výhledově tak za cca 3 měsíce uvažuji o koupi nového vozítka. Požadavky jsou následující: kombi, přiměřené náklady na palivo 9l kombinované spotřeby, přiměřeně silný motor, bezpečné, tempomat, klimatizace dálkové ovládané centrální zamykání + by se to samozřejmě nemělo rozpadat a mělo by to mít přiměřené provozní náklady. V zásadě jednoho favorita už mám, ale rád si přečtu i názor ostatních.
Naposledy editováno 29.10.2013 12:34:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Firecracker píše: , každý novější diesel není přeci obrovská sázka do loterie
To máš pravdu, ale za 50tis. bych řekl že je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Ozzy_ píše: Kup si novej / 3 roky starej za 250 klacku, a chval si ho. Dal je to zbytecna debata.
Děkuji za rady nejsem k nim hluchý, ale prostě se mě nechce věřit že každý diesel starší 10 let, nebo dokonce 3 let je cesta do pekla. Sám mám toho benzínového peugeota a vím že je fajn, ale prostě mě tam vadí že je bez jakékoliv výbavy a bezpečný taky moc není. Cenu bych samozřejmě mohl navýšit, ale nejsem si moc jistý, že tím že pořizovací cenu zvednu o 20-30k, že si příliš polepším. U té C5 je třeba nějaká šance, že oprava něčeho vyjde na 20, ale pak by to mohlo být opravené a mohl by být klid u auta za 80 je šance, že se něco posere skoro stejně velká ale těch 30 navíc už jsem zaplatil tak jako tak
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
Firecracker píše: Děkuji za rady nejsem k nim hluchý, ale prostě se mě nechce věřit že každý diesel starší 10 let, nebo dokonce 3 let je cesta do pekla. Sám mám toho benzínového peugeota a vím že je fajn, ale prostě mě tam vadí že je bez jakékoliv výbavy a bezpečný taky moc není. Cenu bych samozřejmě mohl navýšit, ale nejsem si moc jistý, že tím že pořizovací cenu zvednu o 20-30k, že si příliš polepším. U té C5 je třeba nějaká šance, že oprava něčeho vyjde na 20, ale pak by to mohlo být opravené a mohl by být klid u auta za 80 je šance, že se něco posere skoro stejně velká ale těch 30 navíc už jsem zaplatil tak jako tak
taky mám takovej pohled na věc. Na ceně až tolik nezáleží, jediný co je důležitý je koupit dobrej kus (za kterej si samozřejmě můžeš připlatit, ale to neříká nic o výši konečný částky). Jestli je starší a levnější nebo novější a dražší ... Auta se prodávaj z nějakýho důvodu, většinou ne proto aby potěšily novýho majitele.
Buď se kupuje zánovní nebo nový auto, nebo ojetina. A u ojetin bych nedělal rozdíly v závislosti na ceně.
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
Otec si koupil 1,4benzin golf3 a zahucelo do nej spousta peněz, takze nákup malyho benzinu bez výbavy neni záruka ničeho. U každy znacky se najdou garážisti co o aute vi vic nez autorizovanej servis a umi opravit kde co. 50neni tolik peněz, to kdyz bude total strep tak se kvuli prodelku 50litru do hlavy nestrelis, a kde co z toho prodas, takze bys ani 50neprojel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
assassin píše: Ja bych tu c5 klidne risknul, lidi se boji velkejch a původne drahejch aut a automechanici taky často vychvaluji socky z nižší třídy - podle me ale tak trochu bezduvodne, takze jedny jsou předražené a druhe zadara.
Otec si koupil 1,4benzin golf3 a zahucelo do nej spousta peněz, takze nákup malyho benzinu bez výbavy neni záruka ničeho. U každy znacky se najdou garážisti co o aute vi vic nez autorizovanej servis a umi opravit kde co. 50neni tolik peněz, to kdyz bude total strep tak se kvuli prodelku 50litru do hlavy nestrelis, a kde co z toho prodas, takze bys ani 50neprojel.
Jde jen o to, jestli chce jezdit, nebo delat autobazar.
V prvnim pripade je to k posrani. V tom druhym (pokud na aute neni zavislej, a proste jede do prace sockou kdyz zrovna auto nejede) tak je to fuk a ma "vic pokusu).
Strasne zalezi co clovek vlastne potrebuje.
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
assassin píše: Ozzy: jasny, pokud te auto živí tak to musi bejt v podstate novy. Pokud hledá takovou káru za 50 nepředpokládám ze to ma byt auto který kdyz jeden den nepojede je zle. Ja si takhle koupil stary bawo za cca 60 a pet let jezdi bez problemu, nikdy me nikde nenechalo... A to je v podstate podobny, stary auto původně přes milion za par supu...
Dalsi vec jeste je, co si udela sam a na co bude pouzivat servis (a pripadne jakej).
Nic neni cernobily. Ale podle me sance ze koupi C5ku za pade, a bude jezdit za olej 2+ let a 40+tisic kilaku je tak 5%.
Firecracker píše: Ozzy_> závislej na něm naštěstí nejsem ... když se náhodou posere tak má auto přítelkyně a v práci jsem za pár minut tramvají. Je pravda, že pokud bych na něm závislý byl, asi bych do něj musel dát víc a nebo by mě stačilo holátko, kde sice nic není, ale je menší šance, že se něco posere
Pokud ses na tom takhle, tak se da zkusit leccos. Ale pak silne doporucuju zjistit, PROC kurva ty citrouse stoji tak malo. Ty majitele je davaj pryc proto, ze uz maj pocit ze se jim nevyplati provozovat. Par jich prolez, a zeptej se v servise co stoji veci co na nich uvidis v prdeli (perovani, brzdy, gumy, pokud z toho neco nekde chcije ... a tak).
3 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
dělaji jak 1.6 + 1.8 benzín, tak i 2.0 a 2.2 diesel.
tam se do 50t taky vejdeš.
o mondeu jsem taky uvažoval, ale co se dá dočíst na fórech tak je všude milión témat nejde tohle/nejde támhleto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
pepe.k píše: Firecracker> co opel zafira?
dělaji jak 1.6 + 1.8 benzín, tak i 2.0 a 2.2 diesel.
tam se do 50t taky vejdeš.
o mondeu jsem taky uvažoval, ale co se dá dočíst na fórech tak je všude milión témat nejde tohle/nejde támhleto...
Když Zafiru tak v 2,2 D. Má ji fotřík, r.v. je to myslím 2003, to jede fakt dobře a po pravdě se to moc nesere (na to že je to Opel )...už ji pár let má, koupil ji asi se 60 000 km (skutečnými) asi za 300 tyček (cenou si ale nejsem tak jistý)...
Firecracker píše: Jo to vím, ale na HDI si nikdo kvůli vstřikům nestěžoval u těcg Mondei zase skoro každý, každý novější diesel není přeci obrovská sázka do loterie
neni... pokud ma tak 0 - 50oookm najeto... pak uz jo... (dodavam najeto, ne na tachometru)
Tak len to som chcel, či počítaš s ďalšími investíciami na spotrebák, ktorý sa v rámci celého auta vyšplhá kludne k 25-30000 korún.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Ozzy_ píše: Dalsi vec jeste je, co si udela sam a na co bude pouzivat servis (a pripadne jakej).
Nic neni cernobily. Ale podle me sance ze koupi C5ku za pade, a bude jezdit za olej 2+ let a 40+tisic kilaku je tak 5%.
No já jsem to nechtěl moc zmiňovat, ale mám roční nájezd autem tak asi 10k km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Firecracker píše: No já jsem to nechtěl moc zmiňovat, ale mám roční nájezd autem tak asi 10k km
po Praze?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
assassin píše: Ja myslím ze c5 je tak levna díky celkove neoblibenosti citroenu. Ja sem taky uz jednou nad nim přemýšlel, akorát teda nad c6 a s v6 ...
Přesně tak já vlastně taky moc nechci toho citoena koupit ani nevím proč, ale prostě jsem nic lepšího nenašel, tak v sobě přemůžu ten odpor a asi ho časem koupím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Firecracker píše: No já jsem to nechtěl moc zmiňovat, ale mám roční nájezd autem tak asi 10k km
Tak to ti je nafta k ničemu, kup benzín ..co mercedes E?