Zajímalo by mě jestli má někdo zkušenosti s těmito "neznačkovými" kity.

Mám namysli např:
1) http://www.skutry-m...li-5823.html#content
2) http://viewitem.eim...hs/221267129926/item
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Kit 70ccm - značka, rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kit 70ccm - značka, rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek Kit 70ccm - značka, rozdíl
nejdriv se naucte neco o 2t a pak kupujte .. protoze jenom kdyz o 2T nevite tak budete podporovat 4t ..nemylsim to spatne jen me zarazi komentare typu olej tam preci byl a moc tomu nedavat tak to proste musi jet .. vsadim se ze ty znas rozdily mezi 2t a 4t jen ze 2t kouri, ma to divnej vyfuk a dava se olej do benzinu a 4t ma brutalni zvuk
jelikoz me srdce krvaci kdyz vidim 2t na cestach cim dal tim mene uz se vic nedivim .. lide jsou poholdni a hloupi aby jezdili 2t :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kit 70ccm - značka, rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kit 70ccm - značka, rozdíl
WoxmenRX píše: unn4m3d> a tobě zajíždění nové pístní sady a válce nic neříká co ? Po 1000km zadřel a to se to sotva zajelo (Jezdil s poměrem 1:33, jezdil tak do 60Km/h, střídal kvalty a otáčky)! Vysvětli mi teda jak se zajíždí nová pístní sada s válcem na 70cc 2Taktu ty Pane chytrej! A jestli tohle bylo mířený na mě tak se kurevsky pleteš kamaráde ... Pár dvoutaktů už jsem rozložl, složil a vlastnil! Aprilia RX 50, KTM EXC 125 a moje aktuální GAS GAS EC 300 vše si na nich dělám sám, od zadního kola po přední včetně motoru! Takže si prosím odpusť tyhle nemístný komentáře, když o mě/nás nic nevíš.
nerad bych jitril..ale kdyz si prectu viz dole clanek..tak nandani kitu neni jen ze se to tam prdne a pak se to zajede...
Montáž:
Měření pístu se provádí napříč vedení čepu a zhruba 20mm nad dolní hranou pístu. Měření válce provádíme okolo 20mm pod horním okrajem otvoru válce.
Správné nastavení KIT sady je : 0,02 – 0,03 mm (4-takt) a 0,04 – 0,06 mm (2-takt)
Pokud během přípravy před montáží zjistíte nějaké závady, ihned výrobek vyměňte za nový, na pozdější reklamace vznikle během provozu už nebude brán ohled.
Po namontovaní KIT sady je nutné pečlivě nastavit karburátor. Dbejte na správný poměr vzduchu a paliva, příliš chudá směs povede k přehřátí a zadření.
Správná funkce KIT sady bude možná jen pokud ostatní součástí motoru jsou v perfektním technickém stavu. Veškerá poškození vznikle v důsledku zanedbání přípravy, špatné montáže a nevhodné regulace směsí nepodléhají žádné záruce.
Návod k obsluze:
Nový namontovaný Tuning KIT je nutné postupně „zaběhat“ během prvních 1000 km po montáží. Během této doby vyvarujte se nadměrnému zatěžování vozidla a zatížení motoru (jízda ve dvou, jízda na plný plyn, prudký rozjezd do kopce a pod.) Pamatujte, že skútr o obsahu 50ccm ač je typizován pro 2 osoby tak ve skutečností uveze sotva jednu (víz max. nosnost v TP kde je uvedeno obvykle 150-160 kg) a mějte na pamětí, že jízda na hranicí možností vašeho vozidla mu na životností neprospěje.
Pozor ! Ve 2-taktních motorech je nutné je nutné trvalé míchat palivo s olejem v poměru 1:100 nebo může být i o něco vyšší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kit 70ccm - značka, rozdíl


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kit 70ccm - značka, rozdíl
WoxmenRX píše: bramboroking> Jo to není to máš pravdu Já jsem tuhle všechnu přípravu, dolazování atd. bral jako samozřejmost tak jsme přeskočil rovnou k zajíždění
no podle me byla blbe nastavena ta bohata nebo spis chuda smes...ale to se dalo zjistit tim ze byl motor dost brzo prehratej..ale tim ze to rachlo presne po 1000km,tak bych rekl ze problem byl vtom zajizdeni+chuda smes+extremni teplota a v okamziku kdy si clovek mysli,mam zajeto a ted to vorostuju..tak se to vsechno secetlo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kit 70ccm - značka, rozdíl



WoxmenRX píše: bramboroking> To je klidně možný. Já jsem svíčku neviděl jak vypadala Ale už ze zásady bych nekupoval čínskej 70ccm KIT! vem si, že to točí nějakých 14 tis. a to ten čínskej válec po zajetí (pokud se to dřív nekousne
) nemůže dlouho vydržet.
Když bych chtěl tunit 50cc tak jen značkové věci a ne celou kitovou ČÍNSKOU sadu za 1620kč.
no vono ty cinske veci sou rok od roku lepsi,ale plati ze na bmw by se nemela davat kola z trabanta...znacka na znacku,cina na cinu..ja treba koupil moto kterej mel delanej kit jeste od servisu odkud se kupoval...ale osobne kdybych se mel rozhodnout mezi kitem a novym motorem,tak jdu do noveho motoru protoze v podstate kit je ilegalni paklize ho neprihlasis stajne jako jinej motor..tzn ze od pojistovny nedostanes ani kacku a mas jen pruser
http://viewitem.eim....it/400548158843/item
Prý se dá použít sériová hlava a klika :)...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá výkon Rieju RR 50 | Samuel__ | 14 | 9.4.2025 v 22:17 Samuel__ |
Motorka nechce ísť do stredných otá... Rieju RR 50 | Samuel__ | 6 | 31.3.2025 v 20:11 Kohlstein |
Blinkry a Policie Derbi Senda SM 50, Derbi Senda 50, Yamaha DT 125 R, ... | Leffee | 30 | 4.12.2024 v 15:41 krokoš |
"Zmenšování" karburátoru Aprilia RX 50, Rieju RR 50, Beta RR Motard 50, Beta ... | Leffee | 2 | 1.12.2024 v 07:23 krokoš |
led blinkry Rieju RR 50 | Hanz_XT600 | 6 | 8.9.2024 v 12:15 ja1 |