2 reakcí na tento příspěvek Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?
Vybaveni dilny nic superextra. Takovahle renovace neurazi - akorat mohli lip chytit tu barvu a za 6500 USD sehnat origos plasty pod blinkry.
1 reakcí na tento příspěvek Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?
Zil píše: 501 má dva vejfuky
A taky vpredu i vzadu jednostranny zaveseni a odpruzeni silentblokama, takze se to nedalo udrzet na silnici. Motor bez ventilatoru hral jako svina a co 30 kilometru se kousal! 501 byla opravdu pomsta za Unor!
Tohle je nejaka divna slatanina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?
Tohle je normální 502.02, nevím co se Ti na tom nelíbí. Je to podle štítku vývozní typ, tak možná ty zadní blinkry jsou jinak umístěny. Řekl bych, že je v origo stavu, žádnou GO bych nedělal.
Naposledy editováno 09.10.2013 13:08:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?
ALE 502 mel vzadu normalni kyvku s dvema tlumicema. Tohle ma podle videa kyvku 501, ktera slouzila soucasne jakobkryt reteu!
pesastor píše: Je to 502 a ne 501, ta neměla ventilator a jine predni vidle!
Vybaveni dilny nic superextra. Takovahle renovace neurazi - akorat mohli lip chytit tu barvu a za 6500 USD sehnat origos plasty pod blinkry.
Mluvil o ceně 6055,- dolarů, takže proto jsou ty plasty neoriginal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?
Jednostranná vidlice byla jen vzadu.Přední byla oboustranná,ale byl tam jen jeden tlumič a silentbloky.Ventylátor na 501 od roku 1959.
502jka obě vydlice oboustranné po dvou tlumičích.Místo dvou výfuků jeden a klakson přesunut z čela karoserie dovnitř.Vim,ne,mam ho doma.
Ale jak tu uz nekdo psal amici jsou tam v tomhle oboru vseci stejni. Nekdy je to az sranda. Nejvic me dostavaji jak se rozplyvaji nad zbrusu nove upravenyma autama a kdyz vidis zaber z blizky jak jim nelicujou kastle, to by jeden brecel. Hold jejich prioritou neni dilenske zpracovani, ale wow efekt. Podvozek s technologii z pocatku doby kamenne a vepredu pod kapotou nuklearni reaktor....
Mi nekdo udelat za strasne prachy auto na zakazku a vypadalo by jako by se na tom cvicili karosarsti ucni v prvnim rocniku, tak ho asi necim umlatim. Kdezto amici reknou jen "wow dude, sweet ride"!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?
Kdo z toho 4x do roka v Praze nespadnul na kocicich hlavach pri prejezdu koleji, tak nezil!
Byl to dvojvejfuk, bez vejtilwtoru, vedle tachometru hodiny.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zachránít prase čz 175/501 v USA?
Kdo z toho 4x do roka v Praze nespadnul na kocicich hlavach pri prejezdu koleji, tak nezil!
Byl to dvojvejfuk, bez vejtilwtoru, vedle tachometru hodiny.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čz 175/501 barevné kombinace ČZ 175/501 | Houba1224 | 3 | 13.9.2023 v 09:28 Dolin |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
skůtr ČZ 501 ČZ 175/501 | FJRPEPA | 5 | 21.7.2023 v 09:12 pondpavel |
Renovace JAWA,ČZ ČZ 175/501, Jawa Stadion S11 | kalousek | 10 | 27.7.2022 v 09:57 Dolin |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |