1 reakcí na tento příspěvek Pozor po ránu to už namrzá..
Naposledy editováno 31.10.2013 10:58:07
1 reakcí na tento příspěvek Pozor po ránu to už namrzá..
Naposledy editováno 31.10.2013 10:54:34
dva_hrnce píše: A odkaz mi zřejmě neodkazuje...
odkaz je do komentaru...
na clanek je to :
http://www.novinky.c...a-miste-zemreli.html
je to mrzute , ale bohuzel to je zivot. Fascinuje me ta diskuse a taky ilustracni obrazek, kde je ZX10R ale pritom je to masina co ti kloucci ridit nemohli, takze opet mystifikace jak svina. Kazdej si precte 16 a 17 let a podiva se na obrazek a rekne si no takove delo..to se neni cemu divit.
Ono by to totiz nebylo tak lukrativni kdyz by byla na fotce motorecka 125ccm malej vejfuk ,uzke gumy kdenic tunic..tohle je mnohem efektnejsi. Takze nejen komenty ,ale i fotka k clanku je k nasrani.
náhradní díly je třeba stále,akorát ten spolujezdec za to zaplatil nevinně
Ten mýtus "motocyklista = dárce orgánů" se zřejmě jen tak vymýtit nepodaří. Nebo snad už nějakému notorikoj úspěšně transplantovali tu paštiku, co zbude z jater jezdce omotaného kolem stromu?
E: cuir> Nad tím ilustračním snímkem bych se vůbec nepozastavoval. Když do čánku o fretkách jsou ta redaktizátorská podsvinčata schopná klidně plácnout coby ilustrační foto snímek norka , se nedivím ničemu. Na blbinkách se člověk paradoxně více dozví z diskuse, než z článku samotného, ovšem ani to neplatí vždy.
Naposledy editováno 31.10.2013 11:10:49
1 reakcí na tento příspěvek Pozor po ránu to už namrzá..
Kluků je škoda, ať už blbbli nebo ten "jen nezvládli"
Hančaa píše: Tež sem ráno škrabala plechovku...už je po ránu čerstvo.
Kluků je škoda, ať už blbbli nebo ten "jen nezvládli"
v 6 rano clovek neblbne,spis pospicha na brigadu,do skoly nebo do prace...pod 8 stupnu nad nulou je to na gumach ruska ruleta...a tohle bylo pod nulou a jeste mamraza...doufam ze netrpeli nez je nasli a meli to rychle..mozna lepsi nez umirat v posteli...
2 reakcí na tento příspěvek Pozor po ránu to už namrzá..
1 reakcí na tento příspěvek Pozor po ránu to už namrzá..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor po ránu to už namrzá..
JardelT píše: zde lepší odkaz, jinak kluků je škoda, diskuzi raději ani nečtu
Diskuze na novinkách nemá smysl vůbec čístAni bych se nedivil, kdyby ty "peprné" příspěvky psali sami autoři článku, aby to díky debilní diskuzi vidělo víc lidí
K práci pro blbinky zřejmě stačí dokončit 4. ročník ZŠ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor po ránu to už namrzá..
J.M.K. píše: Ten Varan přitom až na nádrž nijak extra zničený nevypadá (i když pravda, chybí pořádný záběr na předek). Takže snad ani nejeli nijak rychle.
Rychle asi ne zvlášť na těžkým varanovi a ještě k tomu ve dvou.....ale asi stačí i málo jestli to bylo čelně do stromu....jakože asi bylo když vidím ty ohnutý řídítka od řidiče.....škoda kluků
Na takove rovince, po cete do skoly jak sem se kdesi docetl to museli znat cili naprosto nechapu proc by takovej manevr udelali. A nebo zver jim vbehla z krovi.
1 reakcí na tento příspěvek Pozor po ránu to už namrzá..
Na Varoušovi se dá ve dvou fičet i kilo, ale to musí být dobrý vítr a mírně zkopce dolů.. Po rovině je tam to kilo docela hodně ušmudlané...
Kluků je škoda, mohli najezdit ještě spoustu kilometrů
Nádrž solidně pomačkaná, plasty pochopitelně všecky pryč... Museli to trefit fakt, a bude to znít strašně špatně, "dobře" akorát na střed
Ať se jim na těch cestách tam nahoře daří dobře...
Tragédie, bohužel už jim nikdo nepomůže.Hodně sil jejich rodinám.
A počasí: vyjížděl sem v noci ve 2.30 na linku a byla mlha a +3°, a v 5.15 to najednou namrzlo - silnice, stromy, měl sem během 10ti minut obalený stěrače, zrcátka a v půl osmý už zase rozmrzlo stejně tak rychle.
Je to nevyzpytatelnej podzim, už se dá čekat cokoliv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor po ránu to už namrzá..
Ještě ohledně "námrazy a nízkých teplot" - před lety, ve svých začátcích, jsem jezdil na XV535 v pohodě štreky přes 350km v -15°C a vpředu jsem měl Heidenau K65 a vzadu Bridgestone Exedra 545, navíc nebylo možné zjistit, kolik let staré byly a držely jako víno. Čímž samozřejmě nemíním vyvracet tvrzení, že motocyklové gumy už za nízkých teplot "nedrží". Snad jen, kdo by chtěl oponovat, že XV535 žádný extra výkon nemá, tak "háček" je v tom, že motor XV535 má velký krouťák a mohutný závěr z nízkých otáček, takže s "klouzavou" zadní pneu je na malér zaděláno hned.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor po ránu to už namrzá..
bylo by dobre kdyby nam nekdo kdo ote tragedii vi neco z prvni ruky,neco rekl...treba se nekdo objevi...ale dle me je prvotni pricinou tragedie rychla namraza,spatna viditelnost a hlavne nezkusenost protoze dle jejich veku to byl asi fakt prvni konec sezony...bohuzel,ale treba si diky tomu par mladejch kluku da pozor a uvedomi si ze pri nule sedi guma jinak nez pri 20ti stupnich
Naposledy editováno 31.10.2013 17:36:51