Naposledy editováno 09.12.2013 21:34:28
1 reakcí na tento příspěvek TE 410 Huska
rychlost můžeš poladit změnou řetězovky. ale spíš bych upozornil, že motor není dělaný na "deset minut plnej"...abychom na jaře nečetli téma "kde sehnat motor za levno"
mariano píše: pochopil jsem, že to chceš na silnici
rychlost můžeš poladit změnou řetězovky. ale spíš bych upozornil, že motor není dělaný na "deset minut plnej"...abychom na jaře nečetli téma "kde sehnat motor za levno"
Nak tak, pokud chce jezdit 140 tak at na 400ccm jednovalec zapomene.
Naposledy editováno 09.12.2013 20:42:23
1 reakcí na tento příspěvek TE 410 Huska
Naposledy editováno 10.12.2013 09:26:08
Petr81 píše: Myslíš že byse to neumazalo při 130 co bych max jel ?Jinak sem viděl dost videí co jezdí po zadním,nehryzne se to na zadním jako SV z 99 roku ?
130 po delsi dobu by podle me byla konecna. Kdyz jezdim na enduru presuny po silnici tak jezdim max tak na pul plynu abych ten motor nehuntoval.
1 reakcí na tento příspěvek TE 410 Huska
Naposledy editováno 10.12.2013 12:06:20
1 reakcí na tento příspěvek TE 410 Huska
1 reakcí na tento příspěvek TE 410 Huska
Petr81 píše: Takže semse rozhod pro jiný Enduro spíš kvůli umístění Bagáže.A že bych tu mašinu uhnal-mám vgá,vyřídit jestli ste někdo ten motor měl rozdělaný po krosu tak máte co řikat a kdo a ne ať jde do Pelhřimova
Myslím, žes udělal dobře, protože na silniční ježdění (a navíc ještě s bagáží) jsou mnohem vhodnější motorky i ve stejné cenové kategorii. A to ani nezmiňuju náklady na údržbu a spotřebu.