Odjezdil sem dvě sezony na šestkový ninje 1999 a šla do světa.
Ted mám na mašinu cca 50-60K a ještě pořádně nevím co koupit.
Chci zase kapoty (jedinej naháč co bych chtěl je hornet 900 a toho za tyhle peníze špatně seženu)
Nepotřebuju lítat 300km/h...250stačí :D
Jde mi hlavně o to, aby byla motorka hravá a příjemná do zatáček.
Koukal jsem po R6 kolem roku 2000, nebo gsx-r 600 (750) kolem roku 2001.
CO by ste kdo doporučil? Klidně doporučte i jinou mašinu :)
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit mašinu?
Naposledy editováno 29.11.2013 08:46:00
karf píše: Ser na 6ky. Mašina musí mít hlavně koně. Jak nemá koně, tak jsi v prdeli. Budeš za lůzra, všichni na tebe budou čekat a nebude je to bavit tak se na tebe vyserou a budeš jezdit sám. A to je vo hovně. Chce to prostě aspoň litr!
A myslíš, že bude stačit, když si na Jawu dá znáček Ferrari? Ta bude do zatáček hravá až až...
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit mašinu?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit mašinu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit mašinu?
BiFi8 píše: Ale je pravda, že Honda je Honda :)
no právě...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit mašinu?
kubacech píše: no právě...
podobný komentáře od někoho s mokrýma papírama a +- 20 let starým pětikilem jako první motorkou mě vždycky pobavěj, vážně chlapče zlatý, až nějakou Hondu budeš vlastnit tak na to téma napiš klidně referát
BiFi8: Myslím, že 954 je trochu ostřejší posez, ale já měl na 929 ještě snížený řidítka o několik cm dolu (PP tunning, původní přechodzí majitel poladil asi při pádu)a i s tím se dalo v pohodě cestovat, když jsem namontoval origo tak to byla naprostá havaj
u mě pro 929 mluvila hlavně spotřeba kdy jsem se dlouhodobě pohyboval kolem 6,4 podobně jako teď s KTM. Další věc, že za 4 roky byla jediná nestandartní výměna - ložiska v předním kole a preventivně na zadku (nebo obráceně, už nevím přesně) , jinak jenom spotřebák. Při 70 tis. najetých začalo chrupat v ložisku někde v převodovce, ale co vím tak tový majitel s tím ujel dalších 15 tis. bez problému
najel jsem na ní nějakých 30 tis km a dodnes na ní vzpomínám..
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit mašinu?
Mirazciny: Něco, na co bych si měl dát při případný koupi pozor u 929? :)
Jinak Hondu sem měl v 16ti cbr 125 a byl to co se spolehlivosti a chodu týče dokonalej stroj !
V naší bandě máme CBR 600F , Horneta 600 a 954 a všichni jsou maximálně spokojení :)
kubacech píše: no právě...
no, je vidět že jsi starej hardcovník a lecos máš už odjeto, mimochodem kolik hond jsi vlastnil a kolik jsi toho na nich najel? hm?
vždycky tu někdo plácne nějakej nesmysl, a ostatní (hlavně ty co jim teče mlíko po bradě) se toho chytej jak hovno košile, asi chtějí zapadnout a bejt dost kůůůl
mirazciny píše: CBR 929RR vřele doporučuju, když budou na jaro chechtáky tak jí přikoupim jako druhý vozítko, bohužel jsem jí musel před lety prodat
doporučuji, jinak škoda, jednu jsem prodal a byl to ojedinělý kousek, najel jsem na ní za 5 sezón přes 50 tkm a bez problémů (celkově měla najeto přes 70 tkm)
teď mě docela sere že jsem jí prodal
cestovat se na ní dalo v poho, ve dvou a plně naloženi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit mašinu?
mirazciny píše: podobný komentáře od někoho s mokrýma papírama a +- 20 let starým pětikilem jako první motorkou mě vždycky pobavěj, vážně chlapče zlatý, až nějakou Hondu budeš vlastnit tak na to téma napiš klidně referát
jako máš pravdu, ale zas to tak nežer, vždyť je to takový kolorit, který už snad ani nikdo nebere vážně
BiFi8 píše: ZX-10RCarlos: Neee jednu sezonu sem měl SV650 a teď dvě poslední Ninju :)
Mirazciny: Něco, na co bych si měl dát při případný koupi pozor u 929? :)
Jinak Hondu sem měl v 16ti cbr 125 a byl to co se spolehlivosti a chodu týče dokonalej stroj !
V naší bandě máme CBR 600F , Horneta 600 a 954 a všichni jsou maximálně spokojení :)
člověče asi ani ne, myslim, že nemocema netrpěla. Chce to hnedle udělat rozvody, motor by si měl pravidelně a tiše ševelit, když za chodu vymáčkneš spojku tak by neměl bejt zvuk moc rozdílnej. Ručička otáčkoměru by neměla na volnoběh nijak haprovat.. prostě asi všechno jako u jakýkoliv jiný mašiny. Možná očíhnout regulátor.. počítej s tim, že lehnutý byly až na vyjímky všechny, ale já měl dobře opravenou a nepoznal bys to. 50 tis. km nejsou pro tenhle motor žádný km
jinak úložnej prostor pod sedlem je exkluzivní )
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit mašinu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit mašinu?
BiFi8 píše: S tím, že budou lehnutý tak nějak počítám. Jde mi o to jestli tyhle motorky neměli nějaký svoje specifický vady :) Jinak ten úložnej prostor určitě ocením :)
napadá mě jen ten regulátor, ale to bylo asi na všech hondách
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit mašinu?
To i dvouleté dítě má víc rozumu a co jinýho by to mělo být? Banán? Ano Honda je Honda, Yamaha je Yamaha, Kawasaki je Kawasaki,Suzuki je Suzuki,domeček je domenček, opice je opice a retard je retard.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit mašinu?
mára929r>
máte pravdu, tolik zkušeností s tím nemám. Mám najeto jen asi 10km na CB 500. V porovnání s GS to má přesnější převodovku, lépe drží stopu, posez se pohodlnější, motor nezní jako šicí stroj, servisní intervaly dvakrát delší, člověk tam nepociťuje váhu motorky, jako na GS, motor má uhlazenější projev, méně vibrací.
Snad ve všech měřitelných vlastnostech to je oproti GS lepší a do zatáček se vodí jako lehké kolo. Dobrá motorka, která se chovala přesně tak, jak jsem po ni chtěl bez sebemenšího náznaku vzdoru. A možná proto mi to celou doby připadalo, jako bych jel 20. Člověk na to asi musí mít povahu a tu já nemám. Mě baví s tou motorkou bojovat.
mirazciny píše: napadá mě jen ten regulátor, ale to bylo asi na všech hondách
jojo, s tim souhlasim, ale mě pro změnu odešel stator (ono to spolu tahle závada u této motorky souvisí) tak jsem ho koupil novej z druhovýroby, k tomu ten regulátor (pro jistotu) a pak vše v poho tak jak mělo být.
jo, a ještě jsem koupil novou origo baterku (3700 kč v hondě) kterou mi ten stator popravil než jsem na tu závadu přišel
toto je slabý článek tohoto modelu a pokuď to předchozí majitel neměnil, udělal bych to z prevence sám (odejde to když to nejmíň potřebuješ...!)
kubacech píše: mirazciny>
mára929r>
máte pravdu, tolik zkušeností s tím nemám. Mám najeto jen asi 10km na CB 500. V porovnání s GS to má přesnější převodovku, lépe drží stopu, posez se pohodlnější, motor nezní jako šicí stroj, servisní intervaly dvakrát delší, člověk tam nepociťuje váhu motorky, jako na GS, motor má uhlazenější projev, méně vibrací.
Snad ve všech měřitelných vlastnostech to je oproti GS lepší a do zatáček se vodí jako lehké kolo. Dobrá motorka, která se chovala přesně tak, jak jsem po ni chtěl bez sebemenšího náznaku vzdoru. A možná proto mi to celou doby připadalo, jako bych jel 20. Člověk na to asi musí mít povahu a tu já nemám. Mě baví s tou motorkou bojovat.
hezky napsáno. Hondy jsou prostě až moc dokonalé
mira-xj píše: Sorry ,ale takové kecy jako Honda je Honda,vždycky pro změnu pobaví mě.
To i dvouleté dítě má víc rozumu a co jinýho by to mělo být? Banán? Ano Honda je Honda, Yamaha je Yamaha, Kawasaki je Kawasaki,Suzuki je Suzuki,domeček je domenček, opice je opice a retard je retard.
a je ti jasný kam z tvýho výčtu ses právě zařadil jo?