Téma: Itálie konec srpna/září (125ccm)
26.6.2013 v 17:48
Ahojte, sháním k sobě podobné nadšence pro cestu do Itálie (cca skrz Rakouské Alpy, zpět možná přes Slovinsko, ještě nemám v hlavě kompletní plán cesty). Fígl je v tom, že já jedu na 125ccm, takže určitě pomalejší jezdce nebo podobný výkon. Po cestě zastávky, na konci koupání v moři. Cíl Lido di Jesolo(kousek od Benátek). Spaní pod stanem, ne penziony.
Datum bude konec srpna nebo(až) začátek září, záleží na domluvě


Naposledy editováno 26.06.2013 19:52:49
Předchozí
1... 13 14 15 16
Následující

Itálie konec srpna/září (125ccm)

5.9.2013 v 22:00 | Nahoru | #451
Jo už mi to dělá taky jak to má být. Paráda Asi prodleva při zpracování. Tak jaký Avatar bude asi za rok - odkud asi ?

Itálie konec srpna/září (125ccm)

5.9.2013 v 22:02 | Nahoru | #452
Tak na to jsem taky zvědav

Itálie konec srpna/září (125ccm)

5.9.2013 v 22:04 | Nahoru | #453
Andorra, Vršič, Rumunské Karpaty. Tak nějak bych to viděl. Možná i ze Španělska od moře někde u Pamplony - možností je mraky - jen chtít

Itálie konec srpna/září (125ccm)

5.9.2013 v 22:08 | Nahoru | #454
Něco určitě vymyslíme

1 reakcí na tento příspěvek Itálie konec srpna/září (125ccm)

6.9.2013 v 06:37 | Nahoru | #455
...ale počítejte s tím, že přesun bude rychlostí max. 110km/h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itálie konec srpna/září (125ccm)

6.9.2013 v 07:35 | Nahoru | #456
KLR4> Já myslel žes dostal rozum Prodej to co nejdřív a kup radši 10 let starého japonce. Užiješ si to daleko víc. Pokud teda nebude na tu NC700. Tohle na cesty nepatří. Co kdyby jsi tu řadičku ztratil-to je fakt na odtah. Promiň-realita.

(reakce na) Itálie konec srpna/září (125ccm)

6.9.2013 v 07:38 | Nahoru | #457
Wilda69> ty vůbec nemáš dobrodružnou/adrenalinovou povahu

Itálie konec srpna/září (125ccm)

6.9.2013 v 07:42 | Nahoru | #458
To asi ne-aspoň v tomhle směru. Docela se děsím co z toho do jara ještě upadne, natož po dalších 3000km. Budeš do toho jen sypat peníze. Už teď asi řetězová sada. Do inzerátu napiš že přestupuješ na silnější-což bude jistojistě pravda

1 reakcí na tento příspěvek Itálie konec srpna/září (125ccm)

6.9.2013 v 09:35 | Nahoru | #459
No, já bych rád přestoupil na silnější, ale nejsou sponzoři. A navíc to bude ještě víc než rok v záruce, tak uvidíme, co to vydrží. Zatím si nemůžu stěžovat. (drobnosti jako šroubky nepočítám)

POZN: no nic, asi dneska zase podám sportku

Naposledy editováno 06.09.2013 09:39:23

(reakce na) Itálie konec srpna/září (125ccm)

6.9.2013 v 10:17 | Nahoru | #460
KLR4> Zkus popřemýšlet třeba o tomhle:

CBF600N

To že má záruku je výhoda. Pak to bude skoro neprodejné.

Itálie konec srpna/září (125ccm)

6.9.2013 v 10:27 | Nahoru | #461
To je všechno pěkné. Mám tipmoto.cz prolezené odpředu dozadu a i naopak, ale pokud nejsou finance, tak nebude nic. Není to o výběru, je to jen o ceně.

1 reakcí na tento příspěvek Itálie konec srpna/září (125ccm)

6.9.2013 v 14:39 | Nahoru | #462
Moje řeč Ještě to nějaký ten pátek potrvá, jestli rok, jestli tři, kdo ví, ale jezdit se bude pořád Jinač, žárovku jsem vyměnila, zatím drží, i na dálnici... Asi to pak budu muset vyzkoušet i s naloženou motkou

Itálie konec srpna/září (125ccm)

6.9.2013 v 20:32 | Nahoru | #463
Je zajímavý že tři? praskly. Nejspíš je fakt na vině ten kablík za žárovkou. Bylo to tam takový odizolovaný. Jak za to Fík zatahal, tak to chodilo. Ne nadarmo je to Dr.Fík Ale vážně-až se budeš nudit zkus za tu izolaci zatahat jak to tam vypadá, případně to omotat izolačkou.

KLR4> Kup v autodílech lepidlo na šrouby. Je to taková vodička v malé umělé nádobě s kapátkem. Kápneš to na šroub do závitu a utáhneš. Pak by se to nemělo samo povolovat. Silou klíčem to jde kdyby bylo potřeba. Důležité je dostat to na závit pod matku. Záruku na řetěz Ti asi nedají. Měls ho namazat. Teď maž víc-třeba ještě vydrží.

(reakce na) Itálie konec srpna/září (125ccm)

7.9.2013 v 19:43 | Nahoru | #464
Arilibra> BMW 25kW

Itálie konec srpna/září (125ccm)

7.9.2013 v 19:55 | Nahoru | #465
Ono to vypadá, že Vás pokouším, ale já to mám s penězma úplně stejně
V plánu je tohle: CBF 1000
Jestli vůbec příští rok.....

Itálie konec srpna/září (125ccm)

7.9.2013 v 21:44 | Nahoru | #466
On ten kablík byl sice odizolovaný, ale řekl bych, že to nemá vliv. Ten kablík je jen rozdvojený a je z něj napájena ještě žárovka parkovačky a je tam taková rozvojka nalisovaná. Ostatník kabelů se to nedotýká, ty byli zaizolovaný. Můj osobní tip jsou velký vibrace při takovéto rychlosti a těch skoro 15V od altíku tomu taky asi nedělají úplně nejlíp. Nebo druhá možnost, fakt náhoda a tři špatný žárovky, tomu ale moc nevěřim.

Ohlendně Romanova řetězu, fakt to chce mazat, kdo maže, ten jede . On se pak nebude ani tolik vytahovat.

Wildo, zas jiná moto? Vždyť to CBF máš chvilku

Itálie konec srpna/září (125ccm)

7.9.2013 v 21:53 | Nahoru | #467
Dr.fík> No, tuhle jsem kupoval jenom kvůli penězům. Byla skoro nová a za půl peněz než má vytoužená. Po Blackbirdu je to sice praktická motorka, ale prostě líná mrcha. Na moto jezdím přes 20 let, což je sice strašný ale zase je prima že člověk už trochu ví co chce a co od toho očekává. CBF1000 je prostě kompromis pro cestování po městě v okolí a cizině. Příští rok to vypadá na cestu s dcerou (18let) na jedné moto a na to už CBF600 nestačí. Doufám že budeš tou dobou už ženatý

1 reakcí na tento příspěvek Itálie konec srpna/září (125ccm)

19.9.2013 v 20:32 | Nahoru | #468
Jo ták, tomu rozumím . Ono po Blackbirdovy to fakt asi výkon nemá no . Jinak to litrový CBF je mooc pěkný, řekl bych, že i hezčí než 600 . Ale Wildo, zase 4V? Vždyť jsi sám řikal, že to bzučí jak vysavač...

(reakce na) Itálie konec srpna/září (125ccm)

19.9.2013 v 20:42 | Nahoru | #469
Dr.fík> To jo, laškoval jsem s terénem, ale asi ne (nějakej dvoubuch). 4-vál bzučí hezky, když je na tachometru přes 200 a když přidáš plyn, tak se přizvedává přední kolo
Abych si nakonec nekoupil zase Blackbirda. Nejlepší by bylo mít dvě motorky a byl by klid

1 reakcí na tento příspěvek Itálie konec srpna/září (125ccm)

6.10.2013 v 21:34 | Nahoru | #470
Tak minulý víkend jsem trošku zalaškoval s terénem a nene, tudy cesta nevede, alespoň ne s naloženou TDM . Hledání místa na spaní v devět večer, kdesi v lese, výjezd jakousi lesní kameninovo-bahnitou cestou a výsledkem je ulomenej blinkr , ještě, že má TDM-ka padáky, jinak nechci ani domýšlet. Boční kufr to ustál v pohodě, což mě dost překvapilo, nečekal jsem, že čína za tyhle prachy může bejt tak dobrá. Myslel jsem si, že to s TDM půjde, ale neni na to dělaná, je to prostě velká silniční motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itálie konec srpna/září (125ccm)

6.10.2013 v 21:43 | Nahoru | #471
Dr.fík> No hlavně je to vysoký a těžký. Já dneska jel lesem(krokem)přes spadaný větve, nějakýma malinama a tak a šlo to. Dvakrát jsem křísnul výfukem a kamen, ale dojel jsem. Má to 213kg a je to nízký. Do terénu obojí nevhodný(CBF i TDM). Bláto tam nebylo-to by byla konečná. Je to dělaný na polní rovnou cestu. Chtělo by to vyhrát ve sportce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itálie konec srpna/září (125ccm)

7.10.2013 v 08:20 | Nahoru | #472

Wilda69 píše: ...Chtělo by to vyhrát ve sportce



no to mi povídejte...

Jinak já jsem do výběru (kromě té Hondy NC700S) nově zahrnul i Yahamu XT660X. Je sice cenově dostupnější, ale na druhou stranu s tou spotřebou to zas nikam daleko nedojede. Ale ono to je stejně vcelku jedno - není ani na jednu.

Naposledy editováno 07.10.2013 08:26:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itálie konec srpna/září (125ccm)

7.10.2013 v 20:22 | Nahoru | #473
KLR4> Nevím, nerozumím tomu, školy nemám ale na Yamahu XT660 na cestování nekoukej. Leda bys jezdil někde po poušti. Po dvou tisících kilometrů by Ti upad zadek a ruce bys necítil stejně jako na čínském stroji. Je to docela vibrátor. Ta NC700 už je lepší, ale výkon motoru je katastrofa. Nadávaj na to i holky, že je to lenivý a předjíždění si musíš dopředu rozmyslet. Kup si něco co má 50kW a víc a máš bezva cestovní stroj. Klidně 10 let starýho japonce. Těžko bude mít najeto přes 100 tisíc km a dalších 100 tisíc ještě v pohodě vydrží. Jestli dvouválec, tak vem nějakýho VStroma 650. Do léta mraky času. Hlavně ne žádnou italskou jebku. Teče z toho olej a sere se to. Lidi Ti to vychválí že to má duši atd. a budeš to pak každej večer montovat aby to dojelo. Cenově výhodná je i ta Honda CBF600-asi mi ještě zůstane-včera jsme si krásně zajezdili. Jezdí se na tom fakt krásně pohodlně, na šestku se dá jet 50km/hod a na konci vsi vezmeš za plyn a máš tam 140 jako nic a jestli budu něco kupovat tak nejspíš její sinější sestru CBF1000.

All> Krystalizuje se plán cesty na září, nebo jak to vyplyne a buď Andorra klidným tempem na dva týdny, nebo Canyon du Verdun , Mount Ventoux Mount Ventoux MontBlanc, nejlépe vždy dva tři dny na jednom místě s výlety do okolí
A další blbosti co koho napadnou. Nikoho nenutím, poslední trip byl bezva Budu rád kdokoliv ze starého osazenstva se připojí, protože jste všichni lidi do nepohody a to se počítá Prostě je prima když se dá na lidi pár tisíc kilometrů od domova spolehnout.
Arilibře jsem psal i návrh na krátkou cestu v květnu,červnu třeba na Vršič,GrossGlokner a taky ten Hochněco co jsme se báli v tom dešti přejet Zkuste promyslet-do jara daleko...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itálie konec srpna/září (125ccm)

9.10.2013 v 17:27 | Nahoru | #474
All> Krystalizuje se plán cesty na září, nebo jak to vyplyne a buď Andorra klidným tempem na dva týdny, nebo Canyon du Verdun , Mount Ventoux Mount Ventoux MontBlanc, . [/quote]

Tak Mount Ventoux,Canyon Verdon a k tomu bych se ještě chtěl podívat na most v Millau ,to byl můj plán na září a už jsem to nestihl

(reakce na) Itálie konec srpna/září (125ccm)

9.10.2013 v 18:08 | Nahoru | #475
535xv> no vidis - tak to stihnes ted v srpnu zari kdyz pojedes

Mozna pojede jedna pani na copru, takze rychlost kolem 90km/hod...
Předchozí
1... 13 14 15 16
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist