1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1
1. Výrobce motoru řekne: "Do oleje nic nepřidávat!"
2. Výrobce oleje řekne : "Do oleje nic nepřidávat!"
Což snad stačí a těm "odborným" výkladům v popisech u těchto "aditiv" není radno věřit, je to jen odborně zabalená snůška nesmyslů, podobně jako tato pohádka . Holt "správně podanému" nesmyslu člověk neznalý bohužel uvěří snadno.
Podobné "odborné" kváky byly před lety kolem přípravku "PS-23", také samá chvála, zázraky - a pak jej testovali někde na okruhu a skončili s děravou hlavou a jak se tam prezentovalo, jak motor i po vypuštění oleje jako zázrakem stále běží a nic se mu nestane - to zkoušelo pár chlápků kousek od Hradce a beznadějně motor zadřeli ani ne po 500m.
Naposledy editováno 23.11.2013 13:28:31
2 reakcí na tento příspěvek metaltec-1
Ale i kdyby kohout protékal stále, pak se může motor "utopit" jen tehdy, když zároveň v některém z karbců nebude těsnit plovák a ještě bude ucpaný přepad. Pak karbec přeteče a benzin se přes sací ventil dostane do válce a odtud prosákne kolem pístu dolů do oleje.
Ale aby se takto dostal benzin do oleje při běžícím motoru, je blbost. To spíš některý z válců bude vyběhaný, díky nízké kompresi nepálí a navíc kolem netěsných kroužků pak směs profukuje do karteru. Pokud se tedy skutečně objevuje benzin v oleji jen za běhu motoru a není tam už předtím. Jiná možnost mě nenapadá a to, že motor "funguje výborně", může být relativní pojem, kor není-li možnost porovnat to s jiným motorem stejného typu. V první řadě změř kompresní tlaky.
1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1
1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1
Jestli je mtor v cajku, všechny válce pálí, jak mají a kroužky nadměrně neprofukují, tak není jak by se mohl za běhu dostat benzin do oleje.
3 reakcí na tento příspěvek metaltec-1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1
Závodím v enduru a motokrosu s 2T motorkou a metaltec je nedílnou součástí mojí převodovky.
Snižuje opotřebení spojky,motor má mnohem hezčí zvuk při řazení a je celkově v lepší kondici i celá spojka.
Metaltec na sebe váže kov,vytvoří na něm film,který neskutečně eliminuje opotřebení motoru,ne-li úplně vylučuje.
Ale vyzkoušej si to sám.
Jestli nevěříš ani nám příznivcům,ani odpůrcům,hoď do skleničky s čistou vodou 1Kč,kápni tam metaltec a uvidíš co to bude dělat.Sám od sebe se pře tvýma očima nabalí kolem tý koruny a vytvoří na ni film.
Je to skvělá věc.Ne jako ty laciný aditiva.
Taky litr stojí asi 1600Kč.
Ta cena není jen tak.
Znám i kluby,co to lijou jako přísadu do benzínu a motor si jen přede.
Za sebe mohu jedině doporučit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1
Mrcan píše: dewwil> vůbec nevíš o čem mluvíš....
Vůbec nevím, v roce 2003-5 jsem ho jezdil ve Streetu CBR600F spolu s Motulem 5100 10W-40 a ten motor jsem pak rozebíral a ten kekel (korozi) na karterech bych ti přál vidět Prostě je v tom chlor ,kterej urychluje korozi... Na jeho obhajobu musím říct, že ten motor vydržel neskutečný věci a byl tišší... Používej ho delší dobu a pak se koukni do motoru jakej je to zázrak, radši budu mít trochu hlučnější motor než zkorodované kartery zevnitř...
Mrcan píše: Nemohu než reagovat na příspěvky k Metaltec - nesnáším když se někdo vyjadřuje k něčemu co nezná a nevyzkoušel. Já ho mám všude (dokonce i v sekačce na trávu) protože vím co to je a jak to funguje. Asi je hodně dobrý když ho používají v leteckých mototech (jediný přípravek)..Mám taky dojem, že ho testoval Harley ...mrkněte na toto, to hovoří za vše...https://www.youtube.com/watch?v=AGV8x1vdT_8
A jake specialni vlastnosti to s tim pripravkem ma?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1
1100Virago píše: Mrcan: A co má to video podle tebe dokazovat? Popiš to prosím slovy. Já ti pak zkusím vysvětlit, proč je to hovadina a jaká nelogičnost v tom videu zazní.
Ten by moh rovnou prednaset na vs, z toho ty znalosti primo tryskaji, co slovo to perla :)
1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1
Nemluvě o tom, že profil "Mrcan" - nová registrace a hned první takový příspěvek - to bohužel trochu zavání distributorem onoho "zázraku". A především... kdyby to skutečně mělo tak "zázračné" účinky, proč to výrobci nedávají do olejů přímo? To nějaký důvod mít bude a tady to asi nebude ten, že by olej byl schválně "horší", aby fungoval jako kurvítko.
1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1
Naposledy editováno 19.11.2014 23:07:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1
Jinak do olejů to nebude nikdo z výrobců přimíchávat protože by se oleje zdražili a prodloužila účinnost - to přeci žádnej obchodník neudělá. To stejné je se servisama - proč by to tam dávali když by přicházeli o kšefty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1
Mrcan píše: J.M.K.> co na to říci, nová registrace...já jsem pár měsíců bez práce a nemám co dělat, tak brouzdám po netu, proto taky nová registrace. Jinak prodejce jsou "motodíly" atd...proč já bych měl dělat někomu reklamu, jen mě zarazily příspěvky typu nedávat atd, když vím, že kdo to tam dal, byl nadmíru spokojen...
Jinak do olejů to nebude nikdo z výrobců přimíchávat protože by se oleje zdražili a prodloužila účinnost - to přeci žádnej obchodník neudělá. To stejné je se servisama - proč by to tam dávali když by přicházeli o kšefty...
Hele, já se do těhle diskusí nerad zapojuju, protože to je furt to samý blafání o ničem. Ale dovedeš mi rozumně odpovědět, co je v obyčejným motoru s obyčejným olejem špatně? A jak to tenhle zázrak odstraní? Mě totiž ještě nikdy v ničem (a to jsem měl hromadu starých krámů) nechcípnul motor. Tak si furt nejsem jistej, jestli to potřebuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1
Dave81 píše: Hele, já se do těhle diskusí nerad zapojuju, protože to je furt to samý blafání o ničem. Ale dovedeš mi rozumně odpovědět, co je v obyčejným motoru s obyčejným olejem špatně? A jak to tenhle zázrak odstraní? Mě totiž ještě nikdy v ničem (a to jsem měl hromadu starých krámů) nechcípnul motor. Tak si furt nejsem jistej, jestli to potřebuju
Ja mel golfa mk1, 2roky, najel jsem 30tis a olej sem nemenil, byl tam ten s kterym sem ho koupil - auto melo spatne ventilove vule na 2valcich, kdyz byla zima tak netesnily a auto chytlo na 2 nekdy na tri - kdyz se normalne jelo tak se ulila svicka a uz to jelo na 2/3 furt - ale zjistil sem ze kdyz dam hned po startu tomu studenymu motoru kour - plnej plyn a do plnejch otacek - stacilo cca 100-200m tak se chytly vsechny 4 a za tu kratkou chvili se motor ohral dost na to aby ventily zacaly tesnit - a fungovalo to furt (podle tacho na dalnici lehce z kopce 190kmh)
Od te doby si myslim ze normalnim pouzivanim s tim ze se meni olej snad ani zadnej motor znicit nejde
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1
Tímto již končím - chtěl jsem původně jen napsat moji zkušenost aby jste nazatracovali něco, s čím jsem již několik let spokojen , a to bez vyzkoušení...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |