1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
BTW: Na českých stránkách Ducati zmizel z nabídky velkej SF. Nějaká změna nebo jenom chybka? Že by se připravovalo místo pro nějakou tu MONSTR novinku?
tohle u mě SF z pozice dream powerbiku nesesadí
Končí velkej Monster a velkej SF1098S! Zůstává jen malý SF a dva menší mostříci. A něco nového vyleze teď v listopadu. Já to tipuju na vyslečenou Panigale a vodou chlazeného monstera.
No, máme se na co těšit!
Co sa tyka DUKA vs. SF. Osobne si myslim,ze okrem noveho Monstra,ktory rozhodne bude o com niet pochyb,tak netreba zabudnut na vyzlecenu Panigalle ktora do roka bude urcite skutocnostou ...ved nevyuzit ten potencial toho motoru by bol hriech!!
Co sa tyka tych koni na Dukovi....pre koho?...naco?....to plati aj u inych moto! 90% dnesnych jazdcov ma Problem zvladnut aj uz bezne stadecko koni sucasnych motoriek.Cesty su posiate krizikmi tych ktori si mysleli ze maju na viac.
DRIPP MA PREDBEHOL SAAAAAAKRA
Naposledy editováno 18.10.2013 12:27:03
Jen proto ýe ho na to nechali sednout tak to pochválí neb příště by ho nepozvali.Ano je to bomba ta KTM ale příště někdo vyleze s ještě větší peckou a jaký pak použije slova??????
Naposledy editováno 18.10.2013 12:47:00
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
\Pane ....., doufam, ze s ohledem na to, ze se da jezdit nyni jiz minimalne to nebude pro Vas snad problem, moc dekuji za pochopeni.\
Tuto vetu snad nemohol napisat motorkar!!!!!...v polovici rijna
Pre mna najvacsim prekvapenim,velmi prijemnym, je novy BMW Caffe racer
Naposledy editováno 18.10.2013 12:44:34
Myslím, že víc vždycky neznamená lépe...a nejmoderněji vždy neznamená srdcem... a nejlepší parametry vždy neznamenají smysl.
...a to nepíšu kvůli tomu, že to není Duckna..(Už o Streetfighterovi jsem říkal, že je to motorově nesmysl na kolech ...naháč se 160 bHP na motoru) ... stejně vidím toho monstra s motorem 1198... to je přeci šílenost. Dostáváme se do podobný obchodní sféry jako amíci... 350bHP se 700Nm v autě s vlečenou zadní nápravou na listech...absolutně nepoužitelný a k ničemu...ale na křižovatce můžeš na rovině 100m gumovat...to je celý smysl
Jsem na klasiku, takže u mě design TKM moc nefrčí... motor asi bude hrůza...věřím...ale celek ? ...já zákazník nebudu...
Naposledy editováno 18.10.2013 12:46:33
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
se z nich poseru je to namrdaný elektronikou a tohle napíšou o podvozku páááč pánové nemaj el.ovládané tlumiče.
Jak může napsat:"My říkáme, že udělala tu nejvíc vzrušující motorku roku 2014"
když ještě není konec roku2014??? přeci někdo může vylízt s ještě větší úchylárnou no né
Naposledy editováno 18.10.2013 12:59:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
\Pane ....., doufam, ze s ohledem na to, ze se da jezdit nyni jiz minimalne to nebude pro Vas snad problem, moc dekuji za pochopeni.\
Tuto vetu snad nemohol napisat motorkar!!!!!...v polovici rijna
No... asi to motorkář není . Tak jsem holt předčasně zazimoval a mám poučení pro příště
Abych trošku vyvážil ty vaše negativní komentáře na Duka, tak já se přiznám, že jsme z něj unešenej. Design je věc vkusu, rozhodně je zajímavý, snadno identifikovatelný a k motorce mi sedí. To že je tam pár nedostatků je normální a nabídka powerparts to asi v pohodě napraví. Zadek s RZ je obludka, ale to je holt legislativa a ani třeba klasickej monstr s2r s jeho kachním zobákem vzadu nebo M1100 s jeho větvema pro zadní stupačky nebyli stopro.
Co se týče výkonu, tak to je přirozený vývoj, ale trh chce silnější motorky. Běda když někdo vyleze s obnovenou řadou a má nižší výkon než předchůdce. To je pak hned keců...
A má vůbec smysl se bavit o využitelnosti výkonu pro běžné ježdění u motorky která má být králem segmentu brutální naháč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Nebyl bych spokojenej...ať přibalej aspoň dárek !
Naposledy editováno 18.10.2013 14:21:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Příklad - před měsícem jsme vyjeli po autech v Mostě na dráhu a v posledních dvou zatáčkách před vracákem jak když hodíš tři lopaty kačera na asfalt v zatáčce... traťáci seděj v boudách a nic. Já do toho nakvačil asi v 80km/h(ještě jsem neměl zahřáto) a tancoval jsem jak baletka(fakt jsem se bál že s tím plácnu - vlajka nikde - bouda zrovna u toho místa prázdná). Když ani v třetím kole nikdo nehnul zadkem (ale ostatní vesele jezdili dál) vyjel jsem se šel se jich zeptat na kamerový centrum, jestli nás chtěj nechat zabít, nebo jen rozsekat motorky...a chlapík mi říká " no tak já to tedy zastavím a nebudete jezdit " ...místo aby je stáhnul za 15min to vyčistili a popř. vrátili peníze za jízdu, tak nechaj lidi riskovat zdraví a majetek - jim je to u prdele, jejich prachy už jsou v tý chvíli v kase.
5 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Jinak na erudovanou odpověď kolik najeli s Monstříkama tady borci jsou a určitě napíšou
A co se týká servisu - je to pořád dokola : když děláš to co se má dělat tak normální
Naposledy editováno 18.10.2013 16:15:11
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 18.10.2013 16:57:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
A mechanik asi moc Dukáren nedělal co ? Není to ten co se mu pod rukama serou všechny ty KTMky o kterých tady píšeš ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 18.10.2013 17:39:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Abych držel téma,tak já prodával S2R někde za 50kkm a novej majitel s ní nakroutil v poho další sezonu a pár let ještě bude v poho jezdit.Poslední foto z jara mi posílal s 55555km.
K tý ceně jen to,že neví o čem mluví.Řek bych,že bysme se divili při cenovym srovnání se servisováním standartních jablek v ofigo servisech...
Možná nebudu daleko od pravdy,když budu tvrdit,že tenhle motor se standartní údržbou dojede dál,než T5 2.5...
Naposledy editováno 18.10.2013 18:17:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 18.10.2013 18:37:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Podotykam ze v original servisu .
Naposledy editováno 18.10.2013 18:38:09
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Tohle hovoří za vše...
Nový KTM Super Duke R zadupal do země všechno, co jsme doteď znali. Je jedno, co máte nebo na čem jste kdy jeli – Super Duke to schramstne, rozžvýká a s masivním ukrknutím vyflusne ven. Vítejte v salónu těch nejvíc perverzních zážitků. ...
Nic vás nemůže připravit na teror, který ten obrovský dvouválec posílá na zadní kolo. Vsadím svoji hypotéku na to, že na zadním kole bude přes 160 koní, ale daleko větší nářez je to, jak tuhle vskutku šílenou sílu dodává.
Chlápek, který měl jeho vývoj na starosti, mi na otázku, jaká ta motorka je, zcela bez zaváhání odpověděl: "Posereš se z toho!" Samozřejmě (ostatně jako vždycky) měl pravdu - ještě nikdy jsem nejel na nečem, co akceleruje a vytáčí se s takovou náruživostí. Zapomeňte na Streetfightera, tohle je úplně jiná liga. MV Brutale 1090? No, dobrá, ta je možná ještě o kousek vzteklejší, ale 99% času se na silnici chová jako naprostý idiot.
A pokud vás to zajímá, vyspojkovat jde v pohodě i na čtyřku v rychlosti přes 150 km/h. Jo, tahle mašina dokáže být naprostý magor a od čirého šílenství vás dělí jenom pár milimetrů otáčky v pravém heftu. Pokud vás to zajímá, tak ano – Super Duke je podle mě nejbrutálněji zrychlujícím naháčem na současném trhu. Nic se dvěma válci nemá tak obrovský varlata a chlupatej hrudník!
Jakoby byl nadopovaný steroidy a chtěl vám v každé situaci vyrvat ruce z těla. Ne, nedělám si srandu – ten zátah je schopný rozmačkat mozek ve vaší přilbě. Překročte sedm tisíc otáček a nezačnete se jenom nenápadně pochechtávat, pravděpodobně budete mít k smrti vyděšený výraz. Jsou motorky, na které když zatlačíte, vyměknou a znejistí. KTM je pravý opak - chytne vás pevně v rozkroku a přikáže, abyste jeli rychleji. A ještě rychleji, dokud vám z těla nebudou stříkat litry adrenalinu!
Je konec dne a mám na svých dlaních krvavé mozoly. Na týhle motorce se musíte držet, jinak vás srazí k zemi mocným trestem a divokým hněvem... KTM říká, že postavila zvíře. My říkáme, že udělala tu nejvíc vzrušující motorku roku 2014, a za to si zaslouží náš neutuchající obdiv.
Carlos není "Pepek" a jemu, co by novináři věřim. Je to sice článek psaný za tepla, ale má nalítáno hodně a na všem možným, takže tyhle řeči nechť jsou důkazem toho, že v něm tenhle megaultrahustokrutej bajk zanechal hlubokou stopu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |