2 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
Tridac píše: Nevim zda to tu již zaznělo, ale není jednodušší udělat jednoválec 100 než dva vedle sebe?? A pokud trváš na dvouválci, určitě bych volil do V. Potřebuje méně prostoru, menší zásah.
Pionýr má motor zavěšený pod rámem. Musel by předělat rám, aby měl místo. Nejjednodušší je dát je vedle sebe, jak už tady ve videu a v odkazech bylo.
1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka
Naposledy editováno 05.12.2013 08:53:59
1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka
Válce byly umístěny tak, že oba zabíraly do jednoho kola spojky (válce byly po obvodě kola posunuté)...na druhé straně kartru bylo šoupě.
Výhoda byla i v tom, že válce mohly mět různě přesazené pracovní cykly...
Genialita tohoto řešení spočívala právě v té jednoduchosti a ve spolehlivém spojení dvou válců...
Obrázek se dá najít tady na fóru v rubrice motosport - světové podniky či tak nejak.
Naposledy editováno 05.12.2013 17:29:15
1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka
No a na ten čnící hlavní hřídel by se dalo přibastlit cokoliv...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
Jawa 125 typ 670
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
Pro člověka, který ví o co GO to tady je psychicky nebezpečný
Já sem můžu. Já jsem úchylnej, jízlivej, agresivní docent
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
U té Jawy je to telecí konstrukce i v tom, že pro speciály měli vyvinutou dvouhřídelovou převodovku (s volnýma kolama na jehlách ), která se dala použít na jakýkoliv motocykl - jen se na hlavní hřídel dalo velké primární kolo a spojka.
Převodovka je jedním koncem uložená v deklu, takže su ju možeš dat do svěráku a zkusit si její funkci - všecko je velmi kompaktní, funkční a odolné.
Řadicí automat má v podstatě enom čtyři pohyblivé součástky - dva klínky a dvě tlačné pružinky.
Třeba japonské konstrukce - to je proti temu fakt orloj .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
Skončí to tím, že rozeberou dva motory a s úžasem zjistí, že tam je víc hejblátek než si původně mysleli, že jim ty hejblátka do sebe vůbec nepasujou a že asi bude potřeba víc, než delší šrouby na sešroubování.
Ale nikdy to nepřiznají, takže tohle vlákno zůstane volné pro naše kecy
Naposledy editováno 08.12.2013 18:20:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
šroťák94 píše: docent> co to tady meleš ?
Co to tady melu?
Ále v podstatě nic.
Jenom kecy uslintaného starce, který neví o čem mluví....
A který už zažil spousty takových nápadů a viděl, jak to dopadlo
to Pawka: Nikomu klacky pod nohy neházím. Naopak - myslím, že experimentovat se musí. Přečti si, co jsem napsal dříve.
Sám jsem to jinak nedělal. Ale uznal jsem, že je třeba začínat od skromnějších cílů, protože znám hovno.
Právě protože je potřeba nová generace "šťouralů", by bylo lepší, kdybyste se nepouštěli na začátku do vyšší dívčí. S největší pravděpodobností se vám to nepodaří dotáhnout do vítězného konce, budete znechucení, vyprdnete se na všechno a naše "šťouralská komunita" bude ochuzena o nové potenciální adepty.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |