prosim o rady,tipy a zkušenosti s touto potvorou. zajimá mě, jestli vyloženě nějak motoricky pokulhává za modelem 08-9, jestli ty dva laufy pod hnědkou opravdu tolik topí a je lepší to hodit do jednoho na stranu, sem tam pojedu s batohem..,a tak celkově zkušenosti.
děkuji
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:56
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:50
maxx10 píše: MEl sem model 06 2roky a pred ní 04ku takže srovnání mám.04 vzhledove dle me hezčí,v malejch rychlostech obratnejší,pocitove odspoda možna silnejsi ale jen pocitove,brzdy 04 06 propadák,nutna vymena za jine třmeny nebo min pancířky.04 menší maximalka,od cca 250 jede 06 jako dělo a zrychluje pořád až do tacho 299 který umí i do nekterých kopcu-otom si model 04 muže nechat zdát.Celkove 06 lepsi motorka ,urcite rychlejší.
Covece to je fakt zajimavy, me ta 06 taky prisla na 6ku od 280ti agilnejsi nez ta moje 04, ale pricital sem to mozna zmenenymu prevodu do sily taky, na zbyly rychlosti (1-5) mi prisla identicka. Ale 04 mi vyhovuje agresivnejsi stavbou a spouste lidem taky, takze co je lepsi je individualni.
kawapepek píše: Za mě koupit model 2008 a výš...Je opravdu výrazně silnější a ten motor je fakt parádní,nemusej se řešit brzdy(není to nutný) nic nikde netopí a je víc radikální-vysoká agilní mrštná.Co dáš peněz za úpravy do 06,07,tak můžeš mít 08 bez stresů a hned z krámu.
mě to jede 299 už na 5ku a ani nemusím držet full gas...
Ale samozřejmě má svoje slovo i sympatie k tomu,nebo tamtomu modelu...NA 08 není ani nutné jinak napřevodovávat-laděná koncovka ještě ušetři nějakou váhu...
Me jede 04 taky 299 na 5ku bez full gasu.
Teoreticky je omezovac na 5ku pri 310ti a u 06 taky, jen na 6ku vic, tam je ten prevod delsi co sem koukal na gearingcommandera, a mozna proto jede ac na delsi prevod rychleji, pac kolem 280ti je vejs krivka kroutaku (v nizsich otackach). Ale je to stejne divny, ted co psal maxx10 tak bych spis tipoval na nejaky ucinejsi RAM-AIR, a nebo skutecne jen jiny prevod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
kawapepek píše: Samozřejmě chápu,že ty rychlosti tacho kecá-počítám s 10% zkreslením....
Me zkresluje ZX 6%, treba Mondeo 04 mi zkresluje pri 160 gps jen 2km/h, Firebird mi dokonce podmeroval (ve 140ti byla GPS 155 a stary Mondeo 98 ukazovalo 180 ) a ted Mustang ukazuje temer presne. Kdyz sem dal na ZX 195/70 dozadu, tak podmerovala taky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
kawapepek píše: Já jsem jel s GPS pouze na nebožce GSX-R a tam jsem měl eliminovanej omezovač na 6. rychl. stupni,jel jsem dle GPS 308km/h
Je mi divný,že by mi to jelo na 5ku 300km/h...To se mi nezdá...Počítám tedy radši s větším tedy 10% zkreslením,ikdyž to třeba není tolik...
Tak pokud moje 04 jede na 5ku 310 tacho v omezovaci coz je 294 GPS, a na 6ku uz jen 312, coz je 295 dle GPS, tak tvoje s vyssim vykonem a mozna jinym prevodem (to nevim) by tech 300 GPS mela dat s prstem v nose. Ta 6ka uz je vicemene pak udrzovaci, zalezi na konkretnim pomeru prevodu.
ostatne takhle mi to jede s nefunkcnim ventilem na 5 tam tech 299 je, mam ale vepredu -1 zub (coz takhle jelo i se seriovym prevodem, kdyz to melo o 70tis min najeto )
Naposledy editováno 10.12.2013 13:18:30
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
Stev píše: Bubrak-ZX10R> nemělo by to jet při studenym vzduchu spíš líp?
To sem si driv taky myslel, ale studenej vzduch ma sice blahodarny vliv na vykon motoru, ale ten vyssi odpor v techhle rychlostech je mnohem vyznamnejsi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
Bothrops píše: dareckov> je větší bohužel--ty roky 02 byly ještě motorky..
No já se právě bojím těch litrů protože už větší motorku nechci a nějak pořád ve mě je, že ta šestka nemůže být větší než litr Takže si mě potěšil, že už motorky větší nebudou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
Bothrops píše: dareckov> mě to třeba sere, vcelku dost. jsem z generace milovniků motorek ála gsxr1100w, prvni zzr 1100, prostě mašiny. ok, jsem platonicky zamilovanej do rsv4, to je ale minibike. stejně jako většina litru od roku 08 nahoru je krásny že to má tisic koní , ale když zalehnu,koukám na předni gumu. škoda..že nemám velikost ditěte Biaggiho,nebo Pedrosy..zase ale dobry by to bylo asi jen na mašinu :D
Tak mě se zase ty malé SS libí, nejsou to takoví mastodonti. A jsem sportovní postavy takže mě velké motorky nesedí a ta 636 byla dost velká a říkal jsem si, že nevím co dál, prtože už fakt větší motorku doma nechci takže uvidíme. Pokud bude kyslík tak bych rád zx10r 08 a nebo cb1000r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
Bubrak-ZX10R píše: ostatne takhle mi to jede s nefunkcnim ventilem na 5 tam tech 299 je, mam ale vepredu -1 zub (coz takhle jelo i se seriovym prevodem, kdyz to melo o 70tis min najeto )
pokud jsi měl o jeden zub míň pak ten tacháč víc proměřuje, ne?Naposledy editováno 11.12.2013 13:51:39
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006
Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 545, 546] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16351 | 19.8.2024 v 14:41 gagtoy |