Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jináč souhlas, sériovej podvozek je ok. Znám řadu lidí i z dávnějších dob, kdy 2:10 v Brně nebylo až tak obvyklý, co jezdili 2:12, motorky byly sériový a dokonce jsme neobraceli ani řazení.. Stačilo se jen zakrvit a závodit ..a zachlastat
Dneska to má na Óhlinsu kde kdo, otázka je, jestli mu to pomůže..
Zatím nejvýš hodnotím totálně sériový podvozek WP na KTM RC8-R.. Páč už v sérii je hodně kvalitní a maká dobře (reaguje na nastavení, navíc rozsah je velikej).
Problémy s podvozkem způsobuje i špatná jízda, která je pomalá. U mě to kdysi vyřešilo jednoduše to, že jsem začal víc tlačit na pilu a sundal v Brně 5s na cca 2:13 v r.2007. Plno špatných reakcí podvozku a gum pak zmizelo. Dneska jsou ty gumy ale trošku dál, jede se na nich líp, zdaj se mi "blbuvzdornější".
Tak hlavně dobrej servis (nejlíp 1x za sezónu) a série stačí. A nastavit na sebe? - proč ne..
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ted zrovna jsem měl pučené gsx-r 6oo 01 sériové jen laminaty a to má ještě obráceně vidle a zajel jsem v brne 2:24 a to jsem naté moto seděl prvně. Ale bez přenastavení bych se válel. Páč to lo jak žvejkačka.
Budu se opakovat, ale origo tlumiče ano ale sériové nastavení ne. Nemam tolik peněz na to aby jsem kupoval gumy pořád . Odtoho je to nastavitelné aby se netrhaly a aby jsi se na motorce lépe cejtil, dokázal číst z toho co se pod tebou děje....
Jinak 15 jsem určitě nespadl. Na staré R1 2krat během roku 2o11 kuli staré pneu. A jednou v roce 2o1o.
A v roce 12 a 13 po jednom pádu..
Nepočítám minibike, možná myslíš to...
Naposledy editováno 04.10.2013 10:25:27
Samozřejmě že serie se dá poštelovat a vyladit, ale chci říct že spoustě laborantů co se v brně tlučou na 2:30 a vešj by mnohdy stačilo nastavit základní setup a soustředit se na jízdní styl..
Jak píše Perňa, x problémů zmizí s větší rychlostí, ale o tom já tady psát nebudu, páč rychle jsem nikdy nejezdil.
Perňa> woe změna je život, vévoda už je doma..
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
oxygen píše: kluci znáte většího debila? jsem teď v neděli vyrazil z Masarykáče domů do Prahy - a že jedu obráceně, mi došlo AŽ mezi Olomoucí a Ostravou...
asi si byl zasněnej že dáváš v brně 2:05 a mín
hele vy rejsrové tady moto gp nabízí very gut rejs radiál pumpu
http://www.motorkari...s-packou-517862.html
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Oxygen: noo to je slušná práce
Radi5 : jsou jen ti co spadli a ti co teprve spadnou.
Yosh_boy : věřím jsou lidí který to maj v hlavě trochu jinak. Ale ja radši jezdim s pocitem ze je moto nastavená aspoň na mou vahu a aby se to v zatáčce nechovalo jak loďka na vltavě.
Tuhle nedeli sme jeli endurance v mostě a na seriovim gsx-r 6oo z roku 01 jsem zajel nizkejch 1:50 a stabilně a je to seriovka. Jen s repasem tlumiču a dobré nastavení ..
Naposledy editováno 07.10.2013 14:27:23
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
A kdyz vyzkoušis tovární motorku tak chodi zlehoucka, to se zhoupnes skoro do plnyho zdvihu na míste a tady kupa lidi říká ze ma nastaveno na okruh kdyz je to tvrdý tak ze to používá 20procent zdvihu :)
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
BTW: DOT na gumách taky moc neřeším - s 5 let starými pneu jsem neměl žádný problém ani náznakem.......
BTW: U podvozku mám zcela standartní nastavení tlumení. Pro rozsah pérování mi standartní pružiny rovněž vycházejí.
Už jsem úplně hotovej z těch všech ladičů, kroutičů a nastavovačů..... Pokud máte PODVOZEK V POŘÁDKU, NETRHÁ Vám to GUMY nebo nedělá jinou neplechu, tak se na to VYSERTE a JEZDĚTE, protože stejně poznáte HOVNO!
Naposledy editováno 07.10.2013 16:27:41
Krawatasakin píše: Kluci poradíte mi kam dat tlumiče ze srada, jak přední tak zadní, na repasi? S tím že bych chtěl dát do předních vidlic jiný pružiny?
hele mě to dělali Halbichovci. Třeba repas zadku s výměnou pružiny vyšel cca na 5tis, takže cena v podstatě shodná jako u ostatních.
assassin píše: Poli: ja si nak to ladeni sériovýho podvozku na svou váhu neumím moc představit, rozsahy stelovani jsou celkem maly, navíc zaklad je pružina podle jezdce, to tocitkama nezachranis. Zvlášť ne těch starších ala Gsxr k1...
já myslím že něco se předpětím pružiny doladit na váhu dá, ale při moc velký nebo malý hmotnosti jezdce to nebude nikdy ono. A ten kdo má průměrnou asi bude blízko hodnotám z manuálu.
více event tady na MOTOGPNEWS.cz
nebo tady:
Dymokury road race na brainracing.eu
Naposledy editováno 08.10.2013 01:02:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5 píše:
Už jsem úplně hotovej z těch všech ladičů, kroutičů a nastavovačů..... Pokud máte PODVOZEK V POŘÁDKU, NETRHÁ Vám to GUMY nebo nedělá jinou neplechu, tak se na to VYSERTE a JEZDĚTE, protože stejně poznáte HOVNO!
radi5 píše: Už jsem úplně hotovej z těch všech ladičů, kroutičů a nastavovačů..... Pokud máte PODVOZEK V POŘÁDKU, NETRHÁ Vám to GUMY nebo nedělá jinou neplechu, tak se na to VYSERTE a JEZDĚTE, protože stejně poznáte HOVNO!
tak většinou se podvozek šteluje pokud není v pořádku nebo dělá jinou neplechu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36873 | Včera v 21:54 fireblader_puvodni |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Co by mohlo byt toto cvakani Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 3.8.2024 v 17:01 kokoška. |