1 reakcí na tento příspěvek Uprava origo výfuku
Kup ve vyprodeji nejakou noname koncovku nebo na bazaru a s tou elaboruj.
Nejakej hlinikovej konec sezenes za litr, nerez tak za 1500.
1 reakcí na tento příspěvek Uprava origo výfuku

1 reakcí na tento příspěvek Uprava origo výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava origo výfuku

comforty píše: Někdo mi řikal že když dám Laďák ,zvýší se spotřeba,rozjebe to karbecy takže ladění na brzdě,pak upravit sání ne ?Nebo se toho nemám bát a jít do Laďáku?
Ahoj, POZOR !
Já ti pouze říkal co jsem mněl za peripetie já , Samozřejmně ty takové problémy na Suzuce mít nemusíš.
Já to mněl na Pegasu.
A tam zase nutno říct že jsem mněl celé svody až k motoru .
Ty takové problémy vůbec nemusíš mít
w.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava origo výfuku

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava origo výfuku



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava origo výfuku
E-34 píše: kotleta> no vidíš takze vis ze je to kus derovane roury . z meho hlediska takovej ladak nema v zadnem pripade cenu 15-25 tisic viz Varadero .. takze kdyz rozparam origo a jen ho poupravím aby mel trosku lepsi pruchod nic nezkazim ba naopak pomuzu rychlejsimu vyplachovaní spalin tudiz moto je trosku zivejsi od spodu .. vzadnem pripade jsem nemyslel origo vykuchat a nechat jen obal o penezich to neni mam na akrapy ale na co ? stejne nemaj homologaci
takto zachovam Ečka na vejfuku i v penezence ...
možná se pletu, ale když otevřeš výfuk, tak o spodek trochu přijdeš, ale zas se ti zlepší vrch, aby jsi nepřišel o spodek, tak potom musíš dát PowerCommadner nebo u karbece je znovu poštelovat
E-34 píše: kotleta> no vidíš takze vis ze je to kus derovane roury . z meho hlediska takovej ladak nema v zadnem pripade cenu 15-25 tisic viz Varadero .. takze kdyz rozparam origo a jen ho poupravím aby mel trosku lepsi pruchod nic nezkazim ba naopak pomuzu rychlejsimu vyplachovaní spalin tudiz moto je trosku zivejsi od spodu .. vzadnem pripade jsem nemyslel origo vykuchat a nechat jen obal o penezich to neni mam na akrapy ale na co ? stejne nemaj homologaci
takto zachovam Ečka na vejfuku i v penezence ...
Ono to tak jednoduchy neni.
Samozrejme to fungovat muze, ale nemusi. Obvykle se dela ve 3/4 zuzeni ty perforovany trubky, kdyz ho neudelas a nema to velkej odpor nejede to. Samozrejme zalezi i na dylce vyfuku.
Kdysi jsem delal neco z nerez trubky na Alpa, a uprimne bastlit se stim nema moc cenu, lepsi koupit hotovou koncovku. POkud nejde o vykon, ale pouze o zvuk je fakt jeno jakou. A pak ji treba poupravit.



Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki Freewind únik oleje Suzuki XF 650 Freewind | FiffiQ | 16 | 12.8.2024 v 11:11 FiffiQ |
zkušenosti s moto Suzuki XF 650 Freewind | Míra-Prcek | 9 | 20.5.2024 v 18:18 Míra-Prcek |
Zapojení Gipra Suzuki XF 650 Freewind | Kane1905 | 4 | 27.4.2024 v 22:43 Kane1905 |
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
motor Suzuki XF 650 Freewind | jawaboy1 | 17 | 6.11.2023 v 08:55 primera |