1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!
Nevidíš, že má černej rám?
1 reakcí na tento příspěvek Tak tomu říkám ku..a renovace!!!
Barva v techničáku je přeci jasná - černá. Jediné co má barvu jsou gumové prvky jako pneu, stupačky, ... a ty má černé .
PepanS píše: Chlapec to podcenil. Zapomněl dát do chromu jěště rám, válec, hlavu, blok motoru, bubny brzd. Tam toho jěště je. .
Barva v techničáku je přeci jasná - černá. Jediné co má barvu jsou gumové prvky jako pneu, stupačky, ... a ty má černé .
Hardcore tuzeři ho ještě nesmí zapomenout dát i dovnitř, do válců .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!
1 reakcí na tento příspěvek Tak tomu říkám ku..a renovace!!!
1 reakcí na tento příspěvek Tak tomu říkám ku..a renovace!!!
2 reakcí na tento příspěvek Tak tomu říkám ku..a renovace!!!
Naposledy editováno 01.10.2013 19:18:55
1 reakcí na tento příspěvek Tak tomu říkám ku..a renovace!!!
Ještě zbývá dodat, že to je stroj soudruha z NDR a v Pekelných dolech opakovaně asi nejfocenější stroj
bromep> To, že je nejfocenější leckdy znamená naopak nejhnusnější a není se vlastně čím chlubit .
Nejde mi o to, jestli to je nebo není úprava do původního stavu. Nazvěme to rekonstrukce s trochou tjůningu . Ale jde mi o to, že je to hnusný jak prdel . Chrom mám rád, ale tohle by byl hnus na jakékoli motorce . Ale majiteli může být u prd*le můj názor (dokud mi na silnici nebude odrážet prasátka do očí ), důležité je, jestli se to líbí jemu .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!
Vaki píše: A proto by se veterání měli restaurovat (do původního stavu) a ne renovovat (do podobných hnusů).
Tam je to právě trochu sporné s tím slovíčkařením. Nás vždycky učili, že renovace musí být oprava do bezpodmínečně původního stavu, jen s použitím origio dobových dílů, max. opravených dobovými technlogiemi. Problém tam bývá hlavně u tachometrů, které mívaly vnitřek ze zinkové slitiny, která se časem doslova rozsype.
Restaurace už připouští použití třeba nových replik dílů, které nemusejí úplně pintlich odpovídat originálu. Nebo mohou být i dobové úpravy.
Souvisí s tím i rekonstrukce , kde už jde o přestavbu v rámci modernizace. Třeba několik mašin řady T47 (provozovaných na JHMD) bylo osazeno moderním elektronickým řízením a mají o 60% menší spotřebu, což se při denním provozu sakra projeví. Stejně tak se za rekonstrukci dá považovat výměna původního zapalování za bezkontakt sadu VAPE.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!
bromep píše: Tak nádech historický motorky se ztrácí renovací vždy. Staré vypadající jako nové je jak pornoherec bez koulí. Ale ať si dělá každý co se líbí jemu. Naštěstí je to jenom Jawa, kterých jsou 3 pr.... Renovace vzácných a starých strojů je ale věc trestuhodná
Tak na tom se asi neshodneme, když vidím orezlého veteraná, tak se mi z toho tak max. zvedá kufr. Patinu mám rád, ale ne rezavý oprýskaný chrom a popraskanou vybledlou/zašlou barvu. Raději všechno opískovat a vrátit do stavu, v jakém to vyjelo z fabriky...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa problém s předním kolem Jawa 350/360 panelka Jawa ČZ | Jirk_K | 3 | 15.4.2024 v 08:56 Dolin |
Jawa, spravne natoceni segrovky na ... Jawa 350/360 panelka | Marty634 | 11 | 2.4.2024 v 10:55 Johny_R |
brzdy Jawa 350/360 panelka | petrap | 2 | 1.4.2024 v 20:03 cmiral |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |