Naposledy editováno 24.12.2013 10:10:05
Taky jsem resil. Z financnich duvodu padl vyber na Kawasaki EN500. Bohuzel se z ni vyloup kocko-pes. Malinkej chopper s motorem z nahace. Coz o to, jede svizne, ale treba zvuk neni ani trochu podoben tomu co bych chtel No, ale co, naucil jsem se jezdit (dokonce jsem s tou moji Kawou absoulvoval i 14 dni po Italii) a to mam 180cm a 130kg
Ale ted prodavam a chci neco vetsiho.
Takze pokud bych mel pred sebou stejne rozhodnuti, tak bych si koupil neco vetsiho nez sem si koupil i za cenu, ze bych mel pockat a posetrit.
Shadow 750 by uz nemuselo byt spatne.
Hodne spokojenosti a najetych km bez ujmy
2 reakcí na tento příspěvek pozdě ale předce
Nutno rici, ze ty motorky jezdi, ale nejsou to choppery.
Kdyz se zeptas v zapadni Evrope ci USA, dostanes jen jedinou odpoved : Harley
Nutno rici, ze ty motorky jezdi, ale nejsou to choppery.
[b]Kdyz se zeptas v zapadni Evrope ci USA, dostanes jen jedinou odpoved : Harley [/quote[/b] ]
Ale on se zeptal v Čechách,že...takže dostal odpovědi takový,jaký dostal.
1 reakcí na tento příspěvek pozdě ale předce
Naposledy editováno 23.12.2013 13:52:06
Naposledy editováno 24.12.2013 02:07:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pozdě ale předce
PetrL3 píše: Ex-tchán začínal na intruderu 1400 a zpočátku se s tím docela trápil a já taky trnul, kdy ho budu zvedat. Nakonec to nějak zvládl, ale nějaký padání bylo. Asi bych se učil na slabší levnější ojetině, silnější bych nechal po rozježdění.
Intruder je pohodovka s čím se mohl trápit nechápu .
vie píše: Otazka zni, chci siporidit choppera! Vzdycky je dulezite, koho a kde se na to zeptas. V Cechach jsou lidi chudsi, proto se zde ujaly motorky nizsich cenovych kategorii. Japonske.
Nutno rici, ze ty motorky jezdi, ale nejsou to choppery.
Kdyz se zeptas v zapadni Evrope ci USA, dostanes jen jedinou odpoved : Harley
Nic proti Harykům, ale vytvořil si pěknej blábol. Haryk jde poslední dobou nahoru, ale prošel si i obdobími kdy to byl pěknej šit na pokraji krachu a zachránila ho jen ochrana vlády USA. I v tý Americe byly a jsou i jiný značky (třeba Indian, Viktory), nemluvě o Anglii atd. Takže nechápu, proč by mělo být nějaký rovnítko mezi čopr = Harley? Chopper je jeden z mnoha stylů stavby motorek, toť vše. Vázat ho na nějakou konkrétní značku je blbost. Nikomu neberu pokud je pro něj právě Haryk srdeční záležitostí, ale bláboly ve stylu "Jedině Harley blablabla... " jsou pro mě rysem pózérství a snobství, který týhle značce dělaj spíš medvědí službu. A i v tý Americe jsou skutečný čopry spíš otázkou individuálních staveb nebo úprav, kdy se do rámu nějakýho malovýrobce zabuduje nějakej motor, třeba Harley ale i S&S a zbytek se dostrojí díly od různých výrobců - když už se chceš ohánět tou Amerikou a chopperem. A z běžný masový produkce je stylu chopper asi nejblíž rejže Introš 1400!
2 reakcí na tento příspěvek pozdě ale předce
A ted jeste par slov ke znacce Harley. Jako chce kazde dite pit coca-colu i kdyz vsichni vedi, ze je to ksindl, ale ruce od toho nenechaji. Ano, Harley je take produkt reklamy a jako spousta jinych znacek uz kolikrat stal na pokraji propasti, japonci, kteri ho obslehli, meli vetsi prioritu marketingu, vyrobili mozna i lepsi a modernejsi motorku, presto zustane Harley jako ta Coca-cola ve vseobecne oblibe a Bonda1 nic nezkazi, kdyz si ho poridi take.
Charlie, ani nevis, jak se kolikrat za Harleye stydim. Prijedu nekam, kde je 140 japonskejch rejzi a uz z dalky na me rve nejakej opilec: "konecne prijela poradna motorka!" To je vudci ostatnim velice neslusne. Nebo startuje 5 motorek nekde pred penzionkem a vsichni se jdou kouknout, jak startuje Harley. Ostatni motorky je nezajimaji, jo, reknou, ze jsou hezke ale stoupnou si kolem Harleye, davaji vsichni palce nahoru a: "kurva to je zvuk!" Stydim se pred ostatnimy, pac ja jsem to nevyrobil, jen jsem si to koupil a nejak obzvlaste hrdej tedy byt nemusim. Ostatnich je me lito, pac to maji vic vylesteny nez ja, maj tam reproduktory, muziku, krasny kufry, vsechno nadherny ale kurva vsichni stoji kolem Harleye a pokyvujou hlavami, jakej je dobrej. To je vudci ostatnim trapas.
Vcera jsem byl v kramu, prijde ke me chlap a pta se: Nejezdite na motorce? Jezdim, povidam mu. Harley? pta se, Jo, chopper, odpovidam. Pokyve hlavou a jde pryc.
Absolutne nevim proc se ptal a co chtel.
K chopperum: chopper je motorka s vysokoobsahovym motorem v principu zbavena vseho zbytecneho, co se nepotrebuje k jizde a sesroubovana ze vseho, co je po ruce. Kostra, motor a kola. V dnesni dzungli predpisu a zakonu a s nim nelze jet na silnici. Nedostanete znacku, nedostanete STK. Cruiser neni chopper.
U vlastnika chopperu musi dojit k nejakym kompromisum, co se tyka vybaveni motorky. Vic k tomu nemam co rict, pokud se Bonda1 rozhodne pro polo-choppera znacky Harley, nikdy toho nebude litovat a nebude si muset delat za rok ci dva starosti s opetnym prodejem.
Naposledy editováno 24.12.2013 11:35:14
vie píše: Uzivatel Bonda1 si chce koupit choppera a pta se jestli ma zacit s malou kubaturou virago nebo shadow. To jsou motorky, ktere jsou bezne k dostani za vcelku lacino. Ja mu rikam, jestli chce choppera, at si koupi klasiku a to hned alespon 96 kubiku (inch). Pokud neco chci, je lepsi si koupit hned to co chci. Alespon v teto kategorii. Dokonce bych rekl, ze je lepsi si vzit pujcku nemam-li potrebnou castku, to bude stat zrejme mene, nez se pozdeji pracne zbavovat Draku a jinych.
A ted jeste par slov ke znacce Harley. Jako chce kazde dite pit coca-colu i kdyz vsichni vedi, ze je to ksindl, ale ruce od toho nenechaji. Ano, Harley je take produkt reklamy a jako spousta jinych znacek uz kolikrat stal na pokraji propasti, japonci, kteri ho obslehli, meli vetsi prioritu marketingu, vyrobili mozna i lepsi a modernejsi motorku, presto zustane Harley jako ta Coca-cola ve vseobecne oblibe a Bonda1 nic nezkazi, kdyz si ho poridi take.
Charlie, ani nevis, jak se kolikrat za Harleye stydim. Prijedu nekam, kde je 140 japonskejch rejzi a uz z dalky na me rve nejakej opilec: "konecne prijela poradna motorka!" To je vudci ostatnim velice neslusne. Nebo startuje 5 motorek nekde pred penzionkem a vsichni se jdou kouknout, jak startuje Harley. Ostatni motorky je nezajimaji, jo, reknou, ze jsou hezke ale stoupnou si kolem Harleye, davaji vsichni palce nahoru a: "kurva to je zvuk!" Stydim se pred ostatnimy, pac ja jsem to nevyrobil, jen jsem si to koupil a nejak obzvlaste hrdej tedy byt nemusim. Ostatnich je me lito, pac to maji vic vylesteny nez ja, maj tam reproduktory, muziku, krasny kufry, vsechno nadherny ale kurva vsichni stoji kolem Harleye a pokyvujou hlavami, jakej je dobrej. To je vudci ostatnim trapas.
Vcera jsem byl v kramu, prijde ke me chlap a pta se: Nejezdite na motorce? Jezdim, povidam mu. Harley? pta se, Jo, chopper, odpovidam. Pokyve hlavou a jde pryc.
Absolutne nevim proc se ptal a co chtel.
K chopperum: chopper je motorka s vysokoobsahovym motorem v principu zbavena vseho zbytecneho, co se nepotrebuje k jizde a sesroubovana ze vseho, co je po ruce. Kostra, motor a kola. V dnesni dzungli predpisu a zakonu a s nim nelze jet na silnici. Nedostanete znacku, nedostanete STK. Cruiser neni chopper.
U vlastnika chopperu musi dojit k nejakym kompromisum, co se tyka vybaveni motorky. Vic k tomu nemam co rict, pokud se Bonda1 rozhodne pro polo-choppera znacky Harley, nikdy toho nebude litovat a nebude si muset delat za rok ci dva starosti s opetnym prodejem.
TVL to je zase elaborat. Ja myslim ze vam co jezdite na chopperech by prospelo ridit se heslem "Neni dulezite na cem, ale jak" Vetsina z vas se obvykle plazi 80 km/h, pokud mozno v dementne sestavene kolone a kdyz mate zabrzdit objevujete ze motka ma 2 brzdy.
Na bezpecnostni akci typu "Ucme se prezit" na choppera clovek nenarazi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pozdě ale předce
MILOS61 píše: Intruder je pohodovka s čím se mohl trápit nechápu .
??
Co je na tom k nepochopení?
Petr přece píše, že dotyčný na tom začínal, a protože se jednalo o generačně staršího člověka (viz info o ex-tchánovi), začínal na velké těžké mašině zřejmě i v trochu vyšším věku než je dnes obvyklé, klidně mohlo být dotyčnému začátečníkovi mezi 45 až 55 lety. Ale to není to nejpodstatnější.
Faktem zůstává, že zvládnout jako zaćátečník čtvrt tuny a více těžkou mašinu, a to za všech situací vyskytujících se v běžném provozu, není vůbec žádná legrace. Je docela snadné se na to poprvé posadit, rozjet se a pak si svým tempem jet za pěkného počasí ideálně po rovné dálnici a nejlíp při minimálním provozu. Jenže mášu je potřeba se naučit rutinně ovládat a bezpečně zvládat všude a za jakýchkoliv okolností - v prvé řadě manipulace na místě, a to nejen vytlačení z garáže, otočení se a rozjezd, ale i bezpečné zastaveni kdekoliv, třeba i na nakloněné silnici nebo v kopci někde v koloně aut, vymanévrováni mašiny nebo otočení se v náklonu atd. Rozjezdy na křižovatce v kopci a do zatácky, jízda ve městě nebo kdekoliv za hustého provozu, projíždění kruhových objezdů s malým poloměrem, nouzové brždění za mokra atd. atd.
Je toho spousta, co se musí člověk stále učit, a nikdy to vlastně dokonale neumí.
A toto všechno chce hodně času, úsilí, trpělivosti a sebekázně, a kór, když se začíná ve vyšším věku na těžším a hůř ovladatelném stroji, jakým je právě čoprkrujzr. Dá se to zvládnout, ale silácké řeči ještě nikomu moc nepomohly, leda tak na invalidní vozík nebo do hrobu.
Naposledy editováno 25.12.2013 09:26:28
vie píše: Charlie, ani nevis, jak se kolikrat za Harleye stydim. Prijedu nekam, kde je 140 japonskejch rejzi a uz z dalky na me rve nejakej opilec: "konecne prijela poradna motorka!" To je vudci ostatnim velice neslusne. Nebo startuje 5 motorek nekde pred penzionkem a vsichni se jdou kouknout, jak startuje Harley. Ostatni motorky je nezajimaji, jo, reknou, ze jsou hezke ale stoupnou si kolem Harleye, davaji vsichni palce nahoru a: "kurva to je zvuk!" Stydim se pred ostatnimy, pac ja jsem to nevyrobil, jen jsem si to koupil a nejak obzvlaste hrdej tedy byt nemusim. Ostatnich je me lito, pac to maji vic vylesteny nez ja, maj tam reproduktory, muziku, krasny kufry, vsechno nadherny ale kurva vsichni stoji kolem Harleye a pokyvujou hlavami, jakej je dobrej. To je vudci ostatnim trapas.
Vcera jsem byl v kramu, prijde ke me chlap a pta se: Nejezdite na motorce? Jezdim, povidam mu. Harley? pta se, Jo, chopper, odpovidam. Pokyve hlavou a jde pryc.
Absolutne nevim proc se ptal a co chtel.
jsem si ucvrnk
jen mě prosím nelituj, až budeš někdy vedle mně startovat a já ti pochválím tu tvoji nádheru.
fakt ti ji nezávidím. a nejen mašinu, ale ani tvoje starosti
2 reakcí na tento příspěvek pozdě ale předce
Víš proč se lidi chodí dívat na to jak startuje Harlej ? Protože když to chytne tak se to celý rozklepe a čekaj že upadne nějakej suvenýr, nebo si urvou nějakou tu třásničku
Dovi píše: ??
Co je na tom k nepochopení?
Petr přece píše, že dotyčný na tom začínal, a protože se jednalo o generačně staršího člověka (viz info o ex-tchánovi), začínal na velké těžké mašině zřejmě i v trochu vyšším věku než je dnes obvyklé, klidně mohlo být dotyčnému začátečníkovi mezi 45 až 55 lety. Ale to není to nejpodstatnější.
Faktem zůstává, že zvládnout jako zaćátečník čtvrt tuny a více těžkou mašinu, a to za všech situací vyskytujících se v běžném provozu, není vůbec žádná legrace. Je docela snadné se na to poprvé posadit, rozjet se a pak si svým tempem jet za pěkného počasí ideálně po rovné dálnici a nejlíp při minimálním provozu. Jenže mášu je potřeba se naučit rutinně ovládat a bezpečně zvládat všude a za jakýchkoliv okolností - v prvé řadě manipulace na místě, a to nejen vytlačení z garáže, otočení se a rozjezd, ale i bezpečné zastaveni kdekoliv, třeba i na nakloněné silnici nebo v kopci někde v koloně aut, vymanévrováni mašiny nebo otočení se v náklonu atd. Rozjezdy na křižovatce v kopci a do zatácky, jízda ve městě nebo kdekoliv za hustého provozu, projíždění kruhových objezdů s malým poloměrem, nouzové brždění za mokra atd. atd.
Je toho spousta, co se musí člověk stále učit, a nikdy to vlastně dokonale neumí.
A toto všechno chce hodně času, úsilí, trpělivosti a sebekázně, a kór, když se začíná ve vyšším věku na těžším a hůř ovladatelném stroji, jakým je právě čoprkrujzr. Dá se to zvládnout, ale silácké řeči ještě nikomu moc nepomohly, leda tak na invalidní vozík nebo do hrobu.
Bylo mu tehdá nějakých 55 let. Všechno už měl, tak se rozhodl splnit si dětskej sen (typyckej úkaz motorkáře co začíná ve vyšším věku řekl bych). Ale jak nikdy levačku nepoužíval k mačkání spojky, tak ten krouťák, dvouvál, kardanem, hmotnost... byl problém třeba při rozjezdu v křižovatce, kdy se musel rozjet rovnou s hodně zatočeným kolem. Začátky byly docela zajímavý. Naštěstí jen drobný pády. Ani nevím, jestli ještě jezdí. Když sem byl naposled u něj na chalupě na nějaký kalbě, tak to bylo dost zaprášený ve stodole vedle malýho viraga s prohnutým ráfkem, který koupil svý ženě, že budou jezdit spolu a která s tím zahučela do škarpy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pozdě ale předce
Vendous píše: Ty wole vie zase plácá
Víš proč se lidi chodí dívat na to jak startuje Harlej ? Protože když to chytne tak se to celý rozklepe a čekaj že upadne nějakej suvenýr, nebo si urvou nějakou tu třásničku
Ja ti reknu, proc se lidi chodej koukat. Protoze je zajima, jak naskoci 400 kg zeleza. 150 kilo plastu vidi na kazdym rohu
vie píše: Ja ti reknu, proc se lidi chodej koukat. Protoze je zajima, jak naskoci 400 kg zeleza. 150 kilo plastu vidi na kazdym rohu
Konečně je mi jasné, proč na HD nejezdí Kumar Vishwanathan. Furt by to hledal po kovošrotech, svěřenci na nějaké upřímné kamarádství moc nejsou, kšeft je kšeft...
Naposledy editováno 10.01.2014 13:58:08
Kumar Vishwanathan je český aktivista, pedagog a sociální pracovník indického původu, který se od roku 1997 v České republice, zejména na Ostravsku, věnuje romské menšině a usiluje o zlepšení jejího soužití s majoritní společností.
Po povodních v roce 1997, kdy mnoho lidí a mezi nimi i mnoho romských rodin přišlo o bydlení, se objevila z Vishwanathanovy iniciativy myšlenka na vytvoření modelové vesničky, v níž by spolu žili Romové i majoritní etnikum. Obyvatelé, kteří v Hrušově přišli o domov, zatím žili provizorně v unimobuňkách v Liščině.Myšlenku se podařilo zrealizovat v roce 2002. Do projektu bylo zahrnuto 30 rodin (10 romských, 10 „majoritních“ a 10 smíšených), které při povodních roku 1997 přišly o domov, souhlasily s myšlenkou projektu a nepatřily mezi sociálně slabé. Každá z rodin na stavbě odpracovala 200 hodin. V roce 2005 žilo ve vesničce asi 150 lidí. Finančně se na výstavbě podílela nadace Civilia, garantem byl ostravskoopavský biskup František Lobkowicz.
V roce 2006 diecézní charita Ostravsko-opavské diecéze ukončila spolupráci se sdružením Vzájemné soužití s odůvodněním, že sdružení neplní dohodu, dosud nezpracovalo zásadní dokument sociálního projektu, neuzavřelo nájemní vztah s diecézní charitou jakožto majitelem objektu a údajně mediálně prezentuje vesničku jako vlastní projekt. Výpovědi předcházely koncepční spory mezi správcem vesničky, zaměstnancem charity Gejzou Machalou, a Kumarem Vishwanathanem ohledně přijetí rodiny odjinud nebo svépomocného vaření jídla ve školce, která podle Charity nesplňuje hygienické normy. Charita rozhodla o rozpuštění samosprávné správní rady vesničky, která podle Vishwanathana byla jedním ze základních principů jejího fungování. Charita také prosazovala, aby nájemní smlouvy pro rodiny byly uzavírány pouze na rok, s čímž Vishwanathan nesouhlasil.
Tolik Wiki. Tak vesnicka zrejme uz davno zkoncila i kdyz cikorky dostali domy temer zadarmo a zajimalo by me, kolik platili najmu.
Kumar Vishwanathan nejezdi na HD, pac by mu ho odnesli behem 3 dnu do srotu, takhle mohou jeho rejzi hodit akorat do kontejneru na plast a to zadarmo