Uzavřeno 25.09.2013 v 15:36 uživatelem malejpinda
1 reakcí na tento příspěvek Oprava CDI
1 reakcí na tento příspěvek Oprava CDI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava CDI
Potokovo reseni vypada lepe, pokud potrebujes jenom ke strane spoju.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava CDI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava CDI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava CDI
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava CDI
dna píše: kubacech> kde beres jistotu, ze tvoje ecu taky neni zalite sajrajtem?
Protoze GS500 ma dva trpajzliky ktery tam kladivem mlatej do vypinace JOke
Jinak aby jsme to uvedli na spravnou miru, CDI je chybne oznaceni zapalovani, protoze CDI je typ zapoalovani optimalni by asi bylo nazyvato to ECU Electronic Central Unit.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava CDI
Potok01 píše: Jak jsem opravoval CDI já...
Toto je presne to co jsem potreboval vedet a hlavne videt diky du se na to vrhnout
dna píše: tipuju, ze problem bude nekde u konektoru. vnitrek se kvuli sajrajtu ani nehne, neverim, zeby poklep mel vliv na studenak mezi soucastkou a plosnakem
dival jsem poradne na foto?? tam jde videt ze letovany spoje sou tesne u plastovyho deklu tudis tam teho sajrajtu neni skoro nic
kubacech píše: gugo> silikon je kategorie sama pro sebe ten i blbého ventilového víka dostat je práce na několik hodin.
no z autama delam dene a uz asi 10let a nikdy z me strany nebyl problem z jakym koli tesneni existujou odstranovace tesneni a spesl spachtle a de to suprove
1 reakcí na tento příspěvek Oprava CDI
TCI = Transistor Controlled Ignition - de facto bezkontaktní varianta klasického zapalování, kde kladívka, coby prvek spínající primár cívky, jsou nahrazena tranzistory (jednoduše řečeno, neberu-li v potaz řídicí část jednotky mezi snímači a koncovými prvky).
CDI = Capacitor Discharge Ignition - překládá je jako "tyristorové", nebo "kondenzátorové" zapalování a princip je takový, že VN měničem (nebo z cívky magneta) je nabíjen kondenzátor na 300 - 400V a primár cívky je zapojen s sérii s tyristorem, paralelně ke kondenzátoru. Sepnutím tyristoru se kondenzátor přes primár cívky prudce vybije a tak cívka dá jiskru.
Díky (relativně) vysokému primárnímu napětí tak cívka může být menší oproti TCI.
Není-li tedy druh zápalka jasný, je lepší napsat prostě "zapalovací jednotka" (ignitor unit), než psát cizí termity, když je suterénně neovládám a jejich užití tedy zahání visutým rizotem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava CDI
Termite suterenni.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava CDI
1 reakcí na tento příspěvek Oprava CDI
Me velke diky patri POTOK01
A nehledne na to ze i pri spatnem oznaceni r.j. to vse pochopily o co presne jde se snazily nak poradit a nekteri z vas vidim ze se toto forum nezmenilo
Naposledy editováno 24.09.2013 08:52:13
Ja len, že sa to dá urobiť aj doma...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava CDI
malejpinda píše: Me se strasne na tomto foru liby jak kazdej hned resi-mas to spatne oznaceny,mas tam samy hrubky ale aby poradil to ne
Me velke diky patri POTOK01
A nehledne na to ze i pri spatnem oznaceni r.j. to vse pochopily o co presne jde se snazily nak poradit a nekteri z vas vidim ze se toto forum nezmenilo
Máš tam hrubky..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rakousko-policie Honda NX 650 Dominator | Alex93 | 21 | 20.8.2024 v 20:59 MILOS61 |
Vačka Honda NX 650 Dominator | zeli247 | 4 | 2.1.2024 v 20:30 wáca |
Ráno nastartuje Honda NX 650 Dominator | Rom23 | 13 | 20.7.2023 v 21:21 _Michal |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
dotaz ohledně spolehlivosti, na co ... [1, 2] Honda NX 650 Dominator | pikok | 31 | 18.6.2023 v 20:20 Slávek-TDM |