Takže bych se rád optal na pár věcí.
Babetta semnou (85kg) po rovince peláší cca 35km/h. Zdá se mi to málo. Mám představu že by měla jet cca o 10km/h víc. Je to pravda, nebo je to standartní rychlost?
Když ji chci našlápnout, musí být zadní kolo ve vzduchu jinak zabírá. tzn startuju bud šlápnutím na stojánku, nebo rozšlapáním v sedle. Jeden člověk co na tom jezdí do práce ale normálně přijde, drbne do šlapky a kolo se netočí. s tím ruku v ruce po zastavení zdochne. Volnoběh je tak akorát. Kde hledat problém?
Je mi jasný že supersport to nikdy nebude, ale když už ji mám, chci aby fachčila jak má. Když sou kluci na tom schopný objet republiku, nebo se vydat do Chorvatska, mě musí vozit taky :D
Svíčka tam je N17C, je to správně? ptž v ostatních strojích (vyjma japonce) mám N15C a přijde mi to akorát (jawa, škodovka, trabi).
Je nějaký fígl jak do kopce "podřadit"? až bude v kupě, mám s ní v plánu pár recesistických výletů ,které se bez kopců neobejdou.
Jestli mě ještě něco napadne, napíšu do diskuze.
Moc díky za vaše poznámky.
Jaw
2 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - základní info
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 - základní info
kut píše: to startovani) kolo musi byt ve vzduchu.Zabira to podle velikosti oblozeni.Kdyz je olozeni veliky tak to nejde skoro ani tlacit a babeta uz pokuckava,jako ze chytaskoro.Jet by mela k 50 jak u bylo receno.Nevim jak ze 125 kilama)ale.na tachosu bys 50 mel videt.Vypal vyfuk serid vzduch na karburatoru.Zasroubuj ten sroubek a otoc o 2,5 otacky =takze povolujes.Predstih se dela ze se to nasteluje na rysky.Kdyz tak napis do sz,mam babetu ze seriovym vyfukem a karbecem,jen udelanej motor a 65 jede))
Jo jo Babeta při drobných úpravách jede i 80km/hod,ale motor to dlouho nevydrží.1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - základní info
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - základní info
Karb, kolínko udělám.
za trojku nekup to žejo :D
nějaká práce na ní ještě je, ale nemužu chtít všechno :D
pořádně dofouknu gumy a ono to těch 50 snad po vyčištění taky udělá.
na tacháku má skoro 7000, ale ten sem ted zprovoznoval, tzn bude mít víc. radši teda hodim dolu i hlavu a válec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 - základní info
kokoška. píše: Já měl 215tku (bez slapek a uz zesilena predni vidle),karburace del orto a chodila 55-60,On ten Jikov je hrozna sracka
no celkově ta 210 není žádná hitparáda... měl sem to nějakou chvilku, cosik sem na tom aji najel, ale soustava odstředivých spojek velmi špatné řešení přenosu výkonu...
Já jsem jen povyměnoval gufera a kroužky,dolil olej do převodovky a odmastil pakny
a řadí mi jedna básen.A ještě jedna věc,která se mi osvědčila.Zvyš si volnoběžné otáčky,klidně at se ti na stojanu točí zadní kolo,uvidíš,že ti přestane zdechat a bude se daleko svižněji rozjíždět.Budeš koukat,jakej má ta babeta odpich.Z křižovatek jsem první pryč.
Když jsem tu babetu dostal,tak spojky prokluzovaly,dvojku to řadilo půl dne.
Byla taková nemastná neslaná,pak jak jsem psal gufera a tak a šlape jak má a to hledím s tom mou váhou 125kg a dalších 20-30kg co jsem na ni naložil a pořád jede kopec nekopec.
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - základní info
nejdřív začne klouzat trochu a pak už hodně.
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - základní info
Hele pokud se ti sjedou startovací čelisti(a napohled to vypadá,že tam je toho obložení celkem dost),tak se neopírá o buben obložení,ale zapře se to o to hliníkové rameno té čelisti a klouže to kov po kovu a šlapeš úplně na prázdno a motor se ani nehne.Stačí opilovat ty hliníková ramena a je zase na nějakej čas pokoj.Taky to tak mám upravené a to mám doma nachystané startovací čelisti nové.
Naposledy editováno 29.12.2013 08:41:54
2 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - základní info
Hele tady je video s tím tvým problémem,všimni jak šlape naprázdno a ten levej buben,pod kterým máš ty startovací čelisti,tak se ani nehne.Pravě jak se roztáhnou ty start.čelisti,tak roztočí buben a tím pádem motor.
Startování
A tady máš krásně vidět demontáž toho bubnu,ten stahovák,startovací čelisti a mechanizmus spojek.
Spojky
Nic na tom není,hlavně tam nesmí prosakovat olej z převodovky přes gufera a O-kroužky.
Pak jen pořádně ošmirglovat a odmastit a chodí jak nové.
Startovací čelisti
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - základní info
Jawasaki píše: tak jsme u kolegové babetty narazili na problem. vše jsme vyčistili atd. jde nakopnout, na volnoběh běží parádně, ale když se vytočí tak točky drží jen chvilku, pak se propadnou a po chvilce zase vylezou nahoru a zase zpět a tak furt dokola. plyn ve stejné poloze. Se směsí jsme hýbali, více méně bez vlivu. Tzn bud nedotéká benzín, což skoro vylučuji, ptž vše je parádně vyčištěno i hladina je dle příručky, nebo jehla? Dle příručky má být na prostředním zářezu, ovšem všechny ostatní jawky mají po zajetí jehlu uplně nejníž ne? už z toho začínáme být trošku v pasti. Přdpokládám že mi asi napíšete že gufera co...
Zkus sundat víčko nádrže, jak to poběží. Někdy je zacpaný a v nádrži se dělá podtlak. Pak by to mohla bejt cesta směsi, tzn těsnost karbec-sací kolínko-válec, jesli někde nebere faleš. No a to gufero na klice by to mohlo bejt taky
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - základní info
Babetta 1 nejede:
Vyčištěn karburátor, trysky, emulzní trubice, hladina nastavena dle příručky, jehlový ventil funguje, nádrž dělaná kyselinou, nový kohout, hadička, koleno vypálené a vyčištěné, tlumič taktéž, nová svíčka, VN kabel i fajfka, benzín namazán, sání čisté, sytič funguje tam i zpět jak má. Jehla uplně dole, nefunguje ani na nastavení dle příručky. Babetta na volnoběh běží, ale při přidání plynu se začne dusit. Volnoběhový ani směsový šroubek nemá vliv, gufero pod zápalkem vyměněno. Prostě nejede... Zvednout hladinu? už mě nic jiného nenapadá, chová se jako by nedotékal benzín, ale teče jak vzteklej, víčko nemá vliv. Prostě se hned po maknutí na plyn zadusí.
Babetta 2 jede:
Můj Harley Babettson sice jede, ale pouze při naprosto zašroubovaném šroubku směsy, jak s ním hnu o dva milimetry, okamžitě se zadusí, hladina ok, jehla dole (když ji dám na příručkovou hodnotu nelze snížit volnoběh, na směsový šroubek se chová stejně), svíčka je do cihlova, ale prostě jsem nervozní z toho že směs je zavřená (u babetty pouští benzín že?) Gufero pod zápalkem též vyměněno (předtím zustavala viset v otáčkách, teď už padá jak má). Mám to prostě pustit z hlavy a jezdit, nebo kde hledat příčinu proč jede jen s jehlou dole a zašroubovaným šroubkem směsy, když příručka jasně hovoří o druhém zářezu a směs 0,75-1,5ot?
Ještě se zeptám, šroubek směsy u báby ovlivňuje pouze chod na vonoběh a na jízdu je směs pevně daná hlavní tryskou?
Karburátor
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 - základní info
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Babetta 210 - nestartuje (startovac... Babetta 210 | TheRealHulk | 4 | 22.9.2024 v 16:30 kokoška. |
názor na oleje [1, 2] Babetta 210 | pitbikeros | 35 | 16.9.2024 v 20:46 laďa-prášil |
Babetta 60ccm karburátor Babetta 210 | JaroslavKrysl | 5 | 9.9.2024 v 13:03 Frantas |
Moped do 25 km/h, bez řp Babetta 210, Puch Maxi S, Hero puch Majestic Gizmo | Leffee | 9 | 29.8.2024 v 08:19 FJRPEPA |
Babetta 210 s dellortem bez sytiče ... Babetta 210 | HonziX | 10 | 28.8.2024 v 19:22 HonziX |