všiml jsem si,že se zde často řeší spousta otázek okolo motorek AJP.
Jsem prodejce AJP-éček, tak pokud by někoho něco zajímalo, ptejte se, popravdě Vám odpovím..Byl bych rád,kdyby se tyhle stroje víc rozšířily mezi lidi, protože si to opravdu zaslouží a tyhle motorky u nás opravdu chyběly .Myslim si,že nabízí víc,než je z prospektu známo.-
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
2 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
Proč nekoupit? toto VM 450
z popisu vyplívá-je to LEVNĚJŠÍ ,lehčí o 3kila ,výkonější apod....
Každopádně k otázce od srsen600 , (VM) 450 je jiný objem, za další je to pouze kopie jiného stroje,což AJP jde vlastní cestou vývoje spousty prvků včetně vyladění motoru a jeho průběhu.
(VM)450 jak říkám je kopie což s sebou i přináší servisní intervaly úplně jiné než má AJP a tyto motorky nepatří do stejné kategorie..
I co se týče podvozkových komponentů a celkových komponentů nedají se srovnát , jen Reikon řídítka,páčky, kompletně stavitelný podvozek Sachs nebo Marzocchi, atd...
Dále k Ajp hraje do noty i 25 let vývoje enduro motocyklů a mnoho úspěchů v X soutěžích.
Kždopádně souhlasím ,že ta 450 je za krásné peníze.
Ale měli jsme tu možnost oba stroje porovnat a (VM) vyhrává pouze cenou a výkonem (450), ve všem ostatním hodně ztrácí..ale jak říkám,nejedná se o stroje úplně stejné kategorie..
Naposledy editováno 29.11.2013 11:05:04
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
při enduro ježdění záleží hrozně na stylu jízdy a např. s jakým výfukem máte moto..ale vesměs se jedná o úspornější stroj..
odpověd pro : Novej : téměř závodní podvozek bylo použito záměrně.Jelikož modely PR4 se dají koupit v několika variantách ,od základního, kde motorka je např na vidliccíh Marzocchi a centrálu Sachs,ale nenastavitelných.
Pak PR5 nebo verze Extreme mají špičkové komponenty : např 48mm Sachs přední vidlice ,nebo 48.. Marzocchi : vidlice ,podobnou kombinaci používá např. GAS GAS nebo beta v RR endurech..
Jinak opět WR,RM,YZ jsou zase stroje jiné kategorie, jedná se o sportovní náčiní (kde se hraje hlavně na konečnou hmotnost a výkon motorky a jsou to MX stroje) AJP má oproti nim SPZ a motor točí pouze cca 7,5 tis ot./ min .Výkon je celkově naladěnej na traktorvý průběh pro enduro ježdění..Na MX trati je AJP pomalé a nevýbušné orpoti těmto MX strojům..Své kvality AJP předvede v enduro pasážích, kdy je nadbytek výkonu na škodu,na technických místech , popere se o přední příčky při soutěžích typu cross country, offroad marathon atd. a sveze Vás i po silnici..Navíc ted dávám k motorkám za velmi výhodných fin. podmínek i motardová kola,takže..
To je to o čem jsem psal na začátku,že rád odpovím,aby se AJP neporovnávalo s motorkami jiné kategorie...Profi závodník MX nebo hard enduro závodů si AJP nikdy nekoupí..
Já bych šel do tohodle, protože nejsem ani skoro závodník a servisní náklady budou někde jinde. U AJP bych viděl hlavní problém v servisní síti, nechtělo by se mi tahat mašinu z Prahy do Plzně na servis.
Ale jinak
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
S prodejci je to zatím bída Jednáme s několika možnými prodejci ,ale chceme max 3-4 , aby byla nějaká kvalita služeb a přístup k zákazníkovi. I díky tomu,že máme předváděcí stroje, aby zákazník opravdu věděl, co kupuje..Neni neobvyklé,že se zákazníkem strávíme půl dne ježděním,nebo se vracíme ze 100 km testovací jízdy ,včetně enduro výjezdů,tratí atd.. A tohle bychom chtěli ,aby zůstalo zachováno..Aby nebyly AJP na 70 prodejnách mezi 100 skůtry a jediné , co by zájemce mohl, by bylo se na AJP podívat a zaplatit a nevědět ,co si vlastně kupuje..
Naposledy editováno 29.11.2013 11:46:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Jak zde uvádí prodejce, nesrovnávejte AJP s mašinami MX ostrým strojům. Konkurenty hledejte ve strojích Yamaha WR 250, Honda CRF 250L a další podobné. Když AJP srovnáte právě s těmito konkurenty zjistíte, že poměr ceny a toho, co nabízí, jde zde prostě nejlepší
Jinak co se týká představy o prodejní síti... Musím s vámi souhlasit. Mít servis v každém větším městě je fakt nesmysl. Servisy pak budou samí amatéři a neudělají nic pořádně. Moc vám fandím!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
A motorkám opravdu věříme,sami na nich jezdíme.
125Marek píše: Streetmoto>
Jinak co se týká představy o prodejní síti... Musím s vámi souhlasit. Mít servis v každém větším městě je fakt nesmysl. Servisy pak budou samí amatéři a neudělají nic pořádně. Moc vám fandím!
Hmm...a co nějaké zastoupení na moravě? Už vidím ty nadšené ksichty riderů při pomyšlení na "garančku" do Phy či Kladna !!!
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
SuperSic58 píše: Oproti CRFL bude hozena víc do terénu a bude mít v něm taky schopnější podvozek a hodně kil dolu, což se ovšem promítlo na ceně o 30 papírů vejš... Taky vám moc fandím. Ale bude to hrozně těžký, doba je kurevsky na hovno, lidi obracej každou korunu a navíc AJP není zkrátka zvučné jméno. Drtivá většina lidí nemá potuchy, i mezi motorkáři... Ale věřím, že se s tim poperete a výsledky se dostaví. Chce to mít dobře zvládlej marketing a vstřícný prodejce
S tím naprosto souhlasím. Všechny stroje AJP jsou mi velice sympatické svým pojetím na rozhraní užitkového motocyklu a sportovního náčiní. A jak už tu padlo, oceňuji i ten váš přístup - chování prodejce . Akorát, jak už tu také zaznělo, zatím bych měl přeci jen trochu obavu o dostupnost dílů, a to hlavně do budoucna. Přesto, pokud bych měl v příštích letech uvažovat o novém stroji, jsou pro mě tyhle Portugalky asi nejzajímavější zboží . I proto bych přál co největší prodejnost. Velice vám fandím
Zatím se pracuje na stálem vylepšováním 250 a ta má výkonu pro to co je určená až dost,což je pravda..u AJP opravdu nejde koukat jen na papírové hodnoty, AJP tahá téměř od volnoběhu a svůj maximální výkon má při cca 7,5 tis ot/min ...kdyby motor točil 11 tis jako jiné stroje hodnota výkonu by byla samozřejmě větší..Toto se projevu na dlouhé životnosti a traktorovém průběhu už odspodu..Motorce výkon nechybí..a ruku na srdce, kdo z nás může v klidu říct, že používá 100% výkonu u silnějších strojů,krom rovné cesty...tenhle motor je laděný právě na dlouhou výdrž,na jizdu po silnici, na jízdu v terénu..na MX trat AJP nepatří a na zbytku ježdění málokdy budete motor trápit v maximu otáček na každou rychlost..opravdu se chce svézt...Přiznávám ,že např. v Rumunsku ,kde je dlouhý výjezd s výškovým převýšením třeba 300m atd.. okolo Vás 500cc husabergy prosviští,ale AJP to taky vyjede,tak co..
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
Naposledy editováno 30.11.2013 00:48:19
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
AJP 310 NEW motorcykles AJP PR4 250 Enduro | srsen600 | 1 | 15.9.2018 v 16:16 Beletsky |
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... | motormichal | 22 | 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz |
AJP PR7 - k vidění v ČR AJP PR4 125 Enduro, AJP PR4 125 Supermoto, AJP PR4 2... | Streetmoto | 8 | 6.5.2016 v 08:06 COMATIK |
AJP Endura - představení v Třebíči AJP PR4 125 Enduro, AJP PR5 250 Enduro, AJP PR4 250 ... | Streetmoto | 2 | 20.4.2015 v 10:34 Streetmoto |