Uzavřeno 08.10.2013 v 17:08 uživatelem Black.lion
Naposledy editováno 08.10.2013 17:08:20
1 reakcí na tento příspěvek Smazáno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno
Přitáhnout ani jinak "doma" opravit to nejde... Zip se sám od sebe rozjíždí, zapnu to v pořádku, a po chvíli se zip sám od prostředka rozjede...
Kdyby mi to řekli hned na začátku, tak si opravit nechám sama, nejsem typ, co by dělala nějaké problémy. Jenže jednak je to v záruce a jednak při mojí "opravě" by mi pak eventuálně neuznali jinou... Vytočil mě totálně jejich hodinový "obrat" a přístup. Takže mi nejde o pár stovek, ale o práva zákazníka. Prostě s.... na hlavu mi můžou, ale ne moc dlouho!
K tématu - vyměnit zip u nějaké švadleny stojí cca 100Kč, nevím, jestli se má cenu s nimi kvůli tomu handrkovat, ale zkusit to můžeš
Horší by bylo kdyby se třeba někde rozjel šev...
Pokud je ale kombi nepoškozená a vypadá netknutě, tak bych se s nima ale klidně hádal, jen ať si to vyžerou, šmejdi
1 reakcí na tento příspěvek Smazáno
1 reakcí na tento příspěvek Smazáno
Pokud reklamaci neuznají ani pak, zbývá ti jedině se soudit, příp. rozhodčí řízení.
Naposledy editováno 25.09.2013 19:17:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno
2 reakcí na tento příspěvek Smazáno
Šel bych po uplynutí 30ti dní na reklamaci do prodejny s tím jak byla moje reklamace vyřízena. Jestli řeknou že reklamace je zamítnuta a kombošku okamžitě vrátí obrať se sem. Pokud nastane jakýkoliv jiný případ trvej na tom že reklamace měla být vyřízena do 30 dní (jakkoliv) a jelikož není uplatňuješ svůj zákonný nárok na vrácení peněz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno
1 reakcí na tento příspěvek Smazáno
Jinak jak už ti někdo radil, vzít kladívko a lehce ťuknout na střed jezdce, zip bude opět držet, já si ho takto opravoval na bundě. Když ťukneš moc, tak se ti rozletí :)
A co se týče reklamace, posudek od znalce a když pak nezmění názor, tak soud, vyhraješ to, ale otázkou je, jestli na to máš čas a peníze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno
odlepila se mi podrazka a do bot teklo, takze se rozmocily. Prvni reklamace zamitnuta majitelkou s tim, ze to je bezne opotrebeni. Poslano zpet. Druha reklamace zamitnuta majitelkou ze je to bezne opotrebeni, tak jsem jim tam ty boty potreti s tim, ze si necham udelat posudek - 4500kc a budu po nich pozadovat navraceni plne puvodni ceny, nakladu na posudek a nahradu ztraeneho casu.
A pomohlo to. drzim palce
1 reakcí na tento příspěvek Smazáno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno
1 reakcí na tento příspěvek Smazáno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno
Danny350 píše: Zip je samozřejmě součást a rozhodně musí vydržet minimálně záruční dobu.
Šel bych po uplynutí 30ti dní na reklamaci do prodejny s tím jak byla moje reklamace vyřízena. Jestli řeknou že reklamace je zamítnuta a kombošku okamžitě vrátí obrať se sem. Pokud nastane jakýkoliv jiný případ trvej na tom že reklamace měla být vyřízena do 30 dní (jakkoliv) a jelikož není uplatňuješ svůj zákonný nárok na vrácení peněz.
na to bacha. BC má v protokoly malým písmem, že souhlasíš s prodloužením záruční lhůty na 60 dnů.
Jinak jsem tam reklamoval boty v létě. Ujel jsem v nich asi 1000km a rozpadly se. Měl jsem tu o tom téma. Tak jsem tam šel za 30 dní a tam mi tvrdili, že na to dle systému mají čas do zítřka. Když jsem tam byl zítra, už se se mnou na prodejně nebavili, že to není jejich problém, že si mám zavolat do Chlumce.
Měl jsem štěstí. Poslali boty na posouzení do Itálie a ti jim řekli, že to opravovat nebudou a prý že reklamaci zamítli. Ale naštěstí měli prázdniny a nikdo se neměl k tomu, aby ty boty poslali zpátky do ČR, takže mi museli vrátit peníze.