prosim o radu... Chci crossku. Jel sem i na 2T i na 4T.
Absolutne nevim co se mi libilo vic, nejspis oboji. Je mi to celkem fuk, ale nejsou mi fuk penize. Co vzit? CR250 bych bral rok asi 2002 a CRF450 asi 2004-2005.
Je dobrej napad brat motorku, jako treba CR250 co je po GO a ma novej pist,atd? Nechtel bych to blbe zajet, nebo neco. Jezdit budu pole,louky,lesy,atd. Trat asi ne.
Udrzba u obou verzi spociva v cem? Dekuju.
Naposledy editováno 07.09.2013 15:34:18
Tyhle motory se skoro ani nezajíždí. Akorád jako u každý motorky nervat za studena, moc nepodtáčet, ale taky ne úplně pořád kotlit.
Naposledy editováno 07.09.2013 15:47:59
1 reakcí na tento příspěvek 4T nebo 2T ???
Protoze je tezky me prijde. A nechci to na jezdeni na volnobeh, ale na vyradeni.
Otazka, jaky enduro mas treba namysli ? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T nebo 2T ???
Bladovič píše: Enduro? Napr???
Protoze je tezky me prijde. A nechci to na jezdeni na volnobeh, ale na vyradeni.
Otazka, jaky enduro mas treba namysli ? :)
Řekl bych že myslí ostrý enduro - EXC , GASGAS ,WR ,... oproti motokrosu není nějak zásadně těžší , a pro jízdu mimo trať má lepší podvozek , jinak naladěnej motor - s delšíma servisníma intervalama ,...... ale tohle tady už bylo napsaný hodněkrát
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T nebo 2T ???
Jestli s tim mas nejaky zkusenosti, tak co bys doporucil za stroj?
A v cem je to jiny, kdyz to ma delsi intervaly udrzby?
Diky moc ;)
1 reakcí na tento příspěvek 4T nebo 2T ???
Kup si co chceš ale pokud nechceš jezdit mx trat,bude to moto nevhodné.Mám wr450,váha 112 kg,výkon 60 koní.Převodovka opačně.Na jedničku se dá jezdit ve stupačkách okolo nohy,triálek,pomalinku...ostatní tychlosti odstupnované tak,že na pět jede 140.To je maximálka.Takže 120 si valíš polnačkou a motor netočíš na plno.Croska jede dle převodu ale okolo 100-115 ale max.Dále croska ječí,řve....to není dobré,všichni o tobě vědí a začne to všem vadit.
Xr jak psalWolken je třeba fajn endurko.Pro mě třeba malý výkon a zastaralé.Ale pořád je to legenda.Záleží co umíš na motorce a zvládneš,pak kolik na to máš peněz.Lepší ostrá není levná a servis se blíží ostré krosce....
Co vlastně přesně chceš jezdit....?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T nebo 2T ???
jen těch 60 koní ve WR je trochu sci-fi
Naposledy editováno 07.09.2013 20:33:51
1 reakcí na tento příspěvek 4T nebo 2T ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T nebo 2T ???
Krosa na enduro byla,je a bude vždy mínus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T nebo 2T ???
2008 2009 2010 2011 2012 2013
Objem 449 cm3
Výkon 40 kW - 40 kW
Výkon při otáčkách - 40 ot/min - 40 ot/min
Točivý moment 36 Nm -
Otáčky při max toč.mom. 6500 l/min -
Uspořádání válců Stojatý - Stojatý
Počet válců 1
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Vrtání 95 mm
Zdvih 63.4 mm
Kompresní poměr 12.3 : 1
Rozvod DOHC 2xOHC
Ventilů na válec 5
Tak tady je specifikace WR450.....40kw
fiss. píše: Dolph-cz> jsem psal že to není o motorce ale o jezdci.typek neni žadne bečko estě jsem neviděl kopec ktery by nevyjel.no a od toho je tohle forum at si tady napiše každy co si o tom mysli.zatim zduř
Kdyby to nebylo o motorce, ale pouze o jezdci, tak můžeš po lese trajdat na okruhové R6 a říkat, že umíš jezdit.
Cross má jinak řešené převody a tužší podvozek, stejně tak mívá ostřejší vačky apod. pro maximální výkon, který u endura až tak nepotřebuješ, protože tam jde spíše o plynulý nárůst výkonu už od volnoběhu pro zvládnutí technicky náročných pasáží, což jde samozřejmě ruku v ruce se servisem. U crossu řešíš rychlost, u endura obratnost.
Můj názor je, že na louky - pole - les je ostrý cross nejen zbytečný, ale i nevhodný.
1 reakcí na tento příspěvek 4T nebo 2T ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T nebo 2T ???
A myslim ze nikde nepise, ze chci jen lit benzin a jezdit, nebo jo?!
Me jen zajimal nazor a rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T nebo 2T ???
Bladovič píše: vikik>
Jestli s tim mas nejaky zkusenosti, tak co bys doporucil za stroj?
A v cem je to jiny, kdyz to ma delsi intervaly udrzby?
Diky moc ;)
Pokud chceš stroj na vyřádění na polňačce(na poli,louce apod. nemáš co dělat),tak si kup enduro. Pochybuji,aniž bych tě chtěl nějak podceňovat,že jsi tak dobrej,že by ti ostré ,možná i středně ostré enduro nestačilo. Pokud ano,nahoď nějaké video,rád se podívám,jak ti to jde.
Takže za mně- pokud si chceš zalítat na motorce a někam to dotáhnout,začni na něčem,jako je XR400,nebo DRZ. Ať vůbec víš, o co jde.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1, 2] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 31 | Včera v 18:35 ZdendaZB |
Honda cr 250 2003 Honda CR 250 | lukas13honda | 5 | 16.8.2024 v 20:39 Kohlstein |
CRF450- zaměnitelnost převodovek Honda CRF 450R | Anti | 2 | 11.7.2024 v 22:18 Anti |
Nastavení karburátoru a bohatost po... Honda CR 250 | Radidks | 2 | 9.7.2024 v 22:11 Kohlstein |
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R | XT_600 | 11 | 13.5.2024 v 09:08 Vlnič |