tohle pude dopředu : Sava MC7 3.25/0 R18 52P ( http://pneu-pro-mot...-mc7-3_25-0-r18-52p/ )
a
tohle pude do zadu : METZELER ME22 3.5/0 R18 62P ( http://pneu-pro-mot...-me22-3_5-0-r18-62p/ )
( už sem slyšel, že na motorku by se měli kupovat hlavně gumy jednoho výrobce a typu a někdo říká že je to jedno hlavně ať jsou stejně tvrdé/měkké, takže jsem spíš dopletenej a už nevím čemu věřit )
napadá někoho něco lepšího ?
1 reakcí na tento příspěvek Ideální pneu na Jawu 350/634
zadní sice nevydrží tak dlouho jako dubová směs mitasek, ale požitek z jízdy je o generaci jinde a to včetně mokrý silnice.
řešit jak to vypadá nebo "co tam patří" je kravina.
taky mám na 30tiletý vráně nový micheliny (a před tím battlaxy) a neřeším že tam výrobce v roce 77 dával ME11 a ME77 protože s původním obutím se to chová hůř
ale je pravda že na veteránský srazy to pak není, tam by to vypadalo blbě
1 reakcí na tento příspěvek Ideální pneu na Jawu 350/634
memphis.unv píše: mám h-04 a h-06 a zadní gumu mám jetou až na poslední lamelu, tu úzkou. a ne stupačky ale výfukový kolena obroušený
To se ta guma v zatacce pod vahou tak ohne nebo to mas podhusteny nebo jak to delas? Protoze normalne to neni mozny. Ten posledni prouzek je v rovine uplne kolme k vozovce. Kdyz stejcham stupackou o zem, su jeste hodne daleko od kraje gumy a stupacky mam otoceny nejvys, co dou a kolena vyfuku pritoceny uplne co nejbliz k ramu (i policajta mam oddelanyho).
Naposledy editováno 05.11.2013 20:14:37
1 reakcí na tento příspěvek Ideální pneu na Jawu 350/634
Hojislavek píše: šlo mi hlavně o to, že třinda je můj přestup na ,,mašinu,, z babety a raději na jednu/ dvě první sezony dám gumy co sedí jak prdel na hrnci, abych se na mašině pořádně naučil, takže mi de spíš o bezpečnost než vzhled . . . to se dochytá časem . . . až z toho jednou udělám ,,kafíčko,,
chválím tvůj přístup s tím, že jdeš postupně a nekupuješ hned min. litra, ale jawka zase není takovej trhač asfaltu, že by jsi tam musel mít takový pneu, ta Mitaska bude pro tebe dostačující a nebudeš kazit celkový vzhled jawky
1 reakcí na tento příspěvek Ideální pneu na Jawu 350/634
Koudy01 píše: H03? Me ta guma prijde takova "autova" - placata. Kdyz sem Jawku koupil, tak sem ji vzadu mel a oproti H06 se musela do zatacek dost premlouvat.
Na 634 se dávaly v průběhu její výroby různé gumy.Většinou se to týkalo předku - tzv.silničák Mitas H04.Jenže to byla hrozná guma.Vzhledem k tomu,že vlastně čtyřka nemá v přední vidlici tlumič,tak guma byla velice brzy zvlněná(poskákaná)a navíc klouzala jak prase.
Jde o to jestli se ti jedná o jízdní vlastnosti,nebo autentičnost(renovaci),nebo životnost,nebo...Samozřejmě dnes je spousta kvalitních pneu,které se dají na čtyřku nazout.O to se nebudeme přít.
Já jezdím na čtyřce s kamarády akorát když svítí sluníčko a nelítají mouchy .
Je to vlastně takový mazlík na srazy a línou vyjížďku,kochačku,na kávičku.
Na dlouhé ježdění mám velkou mášu .
Je ale pravda, ze s jinou gumou na 350 zkusenosti nemam. Ale proc bych zkousel jinou, kdyz tahle je PRO ME naprosto vyhovujici.
1 reakcí na tento příspěvek Ideální pneu na Jawu 350/634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální pneu na Jawu 350/634
Tak to si buď jistej,že né.
Naposledy editováno 13.11.2013 06:27:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální pneu na Jawu 350/634
PIGO píše: Hojislavek> A neovlivní to jízdní vlastnosti - Jááááwy....????
Tak to si buď jistej,že né.
tak pro jistotu se zeptám . . . když už ta guma stojí litr, tak ať nevyhazuju prachy z okna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální pneu na Jawu 350/634
Hele já si myslím,že pokud máš tu čtyřku tak jak je na fotkách,tak by si neměl vymýšlet voloviny.Dát tam to na co to dříve obouvali-předek H04//zadek H03.
To je prostě motorka pro potěšení a renovaci.
Není to o tom,že budeš jezdit přes kilo a zatáčky na kolínko.Na to si kup něco jinýho.
třínda se v zatáčkách stejně vlní jak žvejkačka díky poddimenzované zadní vidlici a sebelepší guma to už nespasí.
Je jasné,že každý se snaží to svoje nějak vylepšit,ale tady to asi není zrovna na místě.
Vraž ty prachy třeba do toho zmrzačenýho výfuku,nebo do předních blinkrů...nebo ten děsnej filtr benzínu ...atd.
Jinak ti moc fandím.Je vidět,že se alespoň snažíš o věc zajímat.
Když někam s klukama přijedeme na těhle strojích,tak dědkové a ti co tomu rozumí,pokyvují jak je to správně,že tenkrát na tý mašině bylo takhle to a to a že si vlastně pamatujou a blablabla....
Jde o autentičnost a né najebat tam moderní voloviny.
Snažil jsem se taky tu svou všeljak dohnat do původního stavu.V podstatě se mi to povedlo.Na konec jsem se uchýlil k VAPE,protože s kontaktama byly jenom potíže.
A už i to VAPE mi na srazech vytýkají.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350 634 oilmaster Jawa 350/634 | Jawar634 | 18 | 8.10.2024 v 11:39 VGT |
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |