Naposledy editováno 01.03.2014 09:43:27
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
r.77 zajel Nielsen 2:46 min, což bylo 111km/h
r.84 zajel Hangartner 2:33 min, což je 120km/h
a dnes?
Mr.36 2:17 min , což je 135km/h
což je na týhle trati maximum možného
pokud to někdo posune, tak už jen o setiny. max desetiny
i tady je odpověď na to,proč „jenom“ 10 nebo max 12 kol
Larry píše: AKRO tady pořád připomíná, jak se jezdilo 16 kol
r.77 zajel Nielsen 2:46 min, což bylo 111km/h
r.84 zajel Hangartner 2:33 min, což je 120km/h
a dnes?
Mr.36 2:17 min , což je 135km/h
což je na týhle trati maximum možného
pokud to někdo posune, tak už jen o setiny. max desetiny
i tady je odpověď na to,proč „jenom“ 10 nebo max 12 kol
tomuhle přirovnání moc nerozumím, to jako že Nielsen s Hangartnerem nejeli maximum? já myslím, že s tím, co měli, jeli stejnou krev, jako Pearson dnes
zkusím to jinak:
1973 350 ccm Nilsson 16 kol čas 46:24 min
1977 350 ccm Stöliinger 16 kol čas 43:37 min
2013 1000 ccm Pearson 8 kol čas 18:32 min
Naposledy editováno 28.11.2013 20:55:42
2. 1964 GUSTAV HAVEL CZ 02:53,4 106,9 350 JAWA 350 OHC
3. 1973 BORGE W.NIELSEN DK 02:46,3 111,5 350 YAMAHA 350
4. 1977 WILLY HANGARTNER CH 02:34,23 120,2 YAMAHA 350
5. 1983 FRANZ LEDERER D 02:33,79 120,6 YAMAHA TZH 375
6. 1984 HERBERT ZWICKL A 02:33,27 121,0 YAMAHA
7. 1985 HERBERT ZWICKL A 02:32,78 121,4 YAMAHA 250
8. 1986 GEROLD FISCHER D 02:30,14 123,5 SUZUKI 500
9. 1998 THOMAS LUCAS D 02:26,038 127,0 APRILIA 250
11. 2000 ROMAN BOČEK CZ 02.25,272 127,6 HONDA 600
12. 2005 JIŘÍ DRAŽĎÁK CZ 02:22,641 130,0 YAMAHA R1
13. 2007 PETR ČERMÁK CZ 02:19,000 133,4 YAMAHA R1
14. 2010 JIŘÍ DRAŽĎÁK CZ 02:18,254 134,1 YAMAHA YZF R1
15. 2013 36 MICHAEL PEARSON GB 02:17,444 134,9 1000 BMW
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
Gill píše: Při 16-ti kolech dnes, by bylo tolik předjíždění o kolo a více, že by to byl pořádnej průser.
existuje určitá přirozená selekce, který se říká, "kvalifikační limit"... a proč existuje, to je celkem jasný
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
wusa píše: existuje určitá přirozená selekce, který se říká, "kvalifikační limit"... a proč existuje, to je celkem jasný
..ale to by se třeba kvalifikovalo pouze cca 15 jezdců...když třeba Mára zajede standart v šestkách!....a ještě méně v klasikách či 125!
Naposledy editováno 28.11.2013 20:57:03
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
2LEKO píše: ..ale to by se třeba kvalifikovalo pouze cca 15 jezdců...když třeba Mára zajede standart v šestkách!....a ještě méně v klasikách či 125!
a co? furt se tady mele o bezpečnosti, ne?
pokud chceš naplnit rošt jezdci, u kterých riziko několikanásobného předjetí nehrozí, holt se musíš rozhodnout mezi tím, jestli chceš jet první ligu nebo krajskej přebor
prosím, to není žádná výtka směrem k pořadateli (i když se to tady zítra rozmázne ), je to konstatování holýho faktu
není daleko doba, kdy podobný problém řešili i na té zbožňované TT, nebo NW a UGP
buď mám vizi a snažím se jí naplnit, nebo jedu ve vyjetých kolejích, nic mezi tím asi nefunguje
Gill píše: wusa: Koukal jsem, že máš na stránkách anketu o počtu kol...nevím, ale jediný, kdo to omílá je AKRO a vzhledem i k nabitému programu dělat více kol, které by asi potom byly požadovány i v dalších třídách...asi nesmysl, ne?
akro je jediný, kdo o tom tady mluví, je to stejnej kolovrátek jako jeho protinázor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
2LEKO píše: ..ale to by se třeba kvalifikovalo pouze cca 15 jezdců...když třeba Mára zajede standart v šestkách!....a ještě méně v klasikách či 125!
1. a Mára chce jet se špičkou nejlepších, nebo se prodírat přes dalších 15 o kolo?2.standard se píše s d
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
Gill píše: Hořice nemají na to hrát nějakou mezinárodní ligu, přijede Pearson, o.k., je to skvělý jezdec, ale to je vše. Hořice jsou hlavně pro český kluky a nenechat je jet kvůli nějakýmu limitu, co splní pár jezdců? Já vím, Ty máš pocit, že Hořice jsou závod, který chce jet spousta jezdců atd., ale i přes velké snahy se sem zahraniční jezdci moc nehrnou. Rozdával jsem jim DVD ve Frohburgu, říkal o závodech, mluvil se spousty lidmi a...a nic moc...po 4-letech přijel Grams a to z důvodu IRRC příští rok, předtím Wolfi, ten taky trval dýl a to i od Schinkiho věděl o té trati atd. Navíc ti jezdci, co sem jezdí či jezdili ze zahraničí, tak pro problémy tu už jezdit nechtějí a to víš i Ty. Takže bych to neviděl tak mega extraligově.
mám na věc jinej názor podložený osobními zkušenostmi
Hořice mají na to jet absoultní extraligu, jenom je to běh na dlouhou trať, pokud bude vize a chuť, jednou to přijde
pokud ale chce pořadatel jet to, co tady popisuješ, pak je vše ok a není potřeba o tom dál diskutovat
Naposledy editováno 28.11.2013 21:29:51
Gill píše: Hořice nemají na to hrát nějakou mezinárodní ligu, přijede Pearson, o.k., je to skvělý jezdec, ale to je vše. Hořice jsou hlavně pro český kluky a nenechat je jet kvůli nějakýmu limitu, co splní pár jezdců?
Plné české pole mám rád, ale kdyby to bylo jak popisuješ, tak se jedou dakšny a ne IRC.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
wusa píše: a co? furt se tady mele o bezpečnosti, ne?
pokud chceš naplnit rošt jezdci, u kterých riziko několikanásobného předjetí nehrozí, holt se musíš rozhodnout mezi tím, jestli chceš jet první ligu nebo krajskej přebor
prosím, to není žádná výtka směrem k pořadateli (i když se to tady zítra rozmázne ), je to konstatování holýho faktu
není daleko doba, kdy podobný problém řešili i na té zbožňované TT, nebo NW a UGP
buď mám vizi a snažím se jí naplnit, nebo jedu ve vyjetých kolejích, nic mezi tím asi nefunguje
...však ja bych s tím taky souhlasil..a bylo by to v pořádku..a aspoň by se pár rádoby závodníků uvědomilo kam patří!..ale asi by se pak nevybralo ani startovné a hlásilo by se jen pár špičkových jezdců..a bylo by po závodech!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
rejmondo píše: 1. a Mára chce jet se špičkou nejlepších, nebo se prodírat přes dalších 15 o kolo?
2.standard se píše s d
...však to píšu..prostě by pak ale jelo cca 10 borců!
...a k tomu "D" a nebo "T"...je možno psát oboje...a když si myslíš ,že ne,tak mě osobně je to celkem fuk!
..a hlavně bych to nechal na těch závodnících...oni si s tím poradí...a teoretici a rychlíci u klávesnice,to asi moc neovlivní,co se děje na trati!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
2LEKO píše: ...však ja bych s tím taky souhlasil..a bylo by to v pořádku..a aspoň by se pár rádoby závodníků uvědomilo kam patří!..ale asi by se pak nevybralo ani startovné a hlásilo by se jen pár špičkových jezdců..a bylo by po závodech!
to, o čem mluvím, nejde udělat ze dne na den, je to fakt běh na dlouhou trať, něco začalo, něco se pokazilo, naštěstí díky kontaktům určité věci fungují dál, teď je tu IRRC, to jsou ty výzvy, který se třeba už nikdy nebudou opakovat...
jinak přátelé, nezapomínejme, že IRRC do Česka nezavítá poprvé, jestli se nepletu, tak 3x se jelo v Těrlicku.... a uvidíme, jak se bude jezdcům z tohodle šampionátu chtít vracet do Hořic příště... Hořice to je něco diametrálně odlišnýho v porovnání s těmi holandskými, německými nebo belgickými "dromy"
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
Gill píše: matrixbiker: IRRC je seriál, který se pojede v Hořicích poprvé. Je to šampionát, který budou Hořice hostit a nikde není psáno, že se to tu pojede i další roky (viz.Těrlicko). Moc bych to nemíchal, protože IRRC je samostatný projekt, životaschopný s ČR i bez ČR (jak tomu bylo dříve za dreinationrennen či jak se to jmenovalo).
3landen cup