Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
nechtěl jsem kvůli tomu zakládat téma tak to hodím sem... Dlouho jsem sháněl na Tuňáka(06-09) carbon. klín z Factory, nakonec se mi ho podařilo sehnat (nikde jsem druhovýrobu nenašel a místní firmy jestli by byly schopné ho vyrobit se ani neuráčily odpovědět). Takže pokud někdo o něm taky snil/sní a nechce se mu dávat za nový přes partdepot 18 500Kč tak řeším s Mikrem, že by se mohlo udělat kopyto a těch klínů se vyrobit víc a za normální peníze . Pokud už teď někdo ví, že by o to kdyžtak měl zájem budu rád za upozornění, přece jen aby se Mikrovi aspoň vyplatilo udělat formu .
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
SVODY
SVODY+KONCOVKY
Nejspíš máš tady toto:
komplet titan
Naposledy editováno 09.01.2014 17:55:12
Mileek píše: Není EVO 6 má kratší koncovky, ale tohle bude taky dobré i propojka je jiná, u EVO 6 je svod zadního válce nad svodem předního. U tvojeho vede přední nad zadním. Jako u origa...
SVODY
SVODY+KONCOVKY
Nejspíš máš tady toto:
komplet titan
Jou, to vypadá reálně.
Díky kolego
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Co je to zač se uvidí až to přijde
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Co se týče soundu, nedokážu si představit, že by to mohlo dělat větší bordel než ty současný mivvy. To už by bylo velký hustopeklo.
I když jsem na youtubu našel video s rsv a těmahle akrapama a týpkovi z toho bordelu padaly v garáži věci z regálů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
To asi nebudpu 60mm, ale urckte to bude dobre fungovst... a kdyby jsi je nechtel, tak je beru
Naposledy editováno 09.01.2014 23:02:01
dakarista píše: Jindrej> to bych si taky jedny vzal, ze jsi nenapsal
To asi nebudpu 60mm, ale urckte to bude dobre fungovst... a kdyby jsi je nechtel, tak je beru
Jak jsem řekl, stálo to posledně ještě 2.500 éček a za ty prachy jsem nepředpokládal, že by tě to zajímalo. A v podstatě náhodou jsem teď zjistil, že má poslední kus kterej nechá za tyhle prachy. Kdyby jich bylo víc, info bych dal. Jelikož byl ale jen jeden, přišlo mi lepší nechat si ho pro sebe....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |