Naposledy editováno 08.11.2013 06:29:28
Doma jsem si svařil pojízdnou plochu jen pod hlavní stojan a když to dávám na ni, tak to je asi jako by jsem to dával na 1cm desku a je to hodně rozdíl, než stavět na zem.
Být tebou, tak zkusím v místě stojanu uřezat traverzu a pod ni navařit dost silný plocháč, který to na stojanu unese. Samozřejmě přidat kolečko/a
k tematu: pokud vylozene nechces central tak jednoduzsi bude udelat placku na bocni stojan,ale zase pri postaveni ke zdi to zabere o par cm vic mista na sirku
Naposledy editováno 08.11.2013 08:45:13
1 reakcí na tento příspěvek pojízdný "stojan" do garáže
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pojízdný "stojan" do garáže
Motorku pak jde při přesouvání vybalancovat, nebo mít přední kolo na zemi a pojíždět i s ním.
A ty velké vozíky pod hlavní kola jsou uzpůsobené na opření o bočák:
Velký vozík pod hlavní stojan postrádá smysl.
Dá se tam dodělat i pant, že s po najetí předním kolem zaklapne. Pak to chce, ale trochu síly na osvobození a to by na té kolejnici s nebržděnýma kolečkama byl trochu boj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pojízdný "stojan" do garáže
1100Virago píše: Pod hlavní stojan stačí na manipulaci miniaturní vozík, snížený těsně nad zem, aby nahazování nebyla dřina
Jo podobný jsem si dělal, tak přidám poznatek z výroby. Při výrobě je třeba počítat s pákou na stojanu, aby se nešprajcovala o šroub.
Třeba na tento co máš na obrázku by se ten Bandit stavěl špatně. Má jako GS hodně dlouhou tu páku na stojanu.
E: překlep
Naposledy editováno 08.11.2013 11:17:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pojízdný "stojan" do garáže
kubacech píše: Jo podobný jsem si dělal, tak přidám poznatek z výroby. Při výrobě je třeba počítat s pákou na stojanu, aby se nešprajcovala o šroub.
Třeba na tento co máš na obrázku by se ten Bandit stavěl špatně. Má jako GS hodně dlouhou tu pá kuna stojanu.
Presne tento jsem kupoval u Louise za 17€.
http://www.motorkari...&p=1#goto5205764
1100Virago píše: Pod hlavní stojan stačí na manipulaci miniaturní vozík, snížený těsně nad zem, aby nahazování nebyla dřina:
Motorku pak jde při přesouvání vybalancovat, nebo mít přední kolo na zemi a pojíždět i s ním.
A ty velké vozíky pod hlavní kola jsou uzpůsobené na opření o bočák:
Velký vozík pod hlavní stojan postrádá smysl.
Mám ten malej vozík, FJRko na něj s námahou postavím ale GW ani náhodou...
jarizz
Vysvětlím: Pod U profil navaříš trubku, do trubky nasuneš kulatinu, na kterou následně navaříš nášlap a úchyty pro stojan, mna kterých bude motorka stát ve sklopené poloze!!!! Tzn. že stojan sklopíš jako bys chtěl na motorce jet, motorku natlačíš na pojezdový U profil, se kterým sis tak pohrál a až bude motorka ve správné poloze, tak namíříš stojanové úchyty pod konce nožek stojanu z motorky a nášlapem zvedneš celý zadek motorky. Zvedák se dorazí o navařený doraz (viz popisek)Samozřejmě, že úchyty pro stojan musí být v konečné fázi více než 90 stupňů (ne přímo svisle k podlaze), aby se překonal mrtvý bod a zarazilo se vše o doraz. Taky by to chtělo udělat docela přesně, aby se motorka nezvedala moc vysoko.Na obrázku je znázorněn zvedák v poloze už zvednuté motorky, se zvedákem už doraženým o dno U profilu. Snad jsi pochopil,jak jsem to myslel. Samozřejmě, že nášlap udělat z levé strany motorky, tam, kde stojí ...asi majitel, jen jsem to tam neměl jak namalovat. Je to jednoduché a myslím že i funkční, bez dřiny, na nájezd, nebo sjezd z U profilu to nemá žádný vliv. Tak do toho!!!
1) odbrus čtyři "Lka" pro kolečka a navař je obráceně, ať traverza není tak vysoko. Lepé se ti bude najíždět i sjíždět a hlavně manipulovat s motorkou.
2) vyřež nebo vypal, tam kde máš stojan, dvě okénka z bočnic traverzy. Uřež z jiné traverzy dva kousky stejné délky a do těch děr je navař. Šířku okýnek a tím šířku bočnic musíš volit podle stojánku, aby se ti při sklopení neopíral o traverzu. Na ně postavíš stojánek motorky. Boky těchto bočnic ti zajisti při nahazování jistotu, že ti nesjede stojánek dolů. Pokud je navaříš o trochu níže než je podlaha traverzy, bude se ti lépe nahazovat. Na konce těchto bočnic dej stabilizační kolečka, protože jak zatlačíš v horní části do boku motorky, převrátí se ti.
Naposledy editováno 10.11.2013 20:36:47
1 reakcí na tento příspěvek pojízdný "stojan" do garáže
Už tu vše padlo.
-Je to vysoký..
-Kolečka s brzdou..
-Je nutné to stavět na stojan? Jsou i jiná řešení..
Kolik váží ta motka, že s ní nepohodíš? Cukal jsem s Varaderem do boku a to je váha.. Jinak ti rozhodně fandím. Sice je to jednoúčelové a dost pochybné využití, ale zase člověka těší, že si udělá něco sám a za tři prsty. Pak nezapomeň nafotit a dát sem výsledek! Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pojízdný "stojan" do garáže
ThomsonMotorson píše: Kolik váží ta motka, že s ní nepohodíš? Cukal jsem s Varaderem do boku a to je váha.. Jinak ti rozhodně fandím. Sice je to jednoúčelové a dost pochybné využití, ale zase člověka těší, že si udělá něco sám a za tři prsty. Pak nezapomeň nafotit a dát sem výsledek! Dík
Já třeba pod GS dělal ten vozík, protože parkuju stupačkou až na zdi a nechtělo se mi furt dřít stojan a podlahu.