chtěl bych znát Váš názor na páčky čínské výroby např. tyto . Má s tím někdo zkušenosti? Jít do toho nebo ne?
2 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
3 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
Doporučuju se zblízka podívat třeba na mé vstřikování, zrcátka nebo motor startéru - budete překvapeni, na kolika "proslulých značkách" najdete identické díly. Není divu, nakonec Loncin vyrábí motory pro BMW a to je jen špička ledovce.
1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
Kouknul jsem na imbusy, kterýma to je sešroubovaný, abych to dotáhnul. Jenže prostě místo toho, aby byl závit v kruhovým prolisu, do kterýho se měla schovat hlava šroubu s nějakýma 2mm od okrajů, tak to bylo najebaný úplně u hrany a navíc tam někdo ten šroub narval takovým způsobem, že serval i hranu toho prolisu. Navíc ten šroub byl v jakýsi místní míře. Nepasoval do něj jak metrickej, tak palcovej imbus a obrušovat kličku jen proto, abych ji tam narval se mi fakt nechtělo.
Mechanismus na nastavení vzdálenosti byl už od výroby strašně vyčochtanej a navíc to bylo celý špatně poskládaný. Na brzdové páčce se ten odskok nechal přetlačit jen lehkým tlakem prstů. Za brzdu beru mnohem, mnohem víc a rozhodně nechci, aby se mi ten sráč začal pod prstama v krizovce lámat. Spojková zas nešla nastavit skoro vůbec, musel jsem tu páčku chytit do svěráku a vzít tu nastavovací kombinačkama.
Celkově ten materiál byl měkkej jak modelína, za jízdy se obě páčky klepaly a v místě, kde se za ně bere, mají až moc ostrou hranu, ze který po chvíli bolej prsty. Teď se mi válí ve skříni a mám zpátky ty původní.
Takhle vypadaj:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Xfanthom píše: http://www.m-style.cz/moto/cs/44-packy Neumím nakupovat v zahraničí, plánuju nakoupit tady :)
Beztak máš v avataru náký číňanky, tak jakýpak s tim štráchy, ne..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Tyhle páčky jsem pár lidem odtud objednal a někdo je musel trochu poupravit, matky s pojistkou se vytřepali, někomu to dokonce začlo přibržďovat atd. Někde to tu je. chce to trefit výrobce resp. distributora.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
SmokinCBR píše: Beztak máš v avataru náký číňanky, tak jakýpak s tim štráchy, ne..
a co zvolit ty nelámací, neprodlužovací.. jen klasický dlouhý CNC páčky? Tam by se toho nemuselo moc kvedlat ne :D.. čínu já rád
Naposledy editováno 26.09.2013 19:51:48
(reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
http://www.ebay.com/...sd%3D261202605808%26
1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
Zkuste kouknout na tohle. Já si jedny na zkoušku objednal na GSX R a super. Fakt perfektní a přesná práce za 650 kaček i s dopravou!!!!! Minulý týden jsem si tedy objednal další na druhou motorku a čekám. Dodací lhůta je tak tři týdny. Můžu jen doporučit. Nejsou sice lámačky, ale já je nechtěl.
neznamyScooterD píše: rrss>zrovna tento týden jsem tu měl loncina "na servis". Pán 60let, najeto za 2.5 roku 3tkm.
No asi málo jezdí, já mám najeto 11x tolik a ani jedna z tebou popsaných závad mě nepotkala. Plasty, které jsem nechtěl, praskly, "gelovka", kterou jsem nechtěl, umřela, nicméně obojí jsem si sám vyměnil a od té doby nemám problém. První výměna řetězovky, první výměna gum a několik výměn žárovek, to přiznávám, ty se sypou :)