Už hooodně dlouho mám v hledáčku VT 1100C(cca 93rok,prostě chopper s kardanem,na litých kolech).Trošku mě tam vadí ty liťáky,ale zase kardan je super...
Pokud zůstat u značky,tak mě vzhledem učarovala BlackWidow.(V mých cenových možnostech se jedná o 2001 rok na drátech,badland sedlo,tacháč na nádrži..ale "jen"750 a řetěz:().
Tak co vy na to?
Řekněme,že budou mít obě stejně najeto,ale cca 8 let rozdíl v r.v.
V obou případech se najde"něco"co mi trošku kazí dojem,ale jinak jsou obě pro mě nej!
Nebo VN 800,či VS 800?
Mám 176cm,cca 115kg(fuj prase se styď
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Naposledy editováno 04.12.2013 17:56:56
2 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
To je těžké rozhodování, ale čistě statisticky...
- řetěz X kardan
- novější X starší stroj
- menší X větší hmotnost
- menší X větší spotřeba
- dráťáky X liťáky
...to vychází 4:1 pro Wdowu
EDIT:
Kdybys mohl pořídit o něco dražší mašinu, tak to dilema by možná vyřešil nástupce Černé Vdovy, čopr Shadow Spirit s kardanem.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/49/191813_VT750ShadowSpirit.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/49/191814_VT750ShadowSpirit.jpg)
Naposledy editováno 04.12.2013 13:48:54
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
Mé pevné přesvědčení je, že na takový to typicky čoprácký pohodový žbrblání, bezpečnou jízdu a na kochání se na čoprovi mi ta 750ka výkonově a i celkově více než vyhovuje, kór na českých silnicích. A na nějaký adrenalinový zrychlení nebo na honění se s autama nebo jinejma mašinama je i VT1100 hodně málo. To už pak jedině power cruisera ala VT1800 apod., jestli tedy stále zůstaneme v kategorii čoprkrujzr.
Jiná věc samozřejmě je subjektivní otázka vzhledu....
fatman píše: Dovi> Díky.Tvé ódy na 750 mám nastudovány(vše v dobrém ),ale popravdě se mi 750Shadow Spirit moc nelíbí
...
Jinak asi ano.
Pokud se mašina někomu netrefí do jeho vkusu, pak to nelze vyvážit sebelepšími technickými parametry, jízdními vlastnostmi a já nevím, čím vším dalším, to je jasný. Takže beru, že Black Widow se může hodně líbit a následná z něj odvozená Spiritka se už třeba líbit nemusí, to je v pořádku...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Neříkám,že bych se na Volusii nepodíval,ale pořád je cenově jinde(cca 130000?Možná bych pak dal přednost VN 900 Classic Light Tourer...
Řeknu to asi tak,kdybych měl 130-150tisíc,tak jdu do WildStara!Pokud aspoň 250,tak Night Train,Road King,Fat Boy...
Viděl bych to na max 100táců,spíš 90
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
bohuzel je to pouze 800ccm!!!
jede jak podesranej..neudrzi cestovni rychlost..
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
draty su krasne, ale ked dostanes 200 km od domu defekt na zadne koleso,
budes vnimat litaky inak.
goldi píše: Dovi: sedlal jsem 750, 1100 spirita a teď VTX 1800C, jistě výkonově i cenově vše někde jinde. Ale na VT 1100 Spirit nedám dopustit, kochačka je jistě pěkná věc, na 1100 není problém bublat 70km/h tak jako na 750, ale někdy je zrychlení potřeba, předjíždění, kritické situace atd., a to je jedenáctka někde jinde, dost jsem pojezdil s tímto strojem s jinými kolegy na Suzuki 800, 1400, Kawe 1500, VT 750, 600, 1300 a mezi náma, těmto motocyklům se Spiritka úplně vyrovnala. VTX 1800 je úplně jiná kategorie powercruisra, nelze srovnávat.
Víceméně souhlas.
goldi píše: Když teď koupí 750,za rok půjde výš minimálně na tu 1100.
To se myslím nedá takto paušalizovat - záleží to na vkusu a potřebách toho kterého soudruha...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jsou lidi, kterým "nestačí" jakýkoliv objem a výkon. A je naopak dost lidi, kteří např. na té podlitrové Hondě Shadow VT 750 jezdí spokojeně už kolikátou sezónu.
To je neoddiskutovatelný fakt - tak to prostě je.
popinjay píše: - dráťáky X liťáky
draty su krasne, ale ked dostanes 200 km od domu defekt na zadne koleso,
budes vnimat litaky inak.
Ano, to máš svým způsobem pravdu. A ta kola s výpletem jsou ve skutečnosti opravdu potřebná (a tudíž praktická) pouze na motorce v terénu (enduro, kroska), kde svojí pružností lépe odolávají extrémnímu dynamickému namáhání, hlavně při doskocích apod. A mají samozřejmě oproti litým kolům s loukoťemi docela dost nevýhod (rozepisovat je snad netřeba).
Jenže...
Jenomže zrovna u kategorie čoprkrujzr se právě na tu praktičnost moc nehledí, ale zcela prioritní je tady "krása" a celkový soulad ve vzhledu. Protože co je jinak praktického na podkopnuté přední vidlici, na velkém poloměru otáčení, na těžké a hůře ovladatelné mašině navíc "zbytečně" ověšené těžkými a na údržbu náročnými chromovanými cingrlátky, na malé světlé výšce stroje s malými zdvihy, na posezu jezdce s kopytama vepředu a s páteří (slovensky tuším chrbtica), která bohužel přímo (bez pomoci končetin) schytává všechny rázy z podvozku do těla atd. atd.?
Není na tom sice vůbec nic praktického, jenže právě toto všechno ve svém důsledku patří k této kategorii. A proto tak jak to je, to je "krásné", má to tak být, stejně jako u většiny čoprkrujzrů třeba i ty špajchny v kolech...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
P.S.
Teda, netvrdím, že se na tom všichni shodneme, ale je to můj názor, možná neobjektivní.
Naposledy editováno 05.12.2013 10:16:16
2 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Nicméně, i ten problém s lepením se dá u kol se špajchlema řešit. Virago nebo třeba BMW to mají udělané tak, že jsou špice obráceně, s niplama v náboji. A nejdou skrz ráfek, ale jsou zaháčené na okách, takže ráfek těsní i bezdušovky. Harleye zas mívají přes niply navařený plechový pás, takže to těsní taky. A kámošovi v jednom pneuservisu jakousi páskou zatěsnili dokonce kola u staré Jawy 634 a drželo to taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VT 1100,nebo 750?
popinjay píše: ale máte šťavnatú reč : špajchny, čoprkrujzr.
A jak tomu říkáte u vás?
U nás v Brně (proslaveném brněnským hantecem, což je/byla směsice argotu místní galerky a převážně češtiny, němčiny a židovských výrazů - dle převládající skladby obyvatelstva zhruba před 100 a více lety) jsou ty špajchny stále běžně užívaným germanismem - z německého Speiche (mn.č. Speichen), což je výraz pro špice (paprsky) kol.
A špice, to je taky z německého Spitze.
Čoprkrujzr je "moje" počeštělá složenina označující tu různorodou směsku customů, chopperů, rádoby chopperů a cruiserů čistokrevných i střižených chopperama, bobberama atd. Prostě pojem čoprkrujzr zastřešuje celou tuto všehochuť, a člověk se přitom vyhne tomu, že by libovolnou konkrétní mašinu a jejího hrdého majitele urazil čistokrevným pojmem chopper nebo cruiser.
Píšu sice "moje počeštělá složenina", ale nebazíruju na tom, že bych byl jediným vynálezcem tohoto novotvaru a absolutně prvním člověkem v Česku, který ho použil.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Samozřejmě i ty máš pravdu!Běžně používám výraz špajchny na špice kol
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 05.12.2013 20:19:01
1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?
P.S: Veľmi sa ospravedlňujem,pokial som urobil chybu v slovenčině!Pokial áno,potom veľmi nerád.Slovenčina sa mi vždy veľmi páčila a mám ju stále rád!Veď aj o sebe hovorím ako o Čechoslovákovi!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 12.02.2014 12:04:41
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Originální sedlo na VT 750DC Black ... Honda VT 750DC Black Widow | petsev | 0 | 7.8.2023 v 18:54 petsev |
Inzerent na bazoši s polským telefo... Honda VT 750DC Black Widow | Sumečekk | 10 | 30.1.2022 v 18:28 Obdélník |
Jaké mazivo do šneku náhonu čidla r... Honda VT 750DC Black Widow, Honda VT 750C Shadow, Ho... | iPospa | 10 | 30.12.2020 v 21:30 iPospa |
Jakou Honda VT 750DC Black Widow, Honda VT 1300 | MarCep | 12 | 16.9.2020 v 17:23 dzej.pi |
Ztráta výkonu na třetinu Honda VT 750DC Black Widow | pasak-cz | 20 | 3.9.2020 v 09:28 Robertek |