prosim o rady,tipy a zkušenosti s touto potvorou. zajimá mě, jestli vyloženě nějak motoricky pokulhává za modelem 08-9, jestli ty dva laufy pod hnědkou opravdu tolik topí a je lepší to hodit do jednoho na stranu, sem tam pojedu s batohem..,a tak celkově zkušenosti.
děkuji
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
pišeš o velikosti šestky, mám 185cm a byvalá je zx12r. nebudu se na tom v křeči?
brzdy z Faroše??
Bothrops píše: Rebel83> zdarec, ty Akrapy jsou
pišeš o velikosti šestky, mám 185cm a byvalá je zx12r. nebudu se na tom v křeči?
brzdy z Faroše??
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
Bothrops píše: Rebel83> jojo, ty modely kolem 02 atd byly větši. já na 10r 06 sedšěl,ale ne včera a už moc nevim. každopádně, je tam velkej rozdil mezi rokem 06 a 08-9? myslim vykon. dikec
To netuším. Ty novější do 13 se mi nelíbí a nejel jsem na tom1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
Ty brzdiče jsou ze 6ky né?
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
Brzdy mám taky Nissin ze zx6r.
Tlumič řízení - stačí vyměnit olej, teď tam mám tuším motorák 10W-40.
Výfuky, mám origo obaly, vnitřek otevřený, zvuk stejný jako akrap (tenkrát to stálo asi 2,5tis za oba)..., výfuky ani tak netopí, ale svod co vede kolem pravý nohy jsem zprvu cítil.
Přívěru mám stále otevřenou protože motorek má vylámaný zoubky a nelze již opravit (někdy na 8tis km jsem jej ještě opravil a vydrželo to 50tis km a teď už to nejde), změnu výkonu v nízkých otáčkách nepociťuji ale hlukově je to znát (lze tahat růčo za lanka a je to znát), motorek stále připojen aby mě neblikala FI kontrolka (motorek bez zátěže přívěrou testovací cyklus projede a proto chybu nehlásí).
Origo kawa padáky jsou super, už jsem využil
Zkrácený plyn a převod -2 vpředu nejsou taky k zahození
Za celou dobu snad jen jediná závada když nepočítám tu přívěru a gufera na vidlích a to bylo před dvěma lety spálený altík, převinuto asi za 2000kč a jede dál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
Fugo píše: mám ji již 4-5 let, nevím přesně...
Brzdy mám taky Nissin ze zx6r.
Tlumič řízení - stačí vyměnit olej, teď tam mám tuším motorák 10W-40.
Výfuky, mám origo obaly, vnitřek otevřený, zvuk stejný jako akrap (tenkrát to stálo asi 2,5tis za oba)..., výfuky ani tak netopí, ale svod co vede kolem pravý nohy jsem zprvu cítil.
Přívěru mám stále otevřenou protože motorek má vylámaný zoubky a nelze již opravit (někdy na 8tis km jsem jej ještě opravil a vydrželo to 50tis km a teď už to nejde), změnu výkonu v nízkých otáčkách nepociťuji ale hlukově je to znát (lze tahat růčo za lanka a je to znát), motorek stále připojen aby mě neblikala FI kontrolka (motorek bez zátěže přívěrou testovací cyklus projede a proto chybu nehlásí).
Origo kawa padáky jsou super, už jsem využil
Zkrácený plyn a převod -2 vpředu nejsou taky k zahození
Za celou dobu snad jen jediná závada když nepočítám tu přívěru a gufera na vidlích a to bylo před dvěma lety spálený altík, převinuto asi za 2000kč a jede dál.
To musíš mít o 2 zuby na sek. kolečku méně, aby to jelo?
Naposledy editováno 07.12.2013 21:13:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
norma píše: Ďuričko> Výfuky jsou super,vypadají hodně dobře.Mám stejný vkus,jen né na značku mota To dáváš do benzínu olej,že ti to tak hulí .
zajisté nebude autor videa a majitel stroje2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
BlackSabbath píše: To musíš mít o 2 zuby na sek. kolečku méně, aby to jelo?
Fugo pise " - 2 vpredu", tzn. na primaru.
Taky jezdim prevod do sily, je to zabavnejsi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
Rebel83 píše: BlackSabbath> Když tak koukám na tvůj nick. Japato, že nejsi na koncíku?
Jel bych, ale něco mi do toho vlezlo. Koncert v původní sestavě jsem naštěstí zažil...
Naposledy editováno 08.12.2013 16:19:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
SLEEPER píše: Fugo pise " - 2 vpredu", tzn. na primaru.
Taky jezdim prevod do sily, je to zabavnejsi...
Žil jsem v domnění, že tímto pojmem se označuje přední "menší" kolečko...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
takze doporucuju
samo mezi 04 a 06 sou znamy rozdily a po 04 bych sel uz do 08 minimalne, ta 06 jede pekne, je klidnejsi, stabilnejsi, ale ten vykon tam porad je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
Bubrak-ZX10R píše: na 06 mam svuj osobak 318km/h na dalnici u Pisku (kratounka rovinka na ktery sem jeste sjizdel z dalnice, ale v najezdu sem mel uz 280
ta tvoje kawa jezdí rychlejc než ta v sbk
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 545, 546] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16351 | 19.8.2024 v 14:41 gagtoy |