Já bych to ale nechtěl. Když chci brzdit tou či onou brzdou z různých důvodů, tak zkrátka chci brzdit tou či onou brzdou. I velká motorka je motorka.
Duální brzdy jsem si zkusil na skůtru SH 150 a BlackBirdu - ani jedno nemá ABS. Oboje jsem měl půjčené,takže žádná divočina, ale i při obyčejném brždění před zatáčkou (v ní si brzdit netroufám - jsem začátečník) mi přišla moto stabilnější než když se brzdí předek a zadní kolo brzdí jen motor. Snažím se brzdit oběma.
E: Písmena..
Naposledy editováno 13.09.2013 08:32:03
A za druhe brzdit prednou moze len ten kto jazdi po kvalitnom asfalte a to kolko brzdneho ucinku je na ktorom kole zalezi od povrchu po ktorom idem.
Na hodne klzkom povrchu moze byt brzdny ucinok na oboch kolesach skoro vyrovnany a teda zadna brzba moze byt hodne uzitocna.
Takze brzdit zadnou je povynnost pre kazdeho kto nejazdi len za fajnoveho pocasicka po fajnovom asfalte.
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění bez zadní brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění bez zadní brzdy
Mr.Dan píše: Pro všechny zdejší moralisty si jen dovolím dodat, že desky konečně včera přišly a hned jsem je tam šel vrazit, takže ano, nezodpovědný zakladatel tématu už brzdí oběma.
ještě příští rok vyměnit olej, a máš na několik sezon vystaráno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění bez zadní brzdy
Stev píše: ještě příští rok vyměnit olej, a máš na několik sezon vystaráno
Haha, to, že jsem koupil stroj od kreténa, kterej se o něj vůbec nestaral, ještě neznamená, že jsem na tom s údržbou stejně. (viz můj profil) Ještě že je mi jasný, že si děláš prču, voe... P.S. příští sezónu to seriózně vidim na řetězovku. A už se těšim, až udělám nějaký pořádný svý fotky a hodim je do galerky - to budu zase najednou borec s krutopřísnou leštěnkou (ale s dožívající řetězovkou)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění bez zadní brzdy
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění bez zadní brzdy
Stev píše: Mr.Dan> nadhled ti nechybí Jo, máš to pěkný, vfr si zaslouží péči.
No co mi v týhle době taky jinýho zbejvá, že jo.. :) Pěkný to nemám, neb ty fotky v profilu jsou ještě z loňska od bývalého majitele, teď už je ten pravej bok spravenej, resp. plast vyměněnej. VFR přežije hodně i bez péče, ta má je toho důkazem
PEPAFJR píše: Nejzajímavější na tom všem je,že kdykoliv jdu kolem jakékoliv motorky ať sporta či cesťáka, tak pohledem vidím dosti používaný zadní kotouč. A přitom ho nikdo nepoužívá.Je to záhada.
Můžu potvrdit, minulost mýho verku hovoří jasně: vzadu kotouč 60 procent a destičky kaput, vpředu kotouče cca 75 procent a destičky zřejmě původní (dle značky a typu)!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění bez zadní brzdy
PEPAFJR píše: Nejzajímavější na tom všem je,že kdykoliv jdu kolem jakékoliv motorky ať sporta či cesťáka, tak pohledem vidím dosti používaný zadní kotouč. A přitom ho nikdo nepoužívá.Je to záhada.
...protzože je od nepoužívání tak zatvrdlý(pístky) že omylem zavadíš a už se nevrátí
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění bez zadní brzdy
Podle mě by při každým příspěvku musel každý i uvést, "za jakou motku mluví", protože je přeci nad slunce jasné, že jinak "se to dělá" na sportech, cesťákách nebo na těch HD... Takže nováčkové si moc názor asi neudělají a my ostatní vlastně taky ne. Ale "vo tom to je...".
Jinak brždění se "trochu" věnuje knížka "Twist of the Wrist II" - aniž bych dělal reklamu, je to konečně i v českým překladu a podle mě opravdu přínosný počtení pro ty z nás, kteří se motorkou nejen bavíme, ale i se chceme jako jezdci zlepšit. Takže tak.
PetrBandit píše: Stejně jsou tyhle debaty zábavný . Člověk sem mrkne po dvou dnech a ten vývoj je úžasný: zakladateli vlákna Mr.Danovi mezitím přišly zadní destičky, takže má pořešíno, a "vostatní tu do sebe dou jak šílený" .
Podle mě by při každým příspěvku musel každý i uvést, "za jakou motku mluví", protože je přeci nad slunce jasné, že jinak "se to dělá" na sportech, cesťákách nebo na těch HD... Takže nováčkové si moc názor asi neudělají a my ostatní vlastně taky ne. Ale "vo tom to je...".
Jinak brždění se "trochu" věnuje knížka "Twist of the Wrist II" - aniž bych dělal reklamu, je to konečně i v českým překladu a podle mě opravdu přínosný počtení pro ty z nás, kteří se motorkou nejen bavíme, ale i se chceme jako jezdci zlepšit. Takže tak.
jinak když stojim do kopce třeba na nejaky križovatce tak mam zmačknutou prave zadni brzdu...lip se mi pak rozjiždi...než povolovat predni a soucasne davat plyn,ne ze by to neslo ale tak jsem se neucil,jinak pri couračce v kolone se lip brzdi zadni,motorku to srovna.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VFR 750 RC36 1, šíře ráfku a ... Honda VFR 750 | Dejvo6 | 4 | 1.8.2024 v 11:41 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |