výhledově tak za cca 3 měsíce uvažuji o koupi nového vozítka. Požadavky jsou následující: kombi, přiměřené náklady na palivo 9l kombinované spotřeby, přiměřeně silný motor, bezpečné, tempomat, klimatizace dálkové ovládané centrální zamykání + by se to samozřejmě nemělo rozpadat a mělo by to mít přiměřené provozní náklady. V zásadě jednoho favorita už mám, ale rád si přečtu i názor ostatních.
Naposledy editováno 29.10.2013 12:34:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
MedWed píše: neni lepsi zustat vernej radakum?? :D
pripadne potom 850
V12 prej málokdy jede na všech 12, raději 840, to auto je dokonalý ale takovy nicemny, na blbnutí těžký, jako daily car neprakticky... Ale jinak charisma ma to zase jo:)
Me se libi americky v8 motory, ale nevyberu si auto s nim... Kdybych mel přebytečných pul míče na obnovu vozového parku tak asi kombinace m3 a 540 (e36/e39)
Ale zatím me rozum vždycky nejak zadržel :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Londoner píše: no vidis uz slevujes proste chces tu V70 s D5 motorem.....po meste jezdim(D5 v jinym modelu) do 7L mimo mesto (vetsina dalnice) za 6L....a jede to celkem svizne
myslíš něco takového ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
V meste je dynamika dostatočná a úspora na palive 3,5/100km je značná. A napriek nízkemu výkonu 66kW to vládze trvale po diaľnici 140, akurát je to hlučné auto, S40 v tomto zrovna podarené auto nie je. Ale do 110 je to dosť tiché vezenie.
A BMW 328i nie je zrovna moc fér príklad, je niečo lepšie ako R6 od BMW?
Naposledy editováno 24.10.2013 13:35:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Londoner píše: no vidis uz slevujes proste chces tu V70 s D5 motorem.....po meste jezdim(D5 v jinym modelu) do 7L mimo mesto (vetsina dalnice) za 6L....a jede to celkem svizne
to už se dá za pade? Tak to už můžu uvažovat o obměně
Firecracker píše: myslel jsem spíš parametry, ale to o čem píšeš bych stejně nepoznal proto by tam se mnou musel jet mechanik
jedna věc je, jak to bylo bouraný a druhá, jak bylo opravený - je to po prvním majiteli, tak by mohl mít fotky, faktury, atp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Firecracker píše: Hele jen tak pro zajímavost mám Peugeota 306 z 97 a rezavý se spodu moc není ... to že by tam některé díly na podvozku stály za výměnu je věc jiná, ale shnilé není ...
Moje Mazda 323 2000 je na tom s rezem daleko lepsi, nez moje Mazda 3 2005. Ja nerikam ze stary auto nemuze bejt nezrezly, jen rikam ze "vypada pekne" posuzovane z fotky je uplne mimo.
A nemluvim jen o korozi. Ale az uvidis popraskany kotouce a zjistis co stoji na Ecko, tak muzes zjistit ze to neni zas tak dobra cena ;)
Nestav se tak defenzivne. Jen se ti snazim rict ze to chce videt na heveru nez reknes "ze je to hezky".
assassin píše: V12 prej málokdy jede na všech 12, raději 840, to auto je dokonalý ale takovy nicemny, na blbnutí těžký, jako daily car neprakticky... Ale jinak charisma ma to zase jo:)
Me se libi americky v8 motory, ale nevyberu si auto s nim... Kdybych mel přebytečných pul míče na obnovu vozového parku tak asi kombinace m3 a 540 (e36/e39)
Ale zatím me rozum vždycky nejak zadržel :)
ja uz 3 roky trapim sam sebe s 635CSi... stejne starou jako jsem ja... :D
a 840/850 neni auto na blbnuti, ale na atmosferu... :D
assassin píše: V12 prej málokdy jede na všech 12, raději 840, to auto je dokonalý ale takovy nicemny, na blbnutí těžký, jako daily car neprakticky... Ale jinak charisma ma to zase jo:)
Me se libi americky v8 motory, ale nevyberu si auto s nim... Kdybych mel přebytečných pul míče na obnovu vozového parku tak asi kombinace m3 a 540 (e36/e39)
Ale zatím me rozum vždycky nejak zadržel :)
jo ameriky se mi taky libej.....momentalne je tohle favorit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Scrappy.Bored píše: [quote=mariano]
vyhrál p406
výborná volba!
předpokládám, že se fejsliftem nezhoršili
jinak...služebně jsem jezdil i v jedničkové fabii a kvůli ní vw změkčoval interní normy bezpečnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Firecracker píše: myslíš něco takového ?
no myslel jsem s motorem D5 tu novejsi verzi....tenhle audi 2.5D neznam...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Stev píše: to už se dá za pade? Tak to už můžu uvažovat o obměně
no jak koukam tak v cechach ne....tady ty levnejsi kousky uz jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Londoner píše: no myslel jsem s motorem D5 tu novejsi verzi....tenhle audi 2.5D neznam...
Ale fuj, vždyť z toho leze vražednejch 329 g CO2 na kilák .
Jinak vzhledově se mi víc líběj ty starý Camara z roku tuším kolem 1980, ještě se pamatuju jak tenkrát jezdily mistrovství Evropy v cesťákách a v Brně se honily s baworákama - ale je jasný že to na ježdění už moc nebude, spíš takový druhý až třetí auto jako radost do garáže, když je na to vata .
Čau, Tom
Edit - asi jsem blbě kliknul, patří to pod ten odkaz na ameriku
Naposledy editováno 24.10.2013 13:49:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
_monty píše: To je nemile..ale kdo muze vedet, ze se vysere jeste tohle a tamhleto..a koupit jiny ojety auto muze bejt ta sama past..
no to neví nikdo, ale je to prostě záležitost priorit. já třeba oželím vyšší servisní náklady na úkor výbavy. teď třeba vím, že mně bude stát spoustu peněz jenom taková blbost jako paměť polohy sedadel řidiče, protože když do mého auta sedne manželka, tak mi trvá čtvrt dne, než najdu to, co tam bylo nastavené předtím:)) příští rok budu měnit auto, rozhoduju se mezi A6 3.0 tdi, BMW 530XD a mooožná MB třídy R. vše v ceně do 400tkč, tak uvidíme co to bude..
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
... presne, je to otazka priorit ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
Mne najlepšie vychádzal pri rozhodovaní P406 TD, ale nevedel som zohnať zachovalý kus, tak som kúpil to Volvo, malo všetko čo som v aute chcel, ale je veľmi veľmi veľmi tvrdé a je dosť hlučné (predface) Takže to asi nechceš...
2 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
Medwed: hmm tak to uz je classic, to uz je skoda to pak někde opřít dverma na kruhaci:)
Vysněnyma autama bych dokazal nacpat hangar... V reálu nakonec budu stejne jezdit na kole :)
2 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
assassin píše: Londoner: novy camaro a novej chalenger se mi libi, ale na můj vkus uz moc nápadný auta. Ja bych chtěl ten motor v něčem normalnim :) jenze to uz zas pak leda ten jeep a nebo třeba durango, ale ty se mi nelibi...a uz to u i jen jezdit rovne.
Medwed: hmm tak to uz je classic, to uz je skoda to pak někde opřít dverma na kruhaci:)
Vysněnyma autama bych dokazal nacpat hangar... V reálu nakonec budu stejne jezdit na kole :)
mno to je taky jen na hezky pocasi, to neni na krouzeni kolem kruhace...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Pravda!...tak navařili pár výztuh aby se to při novejch testech nerozsypalo jak ta sračka před FL a už je ztoho jako kandidát na bezpečné(jeden ze základních požadavků) auto v požadované ceně a kategorii?
základ je furt P406 víme...z 90tejch let
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
RUTAN píše: co takhle ford focus 1,8 TDCI? osobně bych ti ale spíš doporučil benzínovou 1,6ku 16v, má to kamarád a je v sedmém nebi. dálky jezdí okolo šesti litrů a nemusí se bát, kdy mu chcípne turbo nebo vstřiky..
Jo to by určitě šlo, jen je problém je sehnat s nějakou rozumnou výbavou za tyhle peníze stejně mě nakonec vychází ta C5 nejlíp jen bude rozežranější
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
C5 kombi je ohromne pohodlný voz, teda vpredu, len tam je spotrebák na podvozok drahší. A je to dosť nenažrané auto, 2,0Hdi 80kW nejak nechce jazdiť pod 7L. Ale podvozok je žehlička, je to tiché a priestranné. Vzadu to má také podivné chvenie alebo ako to nazvať od zadnej nápravy, mne z toho vždy bolo blivno. Vraj je to vlastnosť, nie porucha.
Naposledy editováno 24.10.2013 14:46:25