Po Pionýru a Simsonu v mládí,posléze pak Babetě při cestách do zaměstnání,jsem se rozhodl a snad to bylo i tím,že si kamarádi také pořídili velké motorky.Konečně také vejít do světa "velkých" motocyklů.A tím si splnil svůj dávný a několikrát odkládaný sen.Přes velké nadšení a nedočkavost,peníze jsem také do toho nechtěl moc dávat,jsem si před třemi lety koupil,pro začátek doporučovanou GS500E.A zbylo mi i na docela slušnou motovýbavu.
Jako všechno super,zvuk,spotřeba,nenáročnost servisu,jela jak z praku.
Jenže postupem času a vlastně hned od začátku,jsem to začínal vidět jinak.Ikdyž jsem ji naleštil.Tak,že by z ní byli lidi okolo,nebo na srazech a vyjíždkách nějak odvaření,tak to ani náhodou.Spíše právě naopak - nezájem,úsměv.Jo,jsem jak by někdo řekl pacient a ego masér...Ale tak budiž,mrzelo mě to,ale dalo se to přežít.Nakonec je to o penězích a 150 litrů za MT-1 fakt nikdy nebudu moct dát.Sice bych se cítil jako king,ale nejde to..
Později,když už i kamarádi o třídu či dvě přestoupili,tak kromě víše zmíněného,mi začal scházet už i výkon.Hlavně při jízdě s batůžkem,abych stačil musel jsem furt řadit a točit,no po třeba hodině jízdy už docela otrava.....
Když jsem si půjčil kamarádovu šestku s litým rámem.Jízda bez vibrací,jakéhokoliv vlnění.Jak po kolejích.Zrychlení.A bylo rozhodnuto,poslední kapka a já své GS prodal....
Jako já z principu nemůžu mít silnou motorku.Jistě by mě sváděla a nevím jak bych udržel pravou ruku na uzdě,ale trochu více výkonu by se mi hodilo.Minimálně,aby delší jízda například po silnicích vyšších tříd či dálnici nebyla trápení motocyklu na šestku ve vysokých otáčkách.A v běžném provozu měl kdykoliv nějakou výkonovou reservu pro případné předjetí.
Dále potřebuji palivometr.Nejsem zvyklý brát plnou nádrž a ikdyby,tak pokaždé počítak kolik asi dojedu a pak za jízdy jakoby poslepu přepínat pod sedlem kohout na reservu.Naprostá otrava
Dále bych už nerad sytič,přece jen.Doba je již jinde.
Dále nějaký prostor pod sedlem by se táké hodil.U GS nebyl také v podstatě žádný,ale antipich,lékarnu,vestu,nářadí,sadu na lanka,žárovky,pojistky a další věci pro provoz a případ nouze, jsem tam nějak nacpal.
Nakonec se výběr kvůli finančnímu stropu 75 tisíc,předběžně zůžil Bandit GSF650 N - držák,ale zastaralý design,trubkový rám.Yamaha FZ6 N tady teda ta přístrojovka to fakt nee a snad i Hornet 600 - má ji kde kdo.Na každé je ale něco,co mi nesedí.Nejradši bych bral FZ6 S2,zadní vidlice a přístrojovka a vůbec vzhled se mi líbí,ale ta je zatím moc drahá.To samé Yamaha Buldog 1100.Ta má myslím velké charizma a umí dělat parádu,ale zas oproti GS 500 bych si myslím výkonově nepolepšil???
Zkrátka jsem se do toho nějak zamotal a už nevím a nechci koupit něco a pak to zase se ztrátou prodávat....Omlouvám se,že je to tak dlouhé.Děkuji za odpovědi.
Naposledy editováno 03.11.2013 00:42:46
3 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem moto.Prosím.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem moto.Prosím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem moto.Prosím.
Přiznám se, že jsem to četl až od těch palců dolů, tož co je před tím nemám tušení a nevím, jaký máš rozpočet, ale když máš v hledáčku nové FZ6, tak asi vyšší
Edit: Aaa, už jsem strop našel, tak na toho mého máš
Naposledy editováno 02.11.2013 20:07:47
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem moto.Prosím.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem moto.Prosím.
Jinak souhlas s ostatními - musíš na těch nárocích trochu ubrat a tolerance rozšířit, jinak na každé motorce najdeš něco, co Ti nebude vyhovovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem moto.Prosím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem moto.Prosím.
Zase na druhou stranu Bandit s řadovým čtyřválcem bude "hodnější" a zvládnutelnější, kor pro začátky na silnější motorce. Dá se to přirovnat tak, že zatímco V-twin, kor ostřeji laděný, má "drsný" chod, více brzdí (pozor v zatáčkách), zkrátka má nějakou "svéhlavost a charakter", ktežto čtyřválec je oproti němu "nudný elektromotor" s plynulým průběhem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem moto.Prosím.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem moto.Prosím.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem moto.Prosím.
Jak ti tu uz nekdo radil, vys*r se na motorku a nekupuj nic! Spokojenej nebudes s nicim: Nekdo z kamaradu koupi Triumpha Rocketa a ty se budes trapit, ze mas jen sestikilko???
Z takovejhle lidi je mi nehak teeezko od zaludku!
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem moto.Prosím.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem moto.Prosím.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem moto.Prosím.
chiro2 píše: Mě je zase divno od žaludku, když vidím dvoumetrovýho chlapa na malým pětikilu. Ono asi není nic příjemnýho bejt na srazech neustále terčem posměšků a poslouchat, kdy už toho pincka prodáš a koupíš si pořádnou motorku, atd... Pak si položme otázku, kdo vlastně může za tu potřebu navýšit si ego. Já bych si taky nekoupil takový hovínko na kterým se budu trápit jízdou ve dvou. Na vyježdění do začátku a sám, proč ne, ale po jedný sezóně, šup na velkou. A když už, tak minimálně si nekoupíš motorku, která se ti nelíbí...
Děkuji.Pochopil si to přesně.Lépe bych to nenapsal.Já měřím "jen" 189.......
Edit..a vážím 108 kg
Naposledy editováno 03.11.2013 10:41:32
Hafuša píše: Děkuji.Pochopil si to přesně.Lépe bych to nenapsal.Já měřím "jen" 189.......
Edit..a vážím 108 kg
Tak to je šestka fakt nesmysl Zajdi si někam ohmatat toho Buldoga. Uvidíš , že jak se svezeš, jinou chtít nebudeš
U mě vyhrál fazer 03 na plné čáře v nižší cenové kategorii. Zkus se projet na tom BT 1100, to ti hodně napoví. Jinač jestli FZ6, hornet nebo bandit, tam je to asi jedno. Co by byl lepší kus za ty peníze, to bych bral
Mimochodem, o tom, jak je XV535 "líná jako prase", by Tě přesvědčil třeba uživatel "radar535". Kdo jej nezná, neuvěří, ale věř tomu, že kor na zatáčkovité cestě bys mu s šestkovým banďourem nestačil.
Hafuša> Bez urážky, ale chlapi mají pravdu v tom, že máš pozérské tentence a motorku chceš spíš k tomu, aby ji ostatní na srazech obdivovali. Motorku máš mít jako koníček pro sebe, pro své potěšení, zábavu apod. a proto musíš vybírat takovou, jaká Ti "sedne" (=bude pohodlná a bude se Ti dobře ovládat) a bude se i vizuelně líbit, i když to už je podružná záležitost. Na to, jak na ni budou koukat na srazech, se s prominutím vyser - posměváčci beztak bývají zakomplexovaní jedinci, pro které je nej motorka jen ta jejich a vše ostatní je pro ně póvl - těm se nezavděčíš, ani kdybys přijel na NSR500, nebo R1 nebo naopak na naleštěné glajdě, GoldWingu, nebo Indianu. Naopak rozumný člověk nebude mít potřebu se cizím motorkám posmívat, ať budou jakékoli. Tak si to nech vše ještě jednou projít hlavou a ať už to nakonec bude buldok, bandaska, hornet, fazer, nebo kdovíco, musíš si vybranou motorku pořádně "oťukat", jak se Ti na ní bude jezdit. Motorka, z které budou na srazu všichni slintat, ale přitom bude nepohodlná a po pár km budeš brečet bolestí zad, zápěstí a bla bla bla, Ti bude, slušně řečeno, na "psí nášlapnou minu".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem moto.Prosím.
Hafuša píše: Děkuji.Pochopil si to přesně.Lépe bych to nenapsal.Já měřím "jen" 189.......
Edit..a vážím 108 kg
Nechapu cos tim chtel rict. Ja mam tedy JEN 182 cm a 95 kg a kkdyz se svezu na klukovy padine ss Derbi RR vubex se na ni necitim blbe a nevsiml jsem si ze by se mi nrkdo smal, nebo se pohrdave tvaril.
Ono je to asi o necem jinem, nez se na sebe divat na motorce do.zrcadla, nebo absolvovat alkoholicky maratony - pardon srazy (ted me tu utluce nekdo montajznou nebo 13/17 klicem).
Spousta znamejch jezdilo za davnejch dob MR padesatek a nikdo.de jim nesmal - ONI TOTIZ UMELI JEZDIT!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 15 | 24.11.2024 v 21:18 G_I_Joe |
špatně řadí jedničku Suzuki GSF 650 Bandit | miksenzo | 21 | 31.10.2024 v 07:34 dva_hrnce |
manuál Suzuki GSF 650 Bandit | Jugo3677 | 28 | 22.10.2024 v 20:19 krokoš |
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit | Brygy | 14 | 14.9.2024 v 08:55 Brygy |
Oprava textilních brašen Suzuki GSF 650 Bandit | Ooooooo1980 | 2 | 2.7.2024 v 13:49 MotoMike |