Kontroverzních názorů na klasickou kyvku a displej je dost, ale asi největší debatu rozpoutala cena, tedy hlavně v Americe, kde se očekává cena 15 000 dolarů, přičemž velká Panigale je už za 18 000 dolarů. V Evropě je odhaduje cena na 12 500 liber, což je podle mě cena dost vysoká..
Bude se nová Panigale prodávat dobře?
300 - 320 tisíc je sice hezká, ale nereálná představa. Budeš velmi rád, když se za tyto peníze budou prodávat 848EVO. A i to je podle mě nesplnitelné. Ale třeba mi Papežíkovci dokáží, že se pletu
Naposledy editováno 13.09.2013 16:41:10
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale
Ducati 848 EVO se do dneška u Papežíků v Praze oficiálně prodávala tuším za 14000 EUR, což je nějakých 360 litrů. V Brně totéž. V Londýně za cca 11200 GPB, což je nějakých 340 litrů. Česká cena v korunách je tedy o cca 6% vyšší, než britská cena. Nemám důvod očekávat, že u 899 to bude nějak jinak. Navyš tedy deklarovanou britskou cenu 12500 GBP (cca 380 litrů) o cca 5%...a seš na nějakých 405 tisících korun. Což je nějakých 15700 EUR.
A to si myslím, že jsem ještě cenu za 848 EVO o pár set EUR podstřelil...s jistotou to tvrdit nemohu, protože z pražského ceníku dnes zmizela
Tvůj názor?
Naposledy editováno 13.09.2013 20:28:10
Čekal jsem cenu kolem těch 370 tis. max, ale pokud bude za 405, tak
kdo to bude kupovat? 40 navrch, což mezi námi, ten, kdo bude mít na funglovku
za 405, si těch 40 tis. asi už přidá a vezme velkou Pani za 445 tis.
A pokud to bude opravdu 400 tis., tak tu prodejnost nevidím dobře!
Když tedy vezmu rozdíly, menší výkon, monochromatický displej, obyčejná přední světla, klasická kyvka, horší podvozek a brzdy a to vše by mělo dělat jen 40 tis. Kč rozdílu?
To je fakt špatný.. Když to vezmu opačně, tak za 40 tisíc dostanu tohle všechno navíc
a to pak není co řešit!!
Ano, v ČR tomu velký prodejní úspěch neprorokuju. Ale jak říkám, ne proto, že by se místo toho kupovala 1199. Čistě proto, že bude pro český trh moc drahá. Uvidíme v říjnu.
A třeba se pletu a lidi jim za to utrhají ruce
Naposledy editováno 14.09.2013 11:10:34
Podobně jako u 1098 a 848 bych u panigale viděl tu větší jako závodní náčiní na okruh a tu menší jako mašinu zaměřenou na silniční použití.
Naposledy editováno 14.09.2013 20:35:28
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale
Krawatasakin píše: Bači> Copak 999 je hezká motorka?
o tom přeci není sporu... o tom že svým nadčasovým designem předběhla dobu můžeme vést diskuse. Ale že ten design je jeden z nejlepších a nejneotřelejších v motocyklový branži, vyvrací už snad jen ti, co mají na hlavě a chodidlech dírky...a čekají na špejle...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale
Myslím, že za tuhle cenu bude u nás neprodejná, max. pár kusů za rok, pokud vůbec..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
Panigale 899 - vibrace Ducati 899 Panigale | Richard_899 | 5 | 27.7.2022 v 12:16 Rolda89 |