FiZzeR píše: Všechno Nejvíc asi že z toho chčije olej každou možnou dírou, ventildekl přetěsněnej a chčije furt, gufero na klice vyměněný a nevim co dělá, těsnění pod domkem oil filtru chčije a samo ho nikde nemaj, ani v autorizákách... mít vlasy, tak si je vyrvu Obzvláště výměna spojky byla velice záživná
Benzín
no OK tak kolik je cena??
assassin píše: Fizzer a zase nejezdi :) ale aspon to nadela na parkaci paradu na tech kolech :)
Který jsou oparkovaný, okyslý a zutý v garáži? Teď je to na plechu, neb zimáky co jsem k tomu dostal byly 15" (ha ha, to byl dobrej džouk)
FiZzeR píše: Všechno Nejvíc asi že z toho chčije olej každou možnou dírou, ventildekl přetěsněnej a chčije furt, gufero na klice vyměněný a nevim co dělá, těsnění pod domkem oil filtru chčije a samo ho nikde nemaj, ani v autorizákách... mít vlasy, tak si je vyrvu Obzvláště výměna spojky byla velice záživná
Benzín
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bulldogbiker píše: haloo FIZZER je to tedy na prodej??
Spíš asi ne, neměl bych na co nadávat
(Leda bys mne překvapil cenovou nabídkou, PM )
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: ja si prihreju polivcicku, taky mam bramboru na prodej.
e46 328i 142KW, nove po repasi vseho moznyho
cenovka libova
328 je ještě poctivej kus železa No já byl zvědavej na ten zázrak m54, rozdíl v objemu minimální a rozdíl ve výkonu celkem propastnej... ale asi jenom papírově Když 328, tak v e36 Ale to už je auto spíš pro radost, na denní použití moc starý a tak všelijak.
assassin píše: Fizzer: no ja taky svoje 15zimaky koupil levne od typka co presel z 320 e36 na 330 e46 a zjistil ze jsou mu k nicemu :) ted bych bral naky lehky 17ky ... Samo nejlepe dve uzsi a dve sirsi ala origo M ....
Klasika, no... Ale já je dostal k tomu autu, o to je to vtipnější
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: 328 je ještě poctivej kus železa
Zrovna vcera jsem zjistil, ze chodi lip jak subaru wrx 165kw (staly 4x4)
Ale potrebuju auto s vetsim kufrem...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Zrovna vcera jsem zjistil, ze chodi lip jak subaru wrx 165kw (staly 4x4)
Ale potrebuju auto s vetsim kufrem...
Hm, a bylo to subaru nastartovaný?
... takhle to začíná... úspornější auto... auto s větším kufrem... auto kam se vejde kočárek... auto za kterým se dá tahat valník... A pak už jen krize identity
SLEEPER píše: Zrovna vcera jsem zjistil, ze chodi lip jak subaru wrx 165kw (staly 4x4)
Ale potrebuju auto s vetsim kufrem...
Prikoupit ;) ja z 328 vyhazuju zatez a poohlizim se po necem s vetsim kufrem ... 540i touring by to splnoval :)
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 13.01.2014 23:14:19
Je to takovej dálniční koráb, no - dvě kila, motor si tiše ševelí a jediný co je slyšet je hučení větru ve stěračích
Ale na spotřebu nadávat nemůžu, o tom žádná - žere mi to míň než ta 320i
Naposledy editováno 13.01.2014 23:20:30
FiZzeR píše:
... takhle to začíná... úspornější auto... auto s větším kufrem... auto kam se vejde kočárek... auto za kterým se dá tahat valník... A pak už jen krize identity
ÁÁÁ Kurva! Vše tohle teď s bramborou splňuju. Snad nepříjde i ta krize identity, to se snad raději zakopu.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Město v zimě jezdim (mimo špičku) kolem devět, devět půl, kombinace kolem osmi "střední noha", k desíti "těžká noha" ale ještě né "olověná bota". Město by možná šlo i za míň, ale jezdim na trojku, čtyřka točí při padesátce jen asi 1500 rpm, což nevim jak se na to tváří dvouhmota... asi se jí dřív nebo pozdějc nevyhnu, ale radši pozdějc než dřív...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
3,15 ideál, znatelně líp to jede a dopad na spotřebu je zanedbatelný. S 3,48 už to prej autem mává slušně, ale spotřeba o litr až dva nahoru a na dálnici nepoužitelný.
Taky bych dal 3,15, ale je tam jiná příruba na vstupu (4 šrouby vs 6 šroubů) a výměna je docela voser, musí se tam nějak zároveň snad i nastavit vůle mezi hruškou a talířem...
To jo, a hlavně M3 neni uplně daily driver... Myslím, že na to je slušnej základ ta 330, kdyby to mělo být víc do zábavy, tak 328, ať už 36 nebo 46.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Fizzer: ta 330 ma papirove 230ps nebo tak neco okolo ne? A 328 190 a naky drobny - o cca 15 je 328 seskrcena a pak uz to sedi ne? Je tam vic slozitosti a min zere... Ono ostatne trilitr (325) v e92 pocitove nijak zvlast vic nez moje e36 taky nejede... Kazdejch 100kg navic je pri blbnuti na okreskach znat no - po dalnici je aerodynamika a 40ps navic uz znat hodne....
To říkám furt, že mi ta 325 e90 nejede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Hm, a bylo to subaru nastartovaný?
... takhle to začíná... úspornější auto... auto s větším kufrem... auto kam se vejde kočárek... auto za kterým se dá tahat valník... A pak už jen krize identity
WRX r.v.03 ma 165KW, ale jekoliz je to 4kolka, tak jsou tam dost ztraty a treba to mel uz hodne vybydleny, to nevim... s WRX STi by to dopadlo jinak
e: brambora na prodej
Naposledy editováno 14.01.2014 10:34:34
Zrušil jsem z pochopitelných důvodů problémovej separátor oleje, udělal jsem si catch tank odvětranej do atmosféry. Nachytá se mi tam při mým způsobu jízdy 5km tam, 10 támhle, 5 dom zhruba decka vody měsíčně (vody, odstín "chcánková po alkoholovém dýchánku", smrdí po oleji, ale žádná emulze), ale má to jednu malou vadu na kráse - catch tank je umístěný v motorovém prostoru a občas mi klima natáhne olejovej smrádek dovnitř, a je to tam pak jak v plynový komoře. Žid nejsem, tak jsem se rozhodl udělat verzi II., která bude zase jakože uzavřený systém, odtah par přes catch tank do původního vehementu na sání. Jenomže ten vehement je až za klapkou, tudíž podtlak jaxviň a potřebuju vykoumat něco, co ho bude držet na uzdě. Sehnat u nás v čechistáně PCV ventil je docela oříšek, natož sehnat správnej PCV ventil (flow a "síla" podtlaku) a vůbec informace o tom, jak zjistit kterej je ten správnej.
Poraďte co s tím... ?
(Ne, separátor tam vracet nebudu, nemám chuť aby mi v oleji kolovaly litry vody a v horším případě mne potkalo tohle )
Naposledy editováno 20.01.2014 16:07:32
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
(osobně bych moh jedině v pátek odpoledne, takže mě vynech)