1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
gugo píše: seikos> Naivko.
to abych si zařídil homologaci na můj plot, kdyby mi ho náhodou někdo zbořil
seikos píše: Pokud tě někdo namrdá zezadu a je to jeho vina, tak je irelevantní zdali namrdal něco co má nějakou homologaci, motorku, přivázanou ledničku, nebo prase na porážku. Pojišťovna prostě hradí způsobenou škodu
Pojišťovna by určitě hledala nějaký způsob, jak se vyhnout placení
1 reakcí na tento příspěvek Co takhle připojit motorku za auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
1 reakcí na tento příspěvek Co takhle připojit motorku za auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
Nevim, nemám zkušenost.
Na druhou lajnu - já to zezadu narvat do něčeho, co není homologováno na provoz, nesplňuje to zákonné podmínky, tak budu asi taky volat švestky, nechám to zaprotokolovat. Bo sice moja chyba, že jsem narval zezadu, ale kdyby ten krám přede mnou na silnici nebyl, když tam nemá co dělat, tak bych vlastně ani bourat neměl.
Kuuuurwa, to jsou spekulace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
Pepa1098 píše: keto> máš pravdu není orgán jako orgán a za tím vozem to vypadá hodně dobře kdyby u nás výrobci tažných zařízení todle dělali a homologovali tak by to stálo pár korun a nebylo by to špatné
Akorát zapomeň, že by to stálo pár korun. Sháněl jsem se teď po nosiči na kouli, na který se dá namontovat jak nosič na kola, tak třeba nějaká bedna. Podívej se sem. A to je blbejch pár jeklů, kdyby tam mělo být něco, co udrží motorku a síly působící při jejím naklánění, tak by to muselo být poněkud bytelnější a stálo by to možná víc než ten vozejk.
Hroch_cz píše: Akorát zapomeň, že by to stálo pár korun. Sháněl jsem se teď po nosiči na kouli, na který se dá namontovat jak nosič na kola, tak třeba nějaká bedna. Podívej se sem. A to je blbejch pár jeklů, kdyby tam mělo být něco, co udrží motorku a síly působící při jejím naklánění, tak by to muselo být poněkud bytelnější a stálo by to možná víc než ten vozejk.
Tak koukám,že to někdo už vyrábí píšou na přepravu různých nákladů,takže i motorky a zatížení 100kg,když mašina má 200kg a víc než polovina zůstane na zadním kole,tak se to vejde,jen dopracovat přikurtování předního kola
1 reakcí na tento příspěvek Co takhle připojit motorku za auto ?
2 reakcí na tento příspěvek Co takhle připojit motorku za auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
trigr píše: Tohle asi není úplně košer pro převodovku pokud je tam nasazený řetěz. Jestli se pletu opravte mě
+ formelgsx: byste si tu moji fotku v avataru mohli dat pryč
2 reakcí na tento příspěvek Co takhle připojit motorku za auto ?
jednou když jsem jel na koupaliště, potkal jsem němce s karavanem. Za sebou tahl takový to malý autíčko, něco jako Fiátek 500. Když jsem ho dojel, zjistil jsem, že v autě nikdo nesedí a že karavan ho táhne na tyči ..fakt zajímavé DD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
2 reakcí na tento příspěvek Co takhle připojit motorku za auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
Domino69 píše: Zkoušel jsem najít fotku, ale bohužel...
jednou když jsem jel na koupaliště, potkal jsem němce s karavanem. Za sebou tahl takový to malý autíčko, něco jako Fiátek 500. Když jsem ho dojel, zjistil jsem, že v autě nikdo nesedí a že karavan ho táhne na tyči ..fakt zajímavé DD
To ale musí být tažná tyč přes táhla spojena s táhly řízení (při větším odporu možná i rozpojit převodku), jinak se budou přední kola v zatáčkách smýkat - sama si potřebný rejd nenatočí. Něco na způsob rejdových tyčí řídících nápravy některých návěsů dle úhlu soupravy v točnici. Je to docela nezvyk s tím pak couvat.
dakarista píše: Otazka je co by tomu rikala prevodovka, tocit se bude ikdyz je tam neutral a nebude mit tlakove mazani...
Jestli reagujes na ten wrangler tak tam nabouchá na pridavny prevodovce Neutral a bude to v pohodě. Motorku bych tak netahal.
trigr píše: Tohle asi není úplně košer pro převodovku pokud je tam nasazený řetěz. Jestli se pletu opravte mě
tak tak na neutrál to můžeš táhnout max v řádu desítek km.. Šíma to táhl několik tisíc tuším (bmw f 800 gs) a dělal potom převodovku3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takhle připojit motorku za auto ?
J.M.K. píše: To ale musí být tažná tyč přes táhla spojena s táhly řízení (při větším odporu možná i rozpojit převodku), jinak se budou přední kola v zatáčkách smýkat - sama si potřebný rejd nenatočí. Něco na způsob rejdových tyčí řídících nápravy některých návěsů dle úhlu soupravy v točnici. Je to docela nezvyk s tím pak couvat.
tahla na tazne tyci, rozpojena prevodka a kaviarovy tousty
Velky hovno - zavodni auta se normalne tahala na trojuhelniku chycenem do uchytu narazniku ... a pelasilo to za avii jako po masle. V USA takhle tahaji za obytnakem osobak kdyz jedou nastorc pres staty na dovcu. Je to docela peklo kdyz te na dalnici predjizdi dvacetimetrovej "bydlik" a za nim na stangli Silverado.
Naposledy editováno 27.09.2013 20:45:07