2 reakcí na tento příspěvek Únik oleje u víka
PájaE píše: Takže to mám sundat a obrousit?
...jo...tu dosedací plochu...a pokud možno na co nejrovnější ploše...já mam v dílně plát železa vzatýho na magnetce...nebo třeba na skle...když si ho podložíš hadrem, dekou a nebudeš uplný prase, tak ho nerozbiješ ...a když už budeš mít to víko sundaný, vylepil bych ho pro sychr zevnitř tym tekutym kovem v místě sváru a musí to bejt ok...
1 reakcí na tento příspěvek Únik oleje u víka
1 reakcí na tento příspěvek Únik oleje u víka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Únik oleje u víka
ja1 píše: věř že vařené věci na motoru nejsou nikdy kvůli teplotám a vibracím 100% a časem je stejně vymněníš.
Co to tady placas za nesmysle. TO ten hlinik nesmi varit kkt, kdyz je to zavareny dobre, zadny vibrace tomu nevadej. A kecy typu ze se nikdy nepovede zavarit bez poru, to je fakt zajimavy kdyby se nepovedly svary bez poru, pak by ti treba doma teklo topeni, asi by jsme se tady koupali v rope, teklo by nam do ramu atd.
PajaE>zalezi jak vypada ta docesaci plocha, jestli je v blizkosti sroub vika, tak bych ho zkusil dotahnout na predepsanej moment (ostatne muzes vsechny) , nevim kolik ma CB500 moment na viku, ale tak cca 12Nm by to mohlo byt.
Kdyz to pocete dal, tak vypustit olej, sundat viko a podle stavu resit. Kdyz tam bude nerovnost tak +- 2cm kolem nerovnosti podmaznout silikonem na motory, opatrne dotahnout, nechat zavadnotu a utahnout na predepsanej moment.
cau, ten olej tece ve svaru nebo mezi deklama? nevime furt..
jinak klid,, stejne ji za rok, dva strelis /vidim na segre-loni div ne sesypana z gs5, jak je to silny a letos uz kouka po 6kuli,/a taky s gs5 praskla na bok, ale byly padaky na motoru/
tzn. opravit za "co nejmin" a pri prodeji proste rict, lehla sem napravo,levo a je to, cena je takova, lehce rosi viko a zdar, nezajem,,, jestli nekdo kupuje motorku stylu gs,cb5 atd, tak sou to proste omlaceniny, na nauceni, x majitelu..
jestli je pod motorem kapka,dve/nepocitam, ze tam bude litr/,,, hod tam hadr, na jare vymen olej a filtr/horni hladina/ a hotovo...
gugo píše: Co to tady placas za nesmysle. TO ten hlinik nesmi varit kkt, kdyz je to zavareny dobre, zadny vibrace tomu nevadej. A kecy typu ze se nikdy nepovede zavarit bez poru, to je fakt zajimavy kdyby se nepovedly svary bez poru, pak by ti treba doma teklo topeni, asi by jsme se tady koupali v rope, teklo by nam do ramu atd.
PajaE>zalezi jak vypada ta docesaci plocha, jestli je v blizkosti sroub vika, tak bych ho zkusil dotahnout na predepsanej moment (ostatne muzes vsechny) , nevim kolik ma CB500 moment na viku, ale tak cca 12Nm by to mohlo byt.
Kdyz to pocete dal, tak vypustit olej, sundat viko a podle stavu resit. Kdyz tam bude nerovnost tak +- 2cm kolem nerovnosti podmaznout silikonem na motory, opatrne dotahnout, nechat zavadnotu a utahnout na predepsanej moment.
zkus odmastit něco co je 10let v oleji. a určitě to bylo nahřáto než to vařili. neříkám že to nejde.ale chce to fachmana a ani ten ti nedá záruku
1 reakcí na tento příspěvek Únik oleje u víka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Únik oleje u víka
gugo píše: Co to tady placas za nesmysle. TO ten hlinik nesmi varit kkt, kdyz je to zavareny dobre, zadny vibrace tomu nevadej. A kecy typu ze se nikdy nepovede zavarit bez poru, to je fakt zajimavy kdyby se nepovedly svary bez poru, pak by ti treba doma teklo topeni, asi by jsme se tady koupali v rope, teklo by nam do ramu atd.
PajaE>zalezi jak vypada ta docesaci plocha, jestli je v blizkosti sroub vika, tak bych ho zkusil dotahnout na predepsanej moment (ostatne muzes vsechny) , nevim kolik ma CB500 moment na viku, ale tak cca 12Nm by to mohlo byt.
Kdyz to pocete dal, tak vypustit olej, sundat viko a podle stavu resit. Kdyz tam bude nerovnost tak +- 2cm kolem nerovnosti podmaznout silikonem na motory, opatrne dotahnout, nechat zavadnotu a utahnout na predepsanej moment.
Presne tak,varej se vany u 20let starejch aut a vse v poho....je to bud spatne zavareny,nabo nerovnost na dosedací plose...
ja1 píše: když spočítáš čas a peníze do takové opravy tak to nový těsnění a víko vyjde levněji a ušetříš spoustu nervů
...nezlob se, ale při opravě kterou popisuju vejš mám za max hodinu hotovo a náklady korunový (šmirgl, trochu tekutýho kovu, hodinu práce si každej cení jinak) ...a pokud přebrousim dosedací plochu do roviny a tekutym kovem zamezim prolínání oleje přes případnou pórovitost sváru, je taková oprava nafurt nebo aspoń do dalšího pádu ...a jiná možnost proč to tam prolíná taky není, takže???
Naposledy editováno 26.12.2013 19:33:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
N Honda CB 500 | Dee7005 | 0 | 22.9.2024 v 12:15 Dee7005 |
Schéma budíků CB 500 1999 Honda CB 500 | Bodlin | 2 | 30.8.2024 v 05:22 Bodlin |
Honda CB500 1996 - světla Honda CB 500 | dzouunas | 5 | 17.7.2024 v 00:17 dzouunas |
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |