Povedlo se mě dnes docela pěkně zakončit sezonu. Prudší brždění v přímém směru, kombinace dosluhující gumy a nízké teploty. Samotný pád v cca 60 km/h. Pouhý skluz po straně, bez nárazu do překážky.
No a proč to sem dávám- jelikož jsem chtěl faryka prodávat, nemám už chuť to nějak opravovat a když se poštěstí, tak bych to chtěl střelit tak jak to je. I za cenu nějaké finanční ztráty.
Prošoupaná levá kapota; blinkr, zrcátko KO; ohlá řadička, odrané stupačky, závažíčko, páčka a trochu podsedlovka; prasklá nádobka spojkové kapaliny; urvaná rolna.
Za kolik myslíte, že by se to dalo tak nějak rozumně pro obě strany prodat?
Uvítám i nabídky
Prodáno
Naposledy editováno 08.12.2013 15:17:12
Veverčák píše: PetrL3> mam za to ze se mluvilo o brzdeni v primem smeru ...
Tak to už je na mě moc odborný. Já sem jen kluk s motorkou co se snaží mačkat brzdy jen tak, aby se kola ještě točila. Jak hrábnu na zadní tak, abych cejtil vůbec nějaký zpomalení, tak už guma dávno píská. 95 % u mě je předek. Spojku do toho mačkám jen tak symbolicky, kvůli současnýmu podřazování.
Krawatasakin píše: Já zadní brzdou brzdím před zatáčkou zcela běžně. A to že mi jde prdel do boku, si vcelku užívám. Nacpu tam o jeden až dva kvalty dolů a byť mně řetězová sada a zadní guma v ten moment proklínají, tak se mi tenhle styl ježdění zamlouvá.
Pakliže se budeme bavit o takto cílené jízdě, budiž. On se tu ovšem baví o úplně něčem jiném - že si chce rozbít hubu.
fockewulf píše: PetrL3> jo, měl jsem tam dopsat "v přímém směru". Nicméně smýkání zadního kola v náklonu-není už pozdě na vše? Mně se to ještě nepovedlo. Jinak samozřejmě v náklonu jako první věc-pokusit se odbrzdit, tam ti spojka nic nepomůže.
Pozdě bejt nemusí. V ideálním případě nezpanikaříš, jen lehce ubereš plyn, ale nezavřeš.
Letos mě překvapil bordel v zatáčce, když sem se jel projet na VFR. podcenil sem ji, s vědomím, že motor není zrovna silnej a dal sem zatáčce na výjezdu plnej plyn na trojku, ale byl to ten ideální případ a dopadlo to výborně.
Naposledy editováno 25.10.2013 09:37:40
fockewulf píše: Nicméně smýkání zadního kola v náklonu-není už pozdě na vše?
A nejen Ty...
podívej se na twist the wrist 2, motogp (řízený smyk obou kol), stunt ridery... v prvním videu ti vysvětlí, jak to funguje, v dalších si to prohlídni v praxi na okruhu i běžném asfaltu.
1 reakcí na tento příspěvek Stylové ukončení sezony
ToW jsem viděl, hlavně "nečopnout plyn"-nezavřít, mírně ubrat, zmírnit náklon, odbrzdit jak píše PetrL3...jen si to v tom krátkém časovém úseku stihnout uvědomit.
btw-napadl mě jeden případ, kdy by ta spojka mohla při zadním bloklém kole pomoct - (velkoobjemový) dvouvál a nevhodný kvalt + zavřený plyn
fockewulf píše:
btw-napadl mě jeden případ, kdy by ta spojka mohla při zadním bloklém kole pomoct - (velkoobjemový) dvouvál a nevhodný kvalt + zavřený plyn
tak mě zhasla hondica 20m před kruháčem při podřazování - krásný 15m smyk zadního kola...
nepříjemné i na cebře...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
KapitanMasakr píše: A jaky byl podle tebe duvod padu?
středová čára
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
honza_ píše: středová čára
to určitě ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
fockewulf píše: to určitě ne
nestál si mi za reakci, ale tvůj názor mě vůbec nezajímá, tak si ho nech pro sebe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
honza_ píše: nestál si mi za reakci, ale tvůj názor mě vůbec nezajímá, tak si ho nech pro sebe
očividně jsem ti za reakci stál a můj názor tě zajímá.
A ještě jednou a pomalu-středová čára určitě za tvůj pád nemůže, bude ti líp, když si uvědomíš, kde´s udělal chybu-a to myslím výjimečně vážně. Vymlouvat se na středové čáry nebo lítající tučňáky...typické pro malé děcka....a jo tobě je 21, tak to je pak v pořádku
fockewulf píše: očividně jsem ti za reakci stál a můj názor tě zajímá.
A ještě jednou a pomalu-středová čára určitě za tvůj pád nemůže, bude ti líp, když si uvědomíš, kde´s udělal chybu-a to myslím výjimečně vážně. Vymlouvat se na středové čáry nebo lítající tučňáky...typické pro malé děcka....a jo tobě je 21, tak to je pak v pořádku
mám na mysli tvůj předešlý příspěvek na který jsem nereagoval
chyba byla v najetí na tu čáru - náklon a práce s plynem byla naprosto v pořádku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
honza_ píše: středová čára
Kamo, to vyslovene nejde aby se to to natom smeklo je tam stejny povrch jak kdekoliv nasilnici, kdyby to byl vylezlej tekutej asfalt tak to chapu....ale tys mel pneu naprd nebo tak neak
1 reakcí na tento příspěvek Stylové ukončení sezony
Takjo hosani, me to cele leto takhle krasne litalo a nikdy sem nespadl, co vy? :D
KapitanMasakr píše: Kamo, to vyslovene nejde aby se to to natom smeklo je tam stejny povrch jak kdekoliv nasilnici, kdyby to byl vylezlej tekutej asfalt tak to chapu....ale tys mel pneu naprd nebo tak neak
mám tam skoro novou conti sport, je možná že tam byl něco vylitýho, já to tak nešel študovat byla tma
e: tak pochybuji, že bylo něco vylitýho prostě ta čára a na tom to opravdu nedrží stejně jak na nepomalovanym asfaltu
Naposledy editováno 25.10.2013 15:51:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
KapitanMasakr píše: Kamo, to vyslovene nejde aby se to to natom smeklo je tam stejny povrch jak kdekoliv nasilnici, kdyby to byl vylezlej tekutej asfalt tak to chapu....ale tys mel pneu naprd nebo tak neak
Chceš říct, že na středové čáře to drží stejně dobře jako na nenatřeném asfaltu?
ANO - NE
1 reakcí na tento příspěvek Stylové ukončení sezony
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
PetrXX píše: Chceš říct, že na středové čáře to drží stejně dobře jako na nenatřeném asfaltu?
ANO - NE
Jo, kdyz budu cerpat ze svych zkusenosti bral sem to naklopenej i primo po care a vubec jsem nad tim, jestli to nani klouze vic nepremyslel......takze musim tvrdit jasne ano, kdyby byl ten nater neak kluzky a nebezpecny nikdy by nemohl byt pouzit na silnici
Naposledy editováno 25.10.2013 17:30:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
KapitanMasakr píše: Jo, kdyz budu cerpat ze svych zkusenosti bral sem to naklopenej i primo po care a vubec jsem nad tim, jestli to nani klouze vic nepremyslel......takze musim tvrdit jasne ano, kdyby byl ten nater neak kluzky a nebezpecny nikdy by nemohl byt pouzit na silnici
Tet jsem spadl smíchy ze židleNaposledy editováno 25.10.2013 17:43:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
Venca004 píše: Tet jsem spadl smíchy ze židle
snad se nesměješ jeho zkušenostem?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
KapitanMasakr píše: Jo, kdyz budu cerpat ze svych zkusenosti bral sem to naklopenej i primo po care a vubec jsem nad tim, jestli to nani klouze vic nepremyslel......takze musim tvrdit jasne ano, kdyby byl ten nater neak kluzky a nebezpecny nikdy by nemohl byt pouzit na silnici
Přeji ti dvě věci:
aby jsi přežil několik sezón do stavu, kdy ti dojde, jaké jsi byl jelito, a zároveň aby ty tvé "rady a zkušenosti" do té doby proboha nikdo nebral vážně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
PetrXX píše: Přeji ti dvě věci:
aby jsi přežil několik sezón do stavu, kdy ti dojde, jaké jsi byl jelito, a zároveň aby ty tvé "rady a zkušenosti" do té doby proboha nikdo nebral vážně.
Nemam te rad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony
PetrXX píše: aby ty tvé "rady a zkušenosti" do té doby proboha nikdo nebral vážně.
sakra...a já si celou motorku vystříkala montážní pěnou.....včetně motoru (pro jistotu)