Jsem začátečník i když ne po autoškole(řidičák jsem dělal"předvojenský" před 20lety)
Bohužel jsem kromě babety a simsona na moto kvůli času a financím nejezdil.
Nyní na"stará"kolena si chci na projížďky(většinou ve dvou) pořídit moto.líbí se mi právě Virago.
Jen nevím jaký obsah zvolit zda 535,750 nebo rovnou 1100?A jaký r.v(loukotě nebo špice)
Každý píše něco jiného jeden že na klidnou jízdu stačí 535 jiný bude to slabý vem rovnou 1100.
Měřím cca176cm a s manželkou váha cca 145KG.
Co by jste mi doporučili?
Přivítám i odkaz na konkrétmí moto(které prodává někdo známý a víte,že stojí za to ho koupit)
Předem všem děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Jaké virago pro začátečníka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké virago pro začátečníka?
ale moto?nevím nemám zkušenost mám s toho spíše strach hned poprvé 1100
1100 už i ve dvou dovede docela mastit. Krouťák je dostatečnej, na pětku můžeš jezdit cca od 40 do 170, stačí kroutit heftem.
Se 750 nemám praxi, řídil sem jí jen párkrát, když mi to pučil kámoš. Mě se víc zdála bližší k 11ce než půllitru.
Ovladatelnosti se neboj, 11ka poslouchá naslovo, chce to jen trochu se rozcvičit někde mimo provoz. 535 je v tomto ohledu proslulá, vynikající stroj pro začátek, rozhodně doporučuju.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké virago pro začátečníka?
Motory XV750 a 1100 už nemají tak razantní zátah odspodu (v poměru k výkonu), ale výkon mají slušný a zvládají bez problémů i dlouhé cesty a horské úseky.
Jenže má-li být motorka vyložené na delší štreky, tak spíš než Virago (malý mrštný chopper) bych doporučil cruiser, jako je třeba Dragstar. Ale Dračenu brát jedině 1100ku (XVS1100), 650ka je dost podmotorovaná a dýchavičná, to oproti ní i XV535 jede lépe. Dračena je na delší cestování mnohem pohodlnější a přitom je pořád lehko ovladatelná. A objemu 1100ccm se není třeba bát, motor zase žádný závoďák není a těch 67k je na takovou motorku akorát.
Nicméně, má-li to být vyloženě Virago, tak buď XV1100, nebo zlatá střední cesta - XV750. Motory jsou na pohled nerozeznatelné a u obou verzí může být sporné pohodlí spolujezdce. Co se týče kol, tak na takovouto motorku jednoznačně patří drátěná, ale proti gustu... což naráží i na to, že takováto témata prakticky nemají moc velký význam, jelikož ve spoustě ohledů si člověk stejně musí motorku "osahat", projet se na ní a pak teprve se dovede rozhodnout, která mu padne nejlépe. A když už si pro nějaký kus pojedu, tak každopádně mít s sebou někoho, kdo tento typ dobře zná. Už jen kvůli minimalizaci rizika zajíce v pytli.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké virago pro začátečníka?
jinakby se mi tato:http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-xv-535-virago/yamaha-xv-535-virago-564983.html
líbila,aleto sedlo
1 reakcí na tento příspěvek Jaké virago pro začátečníka?
Pokud Virago,tak určitě 750 nebo 1100
1 reakcí na tento příspěvek Jaké virago pro začátečníka?
1 reakcí na tento příspěvek Jaké virago pro začátečníka?
535 je podle mě ideální...
Jinak 750 a 1100 jsou(až na objem motoru a pár detailů)identické...
Zadní sedlo je utrpením na každém chopperu!!!
Kup 535, je lehčí a přeci jen ovladatelnější.Za rok,či dva postup výš!
750 i 1100 jsou ,dle mýho,na začátek dost hamatný...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké virago pro začátečníka?
trafika píše: Děkuji za názory na té 535 mi (a hlavně manželce)vadí to malé sedlo spolejezdce
jinakby se mi tato:http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-xv-535-virago/yamaha-xv-535-virago-564983.html
líbila,aleto sedlo
Myslel jsi tohle: Virago 535?
Jestli jo, tak podle mě dobrý - vypadá pěkně. Novější ročník. Jako největší bonus bych viděl chromovaný dekly, máš o starost míň. Ty hliníkový jsou u starejch 535tek dost bolest (i když na funkci to nemá vliv ). Sedlo je sériový, větší nenajdeš. Opěrka je jedině plus (oni ty bidla na 11ce a sedumapůli nejsou o moc větší ). Jestliže máte oba dohromady 145 kg, nebudete žádný obři - tahle motorka vám zpočátku udělá dobrou službu. Plexi je užitečná věc, kterou oceníš v prachu za kamionem a v květnových mračnech hmyzu. Předstupačky s tvou výškou taky poslouží svýmu účelu na dlouhejch trasách. Gumy podle fotek vypadaji na cca 1/2 životnosti, takže si troufnu tvrdit, že při klidným ježdění mají ještě dost tisíců km před sebou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké virago pro začátečníka?
[URL=
Naposledy editováno 10.11.2013 09:00:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké virago pro začátečníka?
A je fakt,že 535 je větší výběr,je jich v izzerátech víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké virago pro začátečníka?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké virago pro začátečníka?
To se ví, když pojedeš jako blázen, nebudeš čumět a budeš se řítit ve dvou do kufru auta rychlostí 130, tak ti nepomůže, ani kdyby to mělo dva kotouče i vzadu
1 reakcí na tento příspěvek Jaké virago pro začátečníka?
1 reakcí na tento příspěvek Jaké virago pro začátečníka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké virago pro začátečníka?
J.M.K.: Nemyslel jsem přímo "einsitz", ale sedlo pro dva z jednoho kusu, zabírající obě pozice po původních sedlech, kde hlavně zadní část je upravena pro pohodlí spolujezdce. Asi zhruba jako představit si jawácké sedlo "kytara" s tím, že je výškově odstupňované. Nevím, jak to sedlo vypadalo zespodu, ale muselo mít jednu nosnou skořepinu a nejspíš se chytalo háčkem pod nádrž (jako původní přední sedlo) a vzadu do zámku zadního sedla podobně, jako se upevňuje sedlo u GS500 (šrouby upevňující zadní stranu sedla řidiče nebyly použity).
Dvousedlo s jednodílným základem měly první ročníky 535 - ty, které měly nádrž jen pod sedlem. Odklápělo se to na pantu vzadu jako u skútru a mělo to i aretaci, aby to drželo zvednuté, aby se dalo pohodlně tankovat. Teoreticky by to mělo jít přizpůsobit i na novější ročníky.