Mám celkem domlácená kovaná OZta ke svojí factorce a chtěl bych se je pokusit dát do pucu.
Bod 1) potřebuji někoho, kdo by je opravil - předek je na jednom místě trochu nakoplý a zadek dostal asi pořádnou prdu, ráfek už někdo měl v ruce ale oprava se úplně nezadařila a povrch ráfku je zvlněný a hrbolatý, prostě prasárna. Rád bych tedy nějakou firmu, nejlépe v okolí Prahy, kde mi řeknou jestli je reálné to dát dohromady, bude na to spoleh nebo ne a eventuálně to i kvalitně opraví. Radši si připlatím za slušnou práci, nepotřebuji za každou cenu ušetřit.
Bod 2) by poté byl elox. Je možné chytit takový modrý odstín, jaký ta factory origo kola mají? Komaxit nechci, mám s ním zkušenosti a i když držel, je to celkem tlustá vrstva a hlavně by to nemělo tu hloubku.
Prosím tedy o vaše názory a doporučení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
sorry za OT...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
Jindrej píše: Mileek> svody? jaký svody? Taky je nutně potřebuju
hele od tech ruce pryc... Stejnak jsou seriove
Gilless píše: Může mi někdo trochu vysvětlit to rovnání "za tepla"? Jestli si to dobře pamatuju,tak to znamená zahřát to nad rekrystalizační teplotu, čimž se ale ztratí veškerá pevnost získaná kováním, nebo ne? Díky
Přesně tak, taky mu to ten pan Pekař píše, že po opravě to bude v tom místě měkké. Kdyby se to rovnalo za studena, tak dislokace v tak zpevněném materiálu pravděpodobně způsobí takové pnutí, že to praskne.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek Oprava kovaných kol a elox
tady si dovolím citovat kolegu Fizzera
- Brembo pětipaprsky: 4,2/6,7kg
OZ: (všecky vypadaj napohled stejně )
- mille r 3,4/5,2
- tuono oz a některý mille 1000rr 4,9/7,5
- tuono factory 3,59/5,37
- mille factory 3,4/5,0 (kovaný)
- nera 3,1/4,3 (horčík)
- mille SP 2,3/3,6 (hořčík)
Ale nevím jak je to přesný bo dle téhle tabulky bych měl mít na factory kovaný, já mám ale hořčík kovaný. A nevím jestli to tak má být a nebo tam ty kola někdo dal pak..
Naposledy editováno 10.01.2014 15:20:09
1 reakcí na tento příspěvek Oprava kovaných kol a elox
Což nepletu li se znamená kovaný hořčík.
Tak jak kurva
1 reakcí na tento příspěvek Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
jinak ty hmotnosti OZ kol, kde píšeš "některé tuono, některé mille" atd., to je podle mě furt jedno a to samé, sbírka dat zvážených kol z různých fór, jen s tím rozdílem, že někdo to zvážil s ložiskama, někdo bez, někdo s ventilkama a šroubama na kotouč, někdo na váze s rozsahem 1-10kg, někdo na klasické "lidské" váze s rozsahem 1-130kg a pak to prostě pár deka hází... vesměs mají všecky +-3,5kg předek a +-5,2 zadek.
Dále nevím sice na jak moc přesno se ty OZ kola kovou, ale kdysi jsem dělal ve firmě na výrobu železničních kol a dvojkolí a v těch kolech byl rozdíl třeba i 3kg na průměru 920mm a hmotnosti okolo 320kg, a to byly rozměrově na desetiny a stovky stejné. Takže i ty OZ kola z jednoho výrobního pásu nebudou mít naprosto stejnou váhu.
Jinak pár rozdílů v ročnících je... OZ ze staré Mille 2000 vypadaly dost jinak, než ty novější, ale aby firma OZ dělala pro každý typ RSVéčka či tuona kola různých hmotností, mi přijde jako blbost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
Fotku udělám, až budu u stroje. Ale to vyfrézovaný z boku na ráfcích z jedné strany.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
Takže velká spokojenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
Jinak ke kvalitě opravy - kola se ani nevyvažovala a nic nevibruje ani v malých rychlostech ani ve 270 kmh....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava kovaných kol a elox
Naposledy editováno 10.01.2014 20:59:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... | Michal.R6 | 4 | 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6 |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... | krusi | 9 | 24.2.2020 v 18:09 Sculptor |
Brzdovy trmen predni Aprilia rsv 10... Aprilia RSV 1000 Factory | krusi | 5 | 10.12.2019 v 21:19 Ti_rex |