výhledově tak za cca 3 měsíce uvažuji o koupi nového vozítka. Požadavky jsou následující: kombi, přiměřené náklady na palivo 9l kombinované spotřeby, přiměřeně silný motor, bezpečné, tempomat, klimatizace dálkové ovládané centrální zamykání + by se to samozřejmě nemělo rozpadat a mělo by to mít přiměřené provozní náklady. V zásadě jednoho favorita už mám, ale rád si přečtu i názor ostatních.
Naposledy editováno 29.10.2013 12:34:08
Scrappy.Bored píše: [quote=mariano]začnu od smajlíka vzadu...
To je škoda, že nejsi na kluky, zdál ses mi sympatickej...
Prostě malej pežot se v bezpečnosti merglu nebo volvu nevyrovná ani po třech fejsliftech protože je to zkrátka malý pežot...proto sem postnul to mercedesa kterej je možná bouranej odřenej , nelícuje , má špinavej potah, a vonnej stromeček už nevoní, nicméně to byl jen tip na typ auta. (bezpečné auto).Jakýkoli vstřiky sou mi u prdele pač sem o špinavejch naftovejch motorech ani nepíp to si mě z někym pleteš...já mluvil od začátku o benzínu.
Nejsi alespon Bi?
zase od konce...nejsem. ale až dorazíš do prahy, ozvi se, nechám se pozvat na pivo
problém je, že zatímco se snažím laborovat v intencích zadavatele (rád by, aby to bylo bezpečný, ale potom napíše, že zas tolik bezpečný být nemusí...rád by diesel, benzinu se nevyhýbá, jen sakra do 8 lt po městě) a ty mu nabízíš vlastní cestu.
ano, máš pravdu, že v70 nebo éčko je bezpečnější a když si spočítá diesel (cenovou náročnost servisu x šanci sehnat slušný auto x ježdění po městě) s benzínem (vyšší spotřeba), stojí benzín minimálně za zvážení - ale tak zadání nezní
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
Je fakt že elektrika si tam žije vlastním životem je tam tlačítko pro zhasnutí přístrojové desky a to pokaždé funguje jinak. Jednou zůstane svítit jen rychlost, jindy nechá svítit ještě i display...
občas tomu praská vnitřní klika u řidiče (nějaký vstřikovaný hliník) nám praskla jedna
odešly mu tam tlumiče na zadních dveřích a žabožrouti je mají schované ve střeše, takže by muselo komplet čalounění dolů... tak tam vozí tyčku, kterou to vždycky zapře
má docela spotřebu žárovek H7 v potkávačkách
teď při 300k km musel dělat FAP (uvádí životnost 100k a byl tam ještě původní)
zároveň to tak nějak hovno jelo, protože byly ucpané vstřiky, takže dal 8k za repas
a dokud jezdil po D1 do Prahy, tak co půl roku měnil kosti na stabilizátorech, protože to ten tankodrom prostě nepřežilo
E: a ještě mu to vlastně za tu dobu 3x šlo do nouzového režimu (auto nenechá motor vytočit přes 3k) kvůli sahary, na které nevydržely uhlíky
Naposledy editováno 25.10.2013 08:08:30
kubacech píše: Tata tu C5 koupil se 160k na tachometru. Teď tam má přes 300 a zatím v pohodě.....Je fakt že elektrika si tam žije vlastním životem ......
E: a ještě mu to vlastně za tu dobu 3x šlo do nouzového režimu (auto nenechá motor vytočit přes 3k) kvůli sahary, na které nevydržely uhlíky
Tak tohle můžu potvrdit, C5 si žije opravdu svým vlastním životem. Tatík si to nenechal vymluvit, koupil jí taky...Přepínání do nouzového režimu a s tím související pokles výkonu je tam pravidelná zábava...
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
assassin píše: Rutan: tak ja teda na 30tdi nic dobryho neslyšel, kamos s tim mel allroada vyměnil ho za golfa R32 - potreboval místo a chtěl ušetřit na spotřebě a prej to zralo vic jak ta R32 a nejelo to.
tak s tou spotřebou to považuju za úplnou blbost, nebo kamarád jezdil furt plný a i tak by to bylo dost divné. jel jsem s plně naloženou A6 s tímhle motorem Praha-ostrava po dálnici, tři stokiloví chlapi uvnitř, plný kufr, non stop 200km/h + a dojeli jsme se spotřebou 10,4. a věřím tomu, že R32 doveze 15 a víc a to je o půl tuny lehčí:) ježdění po městě za 11...rovněž normální a dálka se s tím dá jet za sedm. sice opruz, ale dá.
a proti R32 to rozhodně nejede:) opět ten půl tuny rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
spalovac píše: a me by se libila tahle rakev
je pěkný a svoje si při údržbě ještě odjezdí, ale za 80?
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
Ale to jen tak "moje" zkušenost s tim motorem, vymlouvat ti ho nebudu, jen mi přijde ze ten motor postrádá výhody dieselu, 30i v bawu jede lip a žere v podstate stejne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
RUTAN píše: na výbavu se s rozpočtem 50Tkč fakt vykašli. čím vybavenější auto za tyhle peníze, tím větší náklady to udržet při životě očekávej
Netvrdím, že na tom něco není, ale vím, že se dají koupit i relativně levná auta kde nějaká ta výbava je. Netrvám na nějakém highendu docela mě stačí klimatizace, tempomat a dálkové ovládané centrální zamykání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Firecracker píše: Netvrdím, že na tom něco není, ale vím, že se dají koupit i relativně levná auta kde nějaká ta výbava je. Netrvám na nějakém highendu docela mě stačí klimatizace, tempomat a dálkové ovládané centrální zamykání.
8 pytlu?
Ja by som poradil asi toľko, že keď chceš kvázi prémiové auto za pár korún, tak si prejdi inzeráty na fanfórach značiek (ford, volvo, PSA ....). Zväčša tam je napísaná história auta, podľa príspevkov si zistíš, čo je inzerent zač. Je v tom menšie riziko.
Naposledy editováno 25.10.2013 12:16:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Stev píše: je pěkný a svoje si při údržbě ještě odjezdí, ale za 80?
Vsak prijedu, polozim 50 000 na stul a nebudu diskutovat
Naposledy editováno 25.10.2013 12:22:38
MedWed píše: 8 pytlu?
noooo zase asi jen ta C5 když už jste mě rozmluvili ten diesel tak asi ve dvojkovým benzínu, na druhou stranu těch 8 pytlů je zbožné přání spokojím se s menším počtem. Stále je to velké auto s poměrně tuhou karoserii
Naposledy editováno 25.10.2013 12:33:49
2 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
K C5 jsem se dostal přes kamoše mechanika, kterej sám má C5 2.2HDI a natočenejch cca 340tis. Nabídnul mi jednu C5 se 180tis. km na tachometru (možná i reálně dle stavu), která jezdí poslední 4 roky k nim na servis a majitel se dostal do průseru s lichvářema a potřeboval nutně prachy.
Co můžu říct, tak auto super pohodlný, kufr obrovskej. 2.0HDi motor by měl být spolehlivej. Spotřeba dlouhodobě do 7 litrů (cesty 8km do práce a zpět, sem tam město, občas tahání přívěsu). Zkusil jsem si v něm i 1000km za den mimo dálnice a vylezl jsem z toho ve stavu asi jako z OctyII po 400km.
Co můžu ze svý zkušenosti a taky C5clubu říct, že jsou špatný dvě věci. První je, že rádio má problém se čtením CD. Nejlepší řešení je montáž krabičky na mp3, která simuluje CD changer (investice cca 3tis.) Druhá je ruční brzda. Je na přední nápravu a mechanismus, kde se ve třmenu otáčí "hřídel" zarezne a ručka zůstává viset i po odbrždění. Problém se většinou vyskytne, když se poškodí gumová prachovka, která bohužel nejde koupit samostatně. Řešení bývá problém a většinou jen chvilkový. Nakonec to stejně většinou končí výměnou celýho třmenu za cca 8 tisíc.
Pokud tě bude něco konkrétnějšího k C5 zajímat, tak se ptej.
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
assassin píše: Scrappy: někde jsem na to neco četl, ale mohl to byt nakej radobyodbornej blábol, uloženy to nemam, airbagy jsou pro sraby :)
a ženy a děti1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Firecracker píše: a ženy a děti
Sakra tak ted nevim kam patřim!
4 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
assassin píše: Rutan: byl to allroad a krátký trasy, je mozny ze to nebylo vic nez r32 ale ze to bylo jen o málo lepsi - na ten motor nadával furt a uz zase jezdi s benzinakem.
Ale to jen tak "moje" zkušenost s tim motorem, vymlouvat ti ho nebudu, jen mi přijde ze ten motor postrádá výhody dieselu, 30i v bawu jede lip a žere v podstate stejne...
charakteristiky těch dvou motorů se vůbec nedají porovnávat..ani ty dvě auta proti sobě. R32 je svižný sporťák A6 je křížník na dálnice. co mně třeba na A6 docela vadí je absence zpětné vazby do volantu...jako bys řídil loď. i o benzínové motory jsem se zajímal, ale právě jsem narazil na spotřebu. báwo bych chtěl, ale když mně se hrozně nelíbí záď pětkového kombíku...no prostě chaos v hlavě:))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
WHTRDR píše: nevi nekdo neco o tomto stroji ? jako obecne jak na tom jsou? me nak nahraje ze chodej tak levne ale zase toyota tak by se to snad nemelo tak srat
asi nejvic zalezi,z ceho je tam motor. Jestli to bude exot a bude se muset vse kupovat v autorizovanem servise,tak se ani nedivim,ze to nikdo nechce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombík do 50k
Firecracker píše: Netvrdím, že na tom něco není, ale vím, že se dají koupit i relativně levná auta kde nějaká ta výbava je. Netrvám na nějakém highendu docela mě stačí klimatizace, tempomat a dálkové ovládané centrální zamykání.
tak to přidej aspoň 20 táců a budeš mít na jedničkovou oktávku..sice s nájezdem okolo 300tkm, ale moc jiných voleb nemáš. já když měl 50 na auto, tak jsem koupil subaru Justy..krám, bez výbavy, ale bez problému dva roky.
1 reakcí na tento příspěvek Kombík do 50k
assassin píše: Rutan: no tak zpětná vazba ve volantu se moc nenosí, bawo se 4x4 uz stejne neni ono. Jo a ta r32 je těžká jako prase...
mně to vyhovuje, když cítím ve volantu silnici. bawo jsem ještě neřídil, moje A4 je pevná čtyřkola, což se mi zase líbí moc. a těžké..no záleží na měřítku...oproti třeba Civic typeR ano, proti mému autu je o 380 kilo lehčí:)) a vzhledem k tomu, že má navíc o 50 koní víc věřím tomu že to svezení tím musí být pěkné:)