Jinak všem přeji šťastný nový rok, ať je lepší než ten minulej.
Prosím k anketě přidejte i komentář
Naposledy editováno 01.01.2014 22:49:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo TDM
pepe.k píše: nejlepší je, jak maji všichni tyhle superoriginálové ten bmw textilní stejnokroj
s tím na jednu starnu souhlasím, ale ten stejnokroj je neskutečně pohodlnej a funkční (cena a look je věc jiná )
mirazciny píše: s tím na jednu starnu souhlasím, ale ten stejnokroj je neskutečně pohodlnej a funkční (cena a look je věc jiná )
jojo, o tom by mohli příslušníci wermachtu dlouze povídat Holt, některé hodnoty přetrvávají, jen v jiné podobě3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo TDM
Piwell píše: Danny350> Tak von nejvyšší výkon v tomto případě používání nehraje zrovna hlavní roli - tady jde o naladění motoru (průběh výkonu a krouťáku), pohodlí, ochranu před větrem a deštěm, možnosti zavazadel atp.
Já si malýho smrka koupil, vyhovuje mi a rozhodně to neni první nebo druhá velká motorka. Samozřejmě vim, že jsou podstatně lepší motorky, silnější motorky, s lepším podvozkem atp., ale např. Pan Europeana (což je docela třída) jsem prodal proto, že jsem jeho potenciál ve svý podstatě nevyužil. Koupil jsem pro cestování ve dvou, to ale nevyšlo (jezdíme zase každej na svý) a pro jednoho člověka, kterej jezdí s lidma na versysu, stromu, bmw gs atp. to bylo naprosto zbytečný, ale hlavně otravný ježdění. I když jinak fantastická motorka, oproti stromu o mnoho tříd výš. Jenže strom je "mladej", levnej, na takový ježdění vhodnější, nic nežere (benzín, gumy), je lehkej, absolutně nenáročnej ... ale pro ježdění ve dvou bych si ho nekoupil - už jen proto, že sám mám metrák a ve dvou naloženej asi nic moc ... u DL 1000 mi přišlo, že má dost nevhodnej motor do takovýho podvozku, resp. do týhle kategorie. Varan zase těžkej jako kráva a pro mě taky zbytečný a zase zbytečně drahý (ročníky tak 06 -08). KTM 990 Adv. mě nadchlo, ale cena, moc vysoký, zbytečně moc enduro na mě. 950 SM mě odvařilo, ale nechtěl bych na tom sedět tejden. A zase by mě všichni nadávali, že moc lítam. V-Strom 650 mi proto v tomhle vyhovuje. Chtěl jsem Versyse (ten mě nadchnul), ale po několika hodinách v jeho sedle jsem se mohl zbláznit - nevěděl jsem jak sedět, kam dát nohy ...
Tak on píše že cestování ve dvou, já taky drtivou většinu najedu s batohem a proto koukám po DL 1000, případně tom TDM 900 - páč nic podobnýho typu nevyhovuje - viz. nesmyslně těžkej Varan
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo TDM
Danny350 píše: Tak on píše že cestování ve dvou, já taky drtivou většinu najedu s batohem a proto koukám po DL 1000, případně tom TDM 900 - páč nic podobnýho typu nevyhovuje - viz. nesmyslně těžkej Varan
tak co novější gs ?? je lehčí než varan a péro by se ti prodloužilo nejméně o 5 cm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo TDM
Danny350 píše: Tak on píše že cestování ve dvou, já taky drtivou většinu najedu s batohem a proto koukám po DL 1000, případně tom TDM 900 - páč nic podobnýho typu nevyhovuje - viz. nesmyslně těžkej Varan
a nezapomeň na neopodstatněný strach z Italů, který ti brání koupit MTS1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo TDM
Dr.Houba píše: a nezapomeň na neopodstatněný strach z Italů, který ti brání koupit MTS1000
Tak já z italů nemám strach vůbec. Ale MTS1000 bych si fakt nekoupil. Asi jako dalších 99,5% motokářů, z důvodu, kteří všichni vědí1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo TDM
seikos píše: Tak já z italů nemám strach vůbec. Ale MTS1000 bych si fakt nekoupil. Asi jako dalších 99,5% motokářů, z důvodu, kteří všichni vědí
mě ale nevadí, že to není enduro
mě vadí, že to má debilní stupačky spolujezdce
mirazciny píše: s tím na jednu starnu souhlasím, ale ten stejnokroj je neskutečně pohodlnej a funkční (cena a look je věc jiná )
tak pohodlný atd. to jsou snad všechny textilní hardy na moto (krom asi nasranu)
ať ale jezději třeba v pytli od brambor, je mi to vcelku jedno. jen mi to přijde komický.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo TDM
Danny350 píše: Tak on píše že cestování ve dvou, já taky drtivou většinu najedu s batohem a proto koukám po DL 1000, případně tom TDM 900 - páč nic podobnýho typu nevyhovuje - viz. nesmyslně těžkej Varan
tak ono nejde jenom o váhu.. GS bylo těžký jako prase, ale člověk by to do něj nikdy neřek, protože má dobře rozloženou váhu. DL je v porovnání s GS pocitově daleko těžší a horší na manipulaci. Já bych to nechtěl ani za zlatý prase
Danny350 píše: Dr.Houba> důvod pro nepořízení staré multošky je především to, že je to nejhnusnější motorka pod sluncem. I když nejsu žádnej šampón co to má na okrasu, přece jen by to mohlo vypadat aspoň tak, abych se s tím nestyděl vyjet z garáže.
takhle přísnej bych na ní nebyl, řekněme že je jiná
Danny350 píše: Dr.Houba> důvod pro nepořízení staré multošky je především to, že je to nejhnusnější motorka pod sluncem. I když nejsu žádnej šampón co to má na okrasu, přece jen by to mohlo vypadat aspoň tak, abych se s tím nestyděl vyjet z garáže.
souhlas,ikdyž tady v tej verzi bych voko přimhouřil,to bych asi snesl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo TDM
Danny350 píše: Dr.Houba> důvod pro nepořízení staré multošky je především to, že je to nejhnusnější motorka pod sluncem. I když nejsu žádnej šampón co to má na okrasu, přece jen by to mohlo vypadat aspoň tak, abych se s tím nestyděl vyjet z garáže.
a to říkáš vědomě jako bývalý majitel Biga, jo?
2 reakcí na tento příspěvek V-Strom nebo TDM
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo TDM
1kolda1 píše: Ten litrovej strom je na tom se spotřebou jak? Co jsem tak šudýroval, tak prý je DL1000 oproti DL650 "nedodělaná" motorka a DL650 je daleko lepší (až na výkon)
V čem nedodělaná? Základ rámu je stejnej, jiná je kyvka a některý díly kapot. Starší litr od 2002 nemá akorát nastavitelný plexi, ale v roce 2004 (uvedení 650ky) se to srovnalo včetně palubky...
Každej doporučuje TDM proti dvojnásobnému vítězi Alpen Master.
karf píše: V čem nedodělaná? Základ rámu je stejnej, jiná je kyvka a některý díly kapot. Starší litr od 2002 nemá akorát nastavitelný plexi, ale v roce 2004 (uvedení 650ky) se to srovnalo včetně palubky...
Každej doporučuje TDM proti dvojnásobnému vítězi Alpen Master.
protože tam nebylo TDMko
Naposledy editováno 02.01.2014 14:54:56
Dr.Houba píše: a to říkáš vědomě jako bývalý majitel Biga, jo?
Tak ano, je nutno říct že Big taky není zrovna stroj na kterým by se učili designéři. Nicméně je to stroj do terénu (narozdíl od Multošky) a tam se to myslím dá trošku omluvit.
Navíc Big zrodil endurový zobák, kterej teď jen všichni kopírujou
karf píše: V čem nedodělaná? Základ rámu je stejnej, jiná je kyvka a některý díly kapot. Starší litr od 2002 nemá akorát nastavitelný plexi, ale v roce 2004 (uvedení 650ky) se to srovnalo včetně palubky...
Každej doporučuje TDM proti dvojnásobnému vítězi Alpen Master .
To není možný Že by ten slavnej Alpen Masters nebyl až tak berná mince? A nebo to bude tím, že TDM si redaktoři nevybrali. Namísto ní tam dali třeba XT660X
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo TDM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo TDM
Naposledy editováno 02.01.2014 17:28:37
PS-jak tu někdo může chválit GS???-já si s tím vždycky válcem přejedu nohu... P-H.
Naposledy editováno 02.01.2014 17:27:53
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom nebo TDM
Teď ho i kočíruju a fakt si nemůžu stěžovat, na druhou stranu mám zkušenost jen z HD, kawy a choperů
Zkus i obě mašiny půjčit a s přítulkou se jeď projed . Já po týhle zkušenosti třeba vím, že bych nešla do guziny / bez urážky /.