Trošku jsem se po nějakých koukal ale stejně si nedokážu vybrat, tak bych poprosil o radu jakou bych si měl vybrat motorku na začátek.
Samozřejmé bych chtěl aby jezdila dobře a aby nebyla lína, ale zase chci aby to nemělo velkou spotřebu a aby nebyly velké náklady na údržbu.
Také bych chtěl aby v rámci možností nějak vypadala, proto jsem sem zařadil i Raptora, protože ten se mi líbí ze všech nejvíc.
Díky moc
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
JohnnySX píše: No nevím kam všichni chytráci chodíte na to že cebro jezdí 80 . I když je cebro mala motorka tak většinou předjížím já někoho. To že by někdo předjížděl mě se moc často nestává. Ano NSR (otevřené) je trochu někde jinde výkonem ale i spotřebou a celkovou finanční náročností. A pokud by to NSR otevřené neměl , tak se není vůbec o čem bavit a bral bych cbr. Nehledně na to , že kdybych měl NSR tak bych měl někde v záloze min 10 000 kdyby náhodou , myslím že nezkušenej zadře a ani neví jak .
To je zajimavy, jak tady najednou vsechny cebra jedou 130+.
Kdyz se podivam do fora mesic zpatky, kolik je tu vlaken ze vsechny tyhle malorazky 4T nejedou ani kilo a kazdej se pta, jak poladit! A ono veteina kamionu ma na tom kile omezovac. Jak takovej kamión potom predjedes????
To se u NSR nebo Aprilky RS nejak nestava...... Jak jsem tu navecer psal, kdyz mas na opici, musis mit na banany!
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
Telďas píše: JohnnySX> úplně s tebou souhlasím je to prostě jenom o tom ,že 2t si může dovolit jenom ten co má bokem nějákěj příjem třeba si někde vydělává nebo ten komu cpou rodiče pořád peníze ale normální student co živí motorku z kapesnýho prostě 2t neuživí...
Kravina, bylo mi 17, brigády jen mizerně a od našich nic.. a do NSR jsem lil jen olej a benzín. Pak základní údržba: řetěz, vyčistit filtr, dolívat Motul. Dá se to naprosto vpohodě, když člověk nekoupí totální vyježděnej vrak. Moje NSRo bylo zavřený, výkon i tak super, hlavně ta spolehlivost a spotřeba maximálně 5 litrů. Teď už mám jen auto a stojí mi vlasy na hlavě, když stím mám někam vyjet. Na NSRu jsem jezdil furt, tam za celou nádrž nedám 2 tisíce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
pesastor píše: To je zajimavy, jak tady najednou vsechny cebra jedou 130+.
Kdyz se podivam do fora mesic zpatky, kolik je tu vlaken ze vsechny tyhle malorazky 4T nejedou ani kilo a kazdej se pta, jak poladit! A ono veteina kamionu ma na tom kile omezovac. Jak takovej kamión potom predjedes????
To se u NSR nebo Aprilky RS nejak nestava...... Jak jsem tu navecer psal, kdyz mas na opici, musis mit na banany!
CBRko opravdu ale nejede špatně.. Díky tomu že je to tak malý, a s těma malýma kolečkama to fakt jede dost pěkně na 4 takt, 2t je sice 2t ale se mnou to CBRko po rovině jelo 120 jak nic bylo to na vytočenou pětku, z kopce nebo s větrem v zádech, nebo mi možná pomohla dát trošičku silnější převod, aby to tu šestku utáhlo tak nevidím problém v tom, že by to nemohlo jet 130, z kopce by to na šestku dalo i víc samozřejmě pokud bude motor a celkově motorka v dobré kondici. Ovšem když se CBR žene co to jde tak je spotřeba taky kolem 4 litrů, né li i trochu větší. A s tou výdrží a servisem je to pak taky na debatu.. Když CBR bude někdo pořád takhle honit tak ten motor půjde taky do kopru a bude dělat generálku stejně jak 2T, ale za daleko větší prachy.
2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku?
[img]
Já v předu v pravo na nsr, kamarád na xt a proti němu ten favorit kterej ještě pro jistotu zajel do odstavnýhy aby ho nesundal
Naposledy editováno 29.09.2013 14:01:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
To je u 2T prece jen trosku jiny, zanedbas a kousnes to, vic to jede, nemusis to tak honit. Ono i spotreba cebra honenyho v plnejch bude podobna jako u 2T.
Proto pisu, ze kdyz nekitovanou dvacu, tak NSR, Aprilku nebo podobnej 2T.
Edit:
Proste vykonu v krizovce neni nikdy dost. A j-li nahodou dost vykonu, plati ta prvni veta!
Naposledy editováno 29.09.2013 14:10:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku?
Telďas píše: jinak je teda pravda ,že pokud se koupí kvalitní dobře udržovanej 2t typu (dt,nsr) tak souhlasím ,že najede klidně přes 30 000 ale doma jsme měli ktm exc 125 a každou chvíli se to sralo nejdřív hned po koupi píst + nicasil,potom spojkovej koš ten stál asi čtyřku a pak další rok zase píst a spotřebák na tom odcházel jak na pásu takže tak a apirlia a italky na tom jsou se živostností prej taky bídně prostě 2t 125ccm uměj dělat jen japonci asi jako všechno
EXC je taky ostrej vykoňovanej závoďák, to s tím nemůžeš srovnávat. Taky to potřebuje uplně jinačí údržbu a když to koupíš po praseti tak se není čemu divit že se začne srát. Já teda musim zaklepat, že jsem exc 300 vybral dobře a nic se na tom zatím nesere
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
NSR-DAWE píše: A cbrko ? To je motokolo Když někam jedem tak musíme furt na něj čekat :) Taky se my stalo že sme jely autem 60km/h a začalo nas předjíždět cbrko tak sme přidaly na 70km/h a cbrko nas prostě nedalo tak sme přibrzdily a pustily ho ale mazec :) A na nsku ? to jen podkopneš a máš tam hned 130 :)
Ono upřímě, když budu rejpal, tak tohle ja na přesdržku. Buď jeď rychle ať tě nemusí nikdo předjíždět, nebo jed pomalu a když tě chce někdo předjet, tak mu to nepřišlapuj! To platí kdykoliv a u jakýkoliv mašiny a auta.
pesastor> když pojede na dváce těch 90-100, tak ho kamion předjíždět nebude. A Je mu jedno jestli pojede na dváce 100 nebo na šestce či litru 100, když bude kamionak magor tak ho bude předjíždět tak jako tak.
Jinak co ti můžu k tématu. Pokud si vybereš cbr chybu neuděláš, budeš jezdit za plěnou spotřebu(+-3l), maximálka budě někde kolem 120. A za 2 roky to prodáš a koupíš si něco většího. Nebo si koupíš 2T budeš jezdit za větší spotřebu ale budeš mít větší výkon a budeš muset do toh cpát víc peněz. A ty kecy co ti říkaj že jezdí i za 4 je blbost, když ten výkon budeš mít tak za to budeš víc tahat. Ne to jenom lechtat.
Přeju dobrou koupi. A vybírej srdcem. Když se ti líbí Raptor kup si ho:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
kdyrja píše: Taky nsr živím jenom z kapesnýho a třeba jednou měsíčně nějaký menší přivýdělek. A pořizovací cena 4t je většinou ještě větší. Takže ve vysledku to za ty 2 až 3 roky ježdění výjde stejně. Jo a takhle to dopadá když není výkon :D
[img]
Já v předu v pravo na nsr, kamarád na xt a proti němu ten favorit kterej ještě pro jistotu zajel do odstavnýhy aby ho nesundal
Já se kolikrát uhejbám i těm kteří maj výkon abych je nesudnal. A taky musíš vzít v potaz to že jede poslední předjedou 2 a ten třetí to nestíhá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
Ovšem nesmí to bejt olítaná sebo špatně seřízená vražda.
pesastor píše: Ono i spotreba cebra honenyho v plnejch bude podobna jako u 2T.
Nemám zkušenost s CeBRem, ale s Varaderem, taky 125, jenom o pár kilo těžší.Jel sem na Varanovi na Grossglockner (ten motor z varana jede od 8 tisíc otáček výš), za sebou 2 plný brašny s věcma a spotřeba byla 3,7 litru. A co jsem jezdil do autoškoly a věčně sem nestíhal (takže za každou vesnicí full gas a rychlost tachometrovejch 110) byla moje spotřeba 3,6. Takže tady nějakej rozdíl mezi jízdou a "palbou" v červeným poli otáčkoměru není. A myslím že ani u toho cebra ta spotřeba moc kolísat nebude.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
pesastor> jo mohelničák to je zlo nerad tama jezdím, ona totiž i ta 2T dváca tam dostane docela zabrat
A ptal se, proč teda má 2T, když jezdí stejně rychle jako 4T, ale s o něco vyšší spotřebou.
Nepsal nic o vlastních zkušenostech, jen se ptal na věci zmíněné v té odpovědi.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2898 | 6.9.2024 v 19:06 Beranidlo |
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Výpadek hadičky při jízdě Honda CBR 125R | lukyfrci | 3 | 27.8.2024 v 11:45 JirkaLN |
Jedna strana blinkrů přestala fungo... Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 2 | 23.8.2024 v 23:18 MrLuckyoff |
Cbr 125 2008 nepřesnost palivoměru Honda CBR 125R | sasasasa | 1 | 8.8.2024 v 10:00 Krautkopf |