1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Sema píše: czunik>Tak teda jo.
na radarku jezdíš?
3 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Abych se vrátil k tématu. S rozpočtem tazatele a jeho nároky největší terno udělá s dobře vybraným kouskem TA 650, kterej kdy se solidně vybaví, bude sloužit i na delší trasy a o spolehlivosti a nárocích na servis nemluvě.
Ohledně ojetin je nabídka více než solidní.
Určitě bude lepší jít do staršího TA a udělat za zbytek peněz pořádnej servis a dovybavit, než jít na krev s TDM, DL či jiným a v létě škukdlit prachy na každej litr benálu, na gumy, řetězovku, aku, která klekne atd.
Já koupil DL od skoroznámýho, po řetězovce, gumách, aku, ale skoro bez doplňků a ta desítka co jsem měl navíc tam zahučela jako prd za první týden a to ještě nejsem u konce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Naposledy editováno 01.11.2013 15:36:18
oldy píše: Nevím, proč se s rozpočtem 65 000,-, a názvem vlákna TA nebo DL řeší hovadiny kolem BMW. Třeba mě to moc nezajímá (až bude, najdu si vlákno s BMW) a čekám, že se dozvím opravdu věci k tématu v kategorii moto, ve které jsem vybíral i já.
Abych se vrátil k tématu. S rozpočtem tazatele a jeho nároky největší terno udělá s dobře vybraným kouskem TA 650, kterej kdy se solidně vybaví, bude sloužit i na delší trasy a o spolehlivosti a nárocích na servis nemluvě.
Ohledně ojetin je nabídka více než solidní.
Určitě bude lepší jít do staršího TA a udělat za zbytek peněz pořádnej servis a dovybavit, než jít na krev s TDM, DL či jiným a v létě škukdlit prachy na každej litr benálu, na gumy, řetězovku, aku, která klekne atd.
Já koupil DL od skoroznámýho, po řetězovce, gumách, aku, ale skoro bez doplňků a ta desítka co jsem měl navíc tam zahučela jako prd za první týden a to ještě nejsem u konce.
proti tomu nic nenamítám máš pravdu,ja bych nepitval kdyby nebolo proč
1 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Pokud se nekoupí kus s tutovou serviskou původem ČR, pak to teprve začíná o doplňcích na motku k jízdě nutné nemluvě.
Fouká, je to opruz - potřeba vyšší plexi, případně deflektor, fouká na ruce, taky opruz - nutný kryty. Nechci jezdit pořád s kufrem když nic nevezu a s batohem, ve kterým jsou klíče a šrajtofle a mobil - koupím tanklock (super věc), v zrcátkách prd vidím - rozšíření, jedu s manželkou či jiným nákladem - boční kufry by se hodily, bez nich je to komplikovaný, samozřejmě bez nosiče namontovat nejdou. Jo, ještě nemám vyměněný svíce, zkontroluju vzducháč. Když už, tak ten olej s filtrem je taky do 1000,-, chaldící kapalina tmavého vzhledu - za 360,- českých 2L krásné žlutozelené motulšťávičky. Už mi moc nezbývá - brzdovka je za dva zlatý a destičky za tolar. A když už to mám fakt skoro všechno, tak ještě seřízení, ať mám startovací čáru pro další servis v XXX km a nemám to rozházený a dobře se to pamatuje. Jezdit s rozesr... ventily a motorem, to taky není dobrý. Šmankote, na přední vidle jsem úplně zapomněl, to se u ojetiny musí, udělám si sám, ať mě to nezrujnuje - do 1000,-. První krizovka s manželkou při výjezdu z benziny - málem jsem to neustál - a hurá pro padáky, bez těch to nejde, přece si to neodřu.
A pak je to mraky pič...., ochozený gripy za 200,-, mazadlo na řetěz, který jsem na skůtru moc neužil, čistit budu petrolejem (levný) - jej další litr v hazlu. Na skůtru na mě nefoukalo, něco na krk, na záda ledviňák taky potřeba......
Chce to s rozmyslem a rozvahou propočítat veškeré investice v prvním roku pořízení a podle toho realizovat tu neoptimálnější volbu.
Tím jsem si vším prošel do 60dnů od koupi.
To nepočítám stav ložisek v kolech, krku řízení atd.
pořizovací cena - 78 000,-, výsledná cena vč. přepisu povinka a výše uvedeného - doufám že to udržím do kila
Výběru zdar
Naposledy editováno 01.11.2013 16:55:27
oldy píše: Jinak ještě k tématu, úvaha pro kupce - sorry za délku, ale považuju to za nutné.
Pokud se nekoupí kus s tutovou serviskou původem ČR, pak to teprve začíná o doplňcích na motku k jízdě nutné nemluvě.
Fouká, je to opruz - potřeba vyšší plexi, případně deflektor, fouká na ruce, taky opruz - nutný kryty. Nechci jezdit pořád s kufrem když nic nevezu a s batohem, ve kterým jsou klíče a šrajtofle a mobil - koupím tanklock (super věc), v zrcátkách prd vidím - rozšíření, jedu s manželkou či jiným nákladem - boční kufry by se hodily, bez nich je to komplikovaný, samozřejmě bez nosiče namontovat nejdou. Jo, ještě nemám vyměněný svíce, zkontroluju vzducháč. Když už, tak ten olej s filtrem je taky do 1000,-, chaldící kapalina tmavého vzhledu - za 360,- českých 2L krásné žlutozelené motušťávičky. Už mi moc nezbývá - brzdovka je za dva zlatý a destičky za tolar. A když už to mám fakt skoro všechno, tak ještě seřízení, ať mám startovací čáru pro další servis v XXX km a nemám to rozházený a dobře se to pamatuje. Jezdit s rozesr... ventily a motorem, to taky není dobrý. Šmankote, na přední vidle jsem úplně zapomněl, to se u ojetiny musí, udělám si sám, ať mě to nezrujnuje - do 1000,-. První krizovka s manželkou při výjezdu z benziny - málem jsem to neustál - a hurá pro padáky, bez těch to nejde, přece si to neodřu.
A pak je to mraky pič...., ochozený gripy za 200,-, mazadlo na řetěz, který jsem na skůtru moc neužil, čistit budu petrolejem (levný) - jej další litr v hazlu. Na skůtru na mě nefoukalo, něco na krk, na záda ledviňák taky potřeba......
Chce to s rozmyslem a rozvahou propočítat veškeré investice v prvním roku pořízení a podle toho realizovat tu neoptimálnější volbu.
Tím jsem si vším prošel do 60dnů od koupi.
To nepočítám stav ložisek v kolech, krku řízení atd.
pořizovací cena - 78 000,-, výsledná cena vč. přepisu povinka a výše uvedeného - doufám že to udržím do kila
Výběru zdar
krásný já to mám z výroby vše na motce co píšeš ale za jiné kačky to je fakt.Ale vše co píšeš pokud člověk cestuje je třeba,ale pro pohodlí jsem ženě koupil svoji motorku a mám se spousty věcí pokoj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Sema píše: Hm, koukám, že se debata TA vs. DL opět zvrhla k výčtu výhod a nevýhod R 1200 GSA
protože vždycky přileze blbec(většinou majitel BMW), co klukovi s rozpočtem 65 litrů začne tlačit úplně něco jiného, pražský cype.
Sema píše: fockewulf>Diskuzi si patrně ukončil svým zasíráním a konfrontováním jiných ty.
ne, začalo to příspěvkem 44, ale tak do lidí, co jezdí BMW se za jejich zasírání trefovat nebudeme, protože jsme co? Loajální vole!
Žádnou diskuzi jsem neukončil, konstatoval jsem, že vše podstatné bylo řečeno, takže nějaké zasírání kolem už nevadí, ale to bys nesměl být v přechodu nebo mít krámy abys to pochopil.
btw czunik-jasně a po těhle cestách jsi ujel 600km rychlostí 160km/h anebo jsi dělal přesun 1300km za den OMG, buď piš k tomu, o čem je řeč a neskákej zleva doprava, jak se ti to hodí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Tady kdyby se řešila debata jestli babetu nebo stadiona na dojezdy do práce za 3000,-. Tak se najde nějakej majitel BMW, kterej Tě tady začne přesvědčovat aby sis radši koupil 1200 GS, že nic lepšího není a nejlépe komplet úprava od Touratechu.
Kurva už začínám být na tyhle motorky a jejich majitelé alergickej.
Naposledy editováno 01.11.2013 17:39:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Majk-fox píše: [quote=oldy]
Tady kdyby se řešila debata jestli babetu nebo stadiona na dojezdy do práce za 3000,-. Tak se najde nějakej majitel BMW, kterej Tě tady začne přesvědčovat aby sis radši koupil 1200 GS, že nic lepšího není a nejlépe komplet úprava od Touratechu.
Kurva už začínám být na tyhle motorky a jejich majitelé alergickej.
tak vono mezi majieli těchdle mašin je vyšší procento pacientů, ale do jednoho pytle bych je všechny neházel
1 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
1 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Investice cca 65 litrů. A jezdit české okresky.
Tak se dají separovat i ty věci kolem průjezdnosti terénem, to je totálně mimo. Já kupoval stroma jako "silničku" na českej typickej povrch a semo tamo polňačku a tím pádem jediný doplněk, co tam nebudu mít, je kryt motoru. Za ten v mých podmínkách jsou ty prachy totálně zbytečně vyhozený.
Takže zase jsem s rozpočtem a požadavkem bous86 skončil u nastrojenýho Alpa.
Jo a ty předpovědi typu, až budeš chtít pořádnej terén, tak.... ty nepasují na každýho. Mě terén nikdy nelákal a už vůbec ne s motorkou, na kterou jsem hořce těžce naškudlil sto klacků. Ta polňačka, která se dá i s nakedbikem, mi opravdu bohatě stačí. Mě dokonce stačí, když si jako těžkej frajer stoupnu na superhladký asfaltce do stupaček. A vyšší řídítka jsem si nekoupil kvůli tomu, že chci lítat ve stupačkách, ale protože mě bolely záda v kříži a původní byly stejně ohnutý. S polohou rukou o 4cm výš se ergonometrie těla změnila natolik, že po 200km nevím, že jsem někde byl.
A takovýho podobnýho jezdiče mám s fungl stromem L2 o 100m dál. Toho s tím nedonutím ani na tu polňačku. No a za třetím takovým jsem byl v sobotu u Třebíče. Taky 100%-ní asfalťák a taky stroma.
Protože jsem byl nějakou dobu jezdič skůtru a i teď chodím na skutrfórum, vysledoval jsem zajímavý jev za poslední 3 roky. Většina opustivších řady skůtrů končí u DL 650.
To abych to zase vrátil k tématu.
Já sám ho mám od dubna a už jsem mu nadělil, padák s brašničkama, kratší kosti, dvojitou botku na stojan, progresy, dneska mi volal Marselus, že mám na cestě kryt pod motor.- To byla Stage 1.
Stage 2, až nakoupím dárky a co mi zbyde, tak chci uspořit na odběru elektriky, tak vyhodím zadní origo světlo a nahradím ho diodovým homologovaným(A BEZ INTEGROVANÝCH BLINKRŮ), led blinkry komplet místo origo. Uspořený ampéry pak budou živit vyhřívaný hefty a přídavný světla a budu mít čisté svědomí.
No a Stage3 - to nechám na léto a to bude zvednutí předku na vidlých.
Je to spousta doplňků a nedáš za to moc peněz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
1 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
V Raptorovi mám tenhle motor a nemůžu si jej vynachválit. Příjemně tahá za ruce, převodovka dohání dobrým poskládáním nějaké ty chybějící koně.... a pěkně vrčí. Na dva jezdce je Raptík na zadku moc měkký,ale nikoho v zásadě nevozím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Smrček je taky zajímavej strojek, ale TAlpík si ho v terénu dá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Che píše: tak vono mezi majieli těchdle mašin je vyšší procento pacientů, ale do jednoho pytle bych je všechny neházel
Pacošem seš raz dva. Stačí nevědět coby a nenajít to v OBI.. Pak stačí Brambora a jsi členem rodiny, kde se o tebe lékaři s Touratechu postarají. Nemusíš nic umět, nic znát, značka s tebe udělá chlapa
Už mám taky alergii. Včera čtu CMN a když tam není Brambora na dvoustránce, tak je tam Pomeranč A je fuk jakej plátek vemu.. (MH,MCKL,CMN)
fockewulf píše: ne, začalo to příspěvkem 44, ale tak do lidí, co jezdí BMW se za jejich zasírání trefovat nebudeme, protože jsme co? Loajální vole!
Žádnou diskuzi jsem neukončil, konstatoval jsem, že vše podstatné bylo řečeno, takže nějaké zasírání kolem už nevadí, ale to bys nesměl být v přechodu nebo mít krámy abys to pochopil.
btw czunik-jasně a po těhle cestách jsi ujel 600km rychlostí 160km/h anebo jsi dělal přesun 1300km za den OMG, buď piš k tomu, o čem je řeč a neskákej zleva doprava, jak se ti to hodí.
k tomu nemám co dodat přeber si to jak chceě měje to fuk
vilemx píše: czunik> Proč jezdíš do Touratechu? O pár příspěvků výše píšeš, že máš už všechno z výroby???
třeba chráníš světla není od výroby...nebo kryt čidla taky ne..tojsem si dokoupil do maroka aby jsme si aspoň tošku ochranil moto až sebou jebnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
ThomsonMotorson píše: Pacošem seš raz dva. Stačí nevědět coby a nenajít to v OBI.. Pak stačí Brambora a jsi členem rodiny, kde se o tebe lékaři s Touratechu postarají. Nemusíš nic umět, nic znát, značka s tebe udělá chlapa
Už mám taky alergii. Včera čtu CMN a když tam není Brambora na dvoustránce, tak je tam Pomeranč A je fuk jakej plátek vemu.. (MH,MCKL,CMN)
tak bych to neviděl..než jsem se dopracoval k bramboře sedlaljsem dosti jiných stroju.Ale jefakt že je to o pocitech...a každý si může řikat co chce...když na to prachy jsou nepujdu si koupit skutra jen abych neby členem stáda..mě je fuk kdo si co mylsí...já říkam své pocity a nejsem členem žídní komunity výjradně s BMW..spíše naopak...když budu mít 65,000tis budu hledat něco v té ceně..když budu mít víc pujdu po tom co jsem si zkusil...ale k tomu se musíkaždý dopracovat jak časem tak finančně. A třeba kufry mám zrovna od marseuse..ktarý má DL 1000 a disktujeme na tohletéíma často..a i on říká mítprachy jdu do BMW..takže asi tak
Alp tam teda není, ale pro přečtení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
czunik píše: tak bych to neviděl..než jsem se dopracoval k bramboře sedlaljsem dosti jiných stroju.Ale jefakt že je to o pocitech...a každý si může řikat co chce...když na to prachy jsou nepujdu si koupit skutra jen abych neby členem stáda..mě je fuk kdo si co mylsí...já říkam své pocity a nejsem členem žídní komunity výjradně s BMW..spíše naopak...když budu mít 65,000tis budu hledat něco v té ceně..když budu mít víc pujdu po tom co jsem si zkusil...ale k tomu se musíkaždý dopracovat jak časem tak finančně. A třeba kufry mám zrovna od marseuse..ktarý má DL 1000 a disktujeme na tohletéíma často..a i on říká mítprachy jdu do BMW..takže asi tak
Jasná věc.. Nebylo to osobní a nic proti Tobě
Spíše bych řekl, že Vám majitelům připravuje BMW svojí intenzivní a masivní reklamou postavení né zrovna příjemné. Ale může za to i tisk, kde je Brambora na každý druhý stránce jako jediná možná cestovatelská volba.. Absolutně nelze popřít, že se jedná kvalitní stroj, ale to vidí každý motorkář a nemusí to BMW tlačit do zákazníka všemi otvory..
Ale, jak už jsem psal, Tebe se to netýká..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Investice cca 65 litrů. A jezdit české okresky.
Tak se dají separovat i ty věci kolem průjezdnosti terénem, to je totálně mimo. Já kupoval stroma jako "silničku" na českej typickej povrch a semo tamo polňačku a tím pádem jediný doplněk, co tam nebudu mít, je kryt motoru. Za ten v mých podmínkách jsou ty prachy totálně zbytečně vyhozený.............
Myslím,že to je naprosto výstižné.
Sohlas.
Oni ti hoši co nikdy v terénu s 250ti kilovou motorkou (+jezdec+případně spolujezdec)nikdy nejeli nemají ani ponětí jak se to chová.Jet se dá se vším ale zastavit,řídit,nebo jen ostře brzdit....
Hoši,jezdím kros 45let,ale se Stromkem už mě do mokrého lesa nikdo nedostane.
Minulý týden jsme si chtěli s manželkou zkrátit cestu ....sice jsem to dal,ale s tou váhou a na těch gumách fakt maso.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
Spíše bych řekl, že Vám majitelům připravuje BMW svojí intenzivní a masivní reklamou postavení né zrovna příjemné. Ale může za to i tisk, kde je Brambora na každý druhý stránce jako jediná možná cestovatelská volba.. Absolutně nelze popřít, že se jedná kvalitní stroj, ale to vidí každý motorkář a nemusí to BMW tlačit do zákazníka všemi otvory..
Ale, jak už jsem psal, Tebe se to netýká.. [/quote
ok já taky neměl jen bramboru.... ale inak díky ...rozumný názor repsktujineý osobní ambice jít do sporu. Jen říkam moje zkušenosti.A na druhou stranu nejlepší motorka je ta co stojí v garáži jezdí se na ni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
PIGO píše: [quote=oldy]Kdyby se hned na úvod napsal líp požadavek:
Investice cca 65 litrů. A jezdit české okresky.
Tak se dají separovat i ty věci kolem průjezdnosti terénem, to je totálně mimo. Já kupoval stroma jako "silničku" na českej typickej povrch a semo tamo polňačku a tím pádem jediný doplněk, co tam nebudu mít, je kryt motoru. Za ten v mých podmínkách jsou ty prachy totálně zbytečně vyhozený.............
Myslím,že to je naprosto výstižné.
Sohlas.
Oni ti hoši co nikdy v terénu s 250ti kilovou motorkou (+jezdec+případně spolujezdec)nikdy nejeli nemají ani ponětí jak se to chová.Jet se dá se vším ale zastavit,řídit,nebo jen ostře brzdit....
Hoši,jezdím kros 45let,ale se Stromkem už mě do mokrého lesa nikdo nedostane.
Minulý týden jsme si chtěli s manželkou zkrátit cestu ....sice jsem to dal,ale s tou váhou a na těch gumách fakt maso.
hledám tu info jaké jsi měl gumy...nikde nevidím..jiní asi jo