Na jaře letošního roku jsem chtěl koupit kombi RST. Přesto, že moji velikost skladem neměli, objednali ji na vyzkoušení s tím, že i když mi nebude, tak se nic neděje. Byla mi, tak jsem ji vzal.
V průběhu léta praskl jeden šev na celkem bezvýznamném místě, ani jsem to nechtěl řešit, na bezpečnost to nemělo žádný vliv. Nakonec jsem minulý týden ji do prodejny na reklamaci vzal. Personál byl velmi vstřícný, domluvily jsme se buď na opravě, nebo výměně za novou. Nesměle jsem se zeptal, že když by byla nová, zda by mohla být v jiné barevné kombinaci.
A dnes, po pouhém týdnu mi volali, že reklamace byla uznána výměnou za novou, mnou požadovanou barevnou kombinaci.
To je vše. Nic za tím nehledejte, jen prostě dobrou zkušenost.
Já mám zase teď hrozně rád Arrivu, jezdí levněji než Jančura i ČD s tunou slev, autobusy nejsou v pokročilém stádiu rozkladu jako ty žluté, vždy jezdí včas, řidič není agresivní a nenadává na všechny kolem, doporučuji .
Právě jsem u nich kupoval přilbu HJC 10 plus na kteou jsem měl slevu díky jejich předváděcí akci v létě na Slovači. Ještě jsem chtěl rukavice, ale protože neměli zrovna mou velikost, nechali jsme to na únor s tím, že na ně bude stále platit sleva z poukazu, který jinak platí do konce roku 2013.
Také jsem si toho dost navymýšlel (barvu a typ) s plexi, které se původně dodává s touto helmou - vše samozřejmě bez nějakých příplatků. Ve všem byli velice ochotní a vstřícní. ..a to jsem ještě helmu musel měnit kvůli nevyhovující velikosti.
Na české poměry vysoce nadstandartní přístup
Do BikersCr. už nikdy nepudu, reklamace bot u nich trvala 3 měsíce a to je slepili chemoprenem Když si prohlížíte zboží tak pořád vás někdo pozoruje jako by jste měli něco krást... dost nepříjemný pocit.
Zavěrem Bonmoto na stupnici 0 až 10 (nejlepší) jasná 10 mezi motokšefty ve štatlu
Jinak i v motokšeftě jsem byl spokojen, taky velmi ochotní
1 reakcí na tento příspěvek Bonmoto Brno, reklamace
Kdysi dávno mi brzdové destičky dokonce vzal prodavač (myslím Hledík???)cestou když jel okolo a pomohl s výběrem směsi.
A letos mě doslova šokovali jak nečekaně ochotně se mnou vyřídili reklamaci dětské krosové helmy u které synek při 3jízdě urazil bradu.(podle mne slabá konstrukce) V továrně ve (F) v KENNY reklamaci neuznaly a obchod (p.Novák) mi pro udržení dobrých vztahů vzal reklamaci do své režie a nabídl přílbu novou.Povídám že jsme nemohli čekat a koupili přilbu jiné značky... a tak že si mohu vybrat jiné zboží a to V PLNÉ HODNOTĚ !!! Do Brna jsem se dostal po 5 měsících a náhrada proběhla tak jak p.Novák slíbil a ikdyž byl tenkrát nemocný a nebyl přítomen personál o tomto věděl a byl ochotný. DÍKY, DÍKY.
asi se obchodu daří a do příštího roku též přeji mnoho zdaru!