Diskutovat budeme na téma:
Jsem vyježděnej z fichtla a maminka mi koupila suprbajka, abych byl krutej husťák před ZŠ i před venkovskou diskotékou. No a samozřejmě taky abych tu Annu z kravína konečně dostal na kolena a konečně se zbavil panictví!
Vše je o tom, co máš v hlavě. Nic neni o vyježděnosti a postupném přechodu na silnější kubatury - to je pro sráče a měkejše! Stačí sledovat džípí/ghostridera a řídit se rady tohoto vlákna.
Střízlivej nezrychlíš! Známá to pravda, strach jenom zpomaluje a i zabíjí. Když kalím nebo fetuju jsem free a tím pádem ready to race!
Ženský a věčný problémy s nima! Prozatím bez komentáře...(modří už vědí)
V neposlední řadě budem plánovat hustý illegal street racing nebo vyměklý okruhy.
(ale tady bych radši zůstal jen u plánování, myšlenka topicu jsou silná slova a žádně činy!)
Naposledy editováno 15.07.2013 20:36:02
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Bojim se casu kdy dojde ropa. Bude to pro nas znamenat hladomor. Kdo z vas si umi vypestovat potraviny pro vlastni obzivu az nebudou synteticky hnojiva a nafta do traktoru a kombajnu? Ono staci aby se zacal hroutit ekonomickej system a budeme o hladu a ani nemusi nic dojit.
pylot píše: Bojim se casu kdy dojde ropa. Bude to pro nas znamenat hladomor. Kdo z vas si umi vypestovat potraviny pro vlastni obzivu az nebudou synteticky hnojiva a nafta do traktoru a kombajnu? Ono staci aby se zacal hroutit ekonomickej system a budeme o hladu a ani nemusi nic dojit.
No tak před 100 lety to bylo běžné a rodina mé matky to v Beskydech v podostatě provozovala ještě před 50lety. Mamka se narodila ve světnici a večer šla babička na pole. Neměli ani kola. I my máme od brambor po česnek. Až nebude Adík, tak bych koupil husy atd.
Ale tehdy bylo prostě běžný, že ti pár dětí umřelo. Dneska se vlastně každej, za každou cenu drží při životě. Řeší se, že by se měly geneticky modifikovat potaviny. Aby jsme mohli nakrmit rozvojové země, pořád něco chodí domů, ať jim pošleme peníze. Ale ta existence 7+ miliard je právě pokrytá tou naftou a dalšíma vymoženostma, kdyby se radši omezila jejich porodnost. Tak nic z toho nebudeš tolik potřebovat a my si tu poradime. Hladomor a různé epidemie už tu byly a lidi jako takové to pak vlastně posílilo. I když dočasně třeba klesl jejich počet. Horší je, že takle se na to tvoje pole přiženou ty hordy, co se samy neuživěj
Naposledy editováno 12.11.2013 10:00:36
SLEEPER píše: Zajimavej clanek...
Takze ode dneska zadna antikoncepce!
Ono jde třeba i o antibiotika. Protože už přestávají fungovat, když jsi jim vystaven pořád. A pak se bude umírat na zápal plic.
Ale já věřím, že my to tu máje ještě čisté . Páč máme myslím vodu hlavně z podzemí od Police a tak.
Naposledy editováno 12.11.2013 09:56:25
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
A vite, co je zajimavy? Stanley Meyer, coby vynalezce "auta na vodu" (fakticky vynalezl levny zpusob, jak ziskavat z vody energii) byl odstranen.., i kdyz samozrejme ofiko zprava tuto skutecnost vyvraci...
Az jednou vycerpame ropu a zemni plyn, budem jezdit na vodu....a nebo na uran, whatever
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Naposledy editováno 12.11.2013 17:59:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Jen proste zatim nikdo nevymyslel nic vhodnejsiho nez je pistovej motor. Wankel ma mizernou ucinnost, dvoutakt plive palivo vyfukem ven, turbiny jsou pro nekonstantni provoz nevhodny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Ve vysledku se zvýšila ucinost treba o 10% (?). Ale není to jako parní válec->spalovací motor.
Naposledy editováno 12.11.2013 18:36:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
pylot píše: SVSkritek>....Vysledek je, ze dneska muzes jezdit s 1.4 s vykonem 160 koni za 6 litru benzinu a to s autem, ktery vazi pres tunu a pul.
bullshit..., zitra vice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
SLEEPER píše: bullshit..., zitra vice
Jestli hodlas argumentovat sestivalcema od BMW tak je potreba rict, ze to jsou taky porad velice moderni motory a technicky vyspely motory.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Motory typu TSI, EcoBoost... proste celej downsizing je revolucni spise v ekonomice. Takovy auto (co vazi 1,5t+ s agregatem 1.2) nemuze prezit 5 let pravidelnyho jezdeni. Tento smer je resen tak, aby si zakaznici na kazdou 5ti letku kupovali nove auto, coz finance prumyslu jiste pomuze.
Nejdrive se prislo s HTP. Lidi jsou takovi pitomci, ze v tom vidi jen nizsi pojistku a mensi spotrebu, ale ze ten motor umre po 150tis km (fabie skutecne umiraji), to je zatim nezajima, jelikoz hodne setri.
Ted to samy s downsizingem... Fakt nechapu, co je to za trend mit auto vyssi stredni tridy, ve kterym knuci 1.2 a vsude si chvalim, jak po meste usetrim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Sice je pravda ze turba tu jsou uz dlouho a vstrikovani taky, ale dnesni turba jsou malicky a lehky s temer zadnym lagem a pritom jsou celkem odolny. Vstrikovani sice porad moc odolny neni, ale zase vstrikujeme pri uplne jinejch tlacich a dokazeme palivo mnohem lip rozprasit.
Co se tyce downsizingu, tak neni pravda ze ty motory to nemuzou vydrzet. Kdyby mely automobilky zajem na jejich trvanlivosti, tak neni problem udelat spolehlivej malej preplnovanej motor s najezdem okolo pul mega. Vsechno to je jenom o dimenzovani. Problem je, ze na tom zadna automobilka zajem nema. Oni potrebujou obrat a proto to delaj. To nema s technologii nic spolecnyho.
S tema autama vyssi stredni tridy to vidim spis tak, ze driv si tam normalni clovek koupil treba atmosferickou 1.8 nebo dvoulitr, ale dneska je problem takovej motor sehant. Nikdo uz to nenabizi, jedine japonci. A na druhou stranu oni jsou ty maly preplnovany motory vazne uspornejsi (pokud s tim chces jet normalne) a dokazou jezdit s lepsi dynamikou, nez mely driv ty dvoulitry. Ve vysledku tak mas vlastne uspornejsi a sviznejsi auto a knuceni neslysis protoze je stejne vsechno odhlucneny a maximalne kultivovany. Jediny co, tak je to choulostivejsi. Ja v tom logiku vidim.
Nicmene sam za sebe stejne fandim atmosferickejm tocivejm motorum.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Netvrdim, ze s malym motorem nejde udelat lepsi spotreba, v uspornem rezimu jizdy 100%. V horskym terenu nebo pri rychlejsi jizde uz by se situace obratila.
K te dynamiky jizdy... Ted me napada priklad TDI 1.6 CR vs. TDI 2.0 PD, kde papirove common rail vede v kroutaku ve spodnim pasmu otacek, tudiz by se reklo, ze bude pruznejsi, ale na zivo to tak neni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
SLEEPER píše: pylot> vdyt vidis, ze se shodnem, jak je downsizing jen marketackej tah
Netvrdim, ze s malym motorem nejde udelat lepsi spotreba, v uspornem rezimu jizdy 100%. V horskym terenu nebo pri rychlejsi jizde uz by se situace obratila.
K te dynamiky jizdy... Ted me napada priklad TDI 1.6 CR vs. TDI 2.0 PD, kde papirove common rail vede v kroutaku ve spodnim pasmu otacek, tudiz by se reklo, ze bude pruznejsi, ale na zivo to tak neni...
Kdyz srovnas 1.6 a 1.9 tak je to v podstate stejna technologie, akorat ta 1.6 pri stejny spotrebe vyprodukuje min pevnejch castic a je cistsi, diky filtrum a katalyzatorum. Ono je potreba pri tomhle souzeni pak taky prihlednout ke hmotnosti a ke sprvodovani.
Ja myslel spis kdyz porovnas treba 1.6 EcoBoost, kterej bude bezne jezdit okolo 7 litru a pritom ma 160 koni, tak driv jsi na 160 koni potreboval minimalne dvoulitr a musel ses hodne snazit abys jezdil pod 8 litru. Samo kdyz ty kone zacnes pouzivat, tak pak EcoBoost se rozezere a atmosfera pojede jen za 10 litru, ale ja osobne pouziju kone na rozjezd nebo predjizdeni a pak jedu vicemene ustalenou rychlosti a tam prave ty turba vyhravaj.
Smer vyvoje urciji budouci zisky a tom vsem rozhoduje vhodny marketingovy tah.
e: downsizing je sikovne vymyslena kycovina, aby motory nevydrzely 15-20 let, jak tomu bylo drive (nebavim se o nafte)
Jako vyvoj to proste nezeru.
Naposledy editováno 13.11.2013 14:28:28
2 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
První žena na Měsíci:
- Houstone, máme problém!
- Co?
- Ale nic, nech to být.
- Co se stalo?
- Nic...
- Tak mi to řekni.
- Ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Pylote> Co se porad pres?
Trh urcuval vzdy smer vyvoje. Nahodim extrem 60. leta v usa a v cssr - V8 vs. R4 1.0-1.1
Proste se reklo, ze v EU potrebujem auta, co sezerou min paliva, ale hovno vydrzej, coz dava ekonomickou logiku. Tyhle motory se nedelaji proto, ze je to sacasny Hi-tech.
e: tim koncim debatu o minimotorku, ta vec se mi nelibi, nezajima me a nepotrebuju ji
Naposledy editováno 13.11.2013 17:20:01
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Ta motorka vypada jako nejaka stavba. Takovejhle ram jsem jeste na nicem nevidel.
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Napr. na Sachsenringu jezdil na IDM motorce stejny casy jak druha polovina CRT..
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
SLEEPER píše: Na toto bude treba mit taky hodne vyhrabalo
Sakra, docela se divím, že jsem už ve druhé minutě poznal, že jsem už tento onboard viděl. Onboardy většinou docela splynou a dají se dobře recyklovat, ale tato trať je prostě unikát .