zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Tk ona tahle motorka neni jako celek stavěná na nějakou vyloženě agresivní jízdu. Motor neni žádnej ostrej hoch, brzdy žádnej brutus, větší váha atd. Ale dá se z ní udělat o dost svižnější civilní stroj(motor-výfuk, elektronika vstřiku, sání a podvozek- centrál a třeba jiný pružiny od k-tech nebo rovnou jiný vidle třeba plně stavitelný z ostrýho endura...
Hele nevyšlo by pak levněji a jednodušeji koupit WR250R?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
http://www.crfsonly.com/catalog/product_info.php/cPath/290_300/products_id/4895
a tady je kit předních tlumičů za kilko
http://www.crfsonly.com/catalog/product_info.php/cPath/290_300/products_id/5091
Skalik píše: Hele nevyšlo by pak levněji a jednodušeji koupit WR250R?
Tk ony ty WR se u nás hlavně neprodávaj a i kdyby, tk 180 litrů nevysolim za novou dvěpade, nejsem zlaté dítě Já jinak o úpravě podvozku zatim neuvažuji, vyhovuje mi
SuperSic58 píše: tady je centrál za bratru 712 doláčů
http://www.crfsonly.com/catalog/product_info.php/cPath/290_300/products_id/4895
a tady je kit předních tlumičů za kilko
http://www.crfsonly.com/catalog/product_info.php/cPath/290_300/products_id/5091
Člověče, zkoušel jsem se tam onehdá zaregistrovat a Česká republika jim nějak nešla pod nos
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ty staré jsem vůbec nemohl povolit, zkoušel jsem to přes padesátikorunu (do té větší přesně zapadla) a tu jsem normálně zkroutil... Ta menší jakžtakž šla širokým šroubovákem ale tu větší jsem musel povolit tak, že jsem opřel šroubovák o hranu té drážky a musel jsem do něj několikrát majznout kladivem, než zátka povolila. Na to, že měla být utažená na cca 10 Nm, což opravdu není mnoho, držela hodně fest, holt to ten mechanik v Hondě s dotažením óóópravdu přehnal....
Naposledy editováno 05.11.2013 17:53:54
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
http://www.crfsonly.com/catalog/product_info.php/cPath/290_292/products_id/4989
nebo víko olejového filtru
http://www.crfsonly.com/catalog/product_info.php/cPath/290_292/products_id/4989
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale prý by mi je objednali i tady: MXMOTO (psal jsem jim mail, s dotazem na konkrétní typ, ale odpověděli mi bohužel, až když už jsem je měl objednané přes e-bay).
Někde jsem narazil dokonce na celou sadu doplňků od Zety pro CRF-L ko, ale teď si nevzpomenu kde
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nejdelší vyjížďka:cesta na garančku do Valmezu a zpět přes Beskydy a Oderské vrchy-290km.
Nejdelší jízda potmě:15km.
Nejkratší vyjížďka:zkušební jízda při převzetí vyměněné Hondy-2km.
Nejběžnější délka vyjížďky:50km.
Nejvyšší dosažená rychlost:117km/h na silnici, cca 60km/h v terénu.
Nejnižší dosažená rychlost:3km/h-200m jsem tlačil CRFko bez benzínu na benzinku.Jinak 0km/h při stání
Nejoblíbenější rychlost:90-95km/h.
Nejnižší dosažená spotřeba:2,78L/100km.
Nejvyšší dosažená spotřeba:3,4L/100km.
Nejčastější dosahovaná spotřeba:3,2L/100km.
Nejvíce dní za sebou, kdy jsem neseděl na mašině:8dní
Celkem ke dnešku najeto:2868km(doufám, že tu trojku ještě letos dám...)
A jak jste na tom vy, kamarádi...??
Spotřeba. Taková a taková... Na v-power 95 jsem jezdil kolem 3,3l. Od září jezdím ale na vervu 100 oktan a tam se spotřeba zvedla na cca 3,7l. Dá se na vervu jet i za 3, ale je to důchodcovský tempo a jízda o lejně. Na v-power 95 vyloženě úspornou jízdu nezkoušel, uvidim na jaře, věřim, že by se dalo dostat k těm 2,7l. Nevíte, proč to na ten 100 oktan víc baští? Jinak vervu nechám plnou nádrž přes zimu, protože je bez biosložek. A budu to takhle dělat i příští rok. Na jaře zas začnu lejt v-power 95 a někdy v říjnu opět začnu tankovat stovku vervu a nechám pak přes zimu.
Jinak max. rychlost jsem jel 130 po rovině, 134 z kopce, kdy by jela i víc, ale už sem to drtit nechtěl, pak už dost narůstaj vibrace. Nejlepší cestovní rychlost 90 až 100, ale dá se jet v kuse i 115, motor jen vrní, ale v enduro helmě už to trochu fučí
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kazy píše: Dneska jsem ji konečně pořádně umyl a přezul na originál gumy, tak taky zkusím maximálku. Já s ní jezdím hlavně enduro v terénu, takže si o vaší spotřebě můžu nechat zdát Žere mi kolem 5l. Ale na tachometru mám často i 140
To bude tim laďákem, že ti to jede až 140. Je to po rovině? A co převod? Standardní 14/40?
Maximálka kolem 115, ale už jsem to rozjel i na 125, z mírného kopečka... Běžná cestovka kolem těch 110 (tachometrových), na to se dostane bez problémů i naložená, pak už se jí moc zrychlovat nechce...
Úpravy (prozatím): nosič, bástry a tuningové zátky motoru...
Jinak za sebe musím prohlásit, že je to neskutečně zábavný strojek - jediné co musím vytknout, jsou poměrně mizerné origo pláště, ale to není problém časem přezout.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jen malá odbočka pro SuperSic58-to že nepíši neznamená že sem pravidelně nechodím a nečtu vaše postřehy,např.nechoďte sem všichni ať ten servr nespadne,tomu jsem se smál ješte dva dny
jinak mám najeto 2500 km motorku požívám jako pracovní-tedy na cestu do práce 6+6 km v jakémkoliv počasí a naprostá spokojenost.Pokud to stav silnic dovolí tak na ni budu stále jezdit.
Spotřeba pořád stejná 3,3 l
Oblíbená rychlost 90km/h ve dne, 80km/h v noci
Úpravy-červené blástry(Hoda Břeclav),otáčkoměr (Razzo)
Garančka po 1000 km cena 2200 včetně těch blástrů
Další úpravy neočekávám i když strašně se mi líbí tyto polepy
http://japan.webike....oducts/20521834.html
třeba je jednou budou prodávat i u nás.
Jinak těžko psát nějaké nové postřehy,když kolega SuperSic58 tady všechno rozebral do posledního šroubku a to doslova
Největší minus vydím v zadní brzdě je fakt slabá i když mi gumuje-možná je to jen takový pocit,ale stejně ji málo používám tak na to kašlu.
PS pište dál rád si tu čtu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Max cca 125 ale motorka se už v těch rychlostech dobře necítí
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
vlákno taky sleduju od začátku a pořád se utvrzoval, že mi nějaká dvěpade chybí v garáži, až jsem se konečně rozhoupal a je doma KLX 250. Škoda, že až na konec sezóny, ale vyřídim formality a snad se ještě trochu svezu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
co se týká diskutovaných čísel tak maximálně jsem na tachometru viděl 131 a hrubým přepočtem při tankování mi spotřeba vychází 4,5 - 5 litrů (jezdím převážně mimo asfalt)
najeto lehce přes 2 tisíce a závady zatím nula .... nepočítám poškození způsobené pády
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 9, 10] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 299 | Dnes v 10:43 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |