1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
Naposledy editováno 07.01.2014 22:01:09
1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder
Nicmene jsem rad ze jsem se zostudil a prisel tak k nove informaci.
Koukal jsem na ten plan elektriky. Myslim, ze by asi bylo dobre pridat proste jen tlacitko na predcerpani po dlouhem stani. Ostatni funkce bych zachoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder
Drát kterej je černo/bílej by mělo bejt mínus.
Drát kterej je žluto/zelenej by mělo být plus od starteru.
já bych dal na ten plusovej drát přepínač. V jedný poloze by byl stejnš zapojenej, jak je ted a po přepnutí bys odpojil starter a připojil plus přímo z baterky.
Z těch čtyř jsou dva napojený přímo z cívky starteru.
Jeden je kostra a druhej je plus, který je zárověň i spínací impuls pro startér.
Kostru necháš tak, jak je a ten druhej drát přestřihneš a vložíš do něj přepínač.
V jedný poloze bude přepínač fungovat tak, jako by tam vlastně nebyl.
Na třetí vývod přepínače přitáhneš plus přímo z baterky.
Pak by to fungovalo tak, že když ten přepínač přepneš, odpojíš si starter a připojiš plus přímo z baterky.
Akorát se teda musim přiznat, že nevim k čemu jsou tam ty další dva dráty na pumpu-ty vedou přímo ze zapalování a to není ve schematu samostatně rozkreslený. Ale počítám, že to je napájení čerpadla při nastartovaným motoru, takže bych se toho ani nějak nevšímal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder
2 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder
http://www.k1400.cz/...deo/VS800_cudlik.wmv
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
Naposledy editováno 13.01.2014 22:08:59
kutil1 píše: kajman78> Pust si zvuk.Tak to funguje když se u VS 800 udělá to zvláštní tlačítko.Přes známýho z K 1400 jsem se na to u Generála informoval už kdysi dávno a ten mi právě vzkázal že zapojení raději nebude nikomu radit jelikož je právě více druhů schemat a chyba se nevyplácí.Samozřejmě že tajný to není ale pokud má někdo zájem ,bude lepší když se s motorkou stavíš u něj.To stejný nabízel i mě ale protože to mám trohu "z ruky ", vzdal jsem to
U nás je totiž čerpadlo ovládaný právě přes řídící jednotku a její "exitus" tě příjde cca na 20000kč.
Naposledy editováno 13.01.2014 22:08:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
kutil1 píše: kajman78> Pust si zvuk.Tak to funguje když se u VS 800 udělá to zvláštní tlačítko.Přes známýho z K 1400 jsem se na to u Generála informoval už kdysi dávno a ten mi právě vzkázal že zapojení raději nebude nikomu radit jelikož je právě více druhů schemat a chyba se nevyplácí.Samozřejmě že tajný to není ale pokud má někdo zájem ,bude lepší když se s motorkou staví u něj.To stejný nabízel i mě ale protože to mám trohu "z ruky ", vzdal jsem to
Je to přesně tak, jak píšeš,generál nepatří k těm, kteří by neporadili,protože ale ví o nebezpečí při špatném zapojení, tak to raději nedoporučuje. Pár let generála znám a vím, že nikdy nikomu pomoc neodmítl a navštívit ho se určitě vyplatí.
kajman78 píše: Ja to musím rozdelat a mrknout na to jak to mam ja udělané a pak se tu jeste skusim zeptat jak na to
Přesto bych ti radil,přidělej si tlačítko tam, kam se ti to bude líbit, zavolej generálovi a domluv s ním návštěvu a máš jistotu. Máš to co by kamenem dohodil a za dvě hodinky kochací jízdy si u něj.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
http://www.k1400.cz/chopper.htm
Naposledy editováno 14.01.2014 21:06:02
Přeruším vodič/šipka/ke startéru a vložím vypínač.Má to proti tlačítku jednu nevíhodu,
že musím mít sklopený stojánek,neutrál a pravděpodobně i zmáčklou spojku.Tlačítkem
start rozběhnu čerpadlo a cívka startéru je odpojená - nestartuji.Přepnu vypínač
a nastartuji.Téměř bez zásahu.
Nebo použitím relátka s tlačítkem.Přeruším vodič Y/G/šipka s jedničkou nahoře/
a zapojím zde klidový kontakt relé.Z klidového kontaktu udělám propojku na pracovní.
Druhou stranu pracovního kontaktu zapojím na pojistku,která bude pod napětí při zapnutí klíčku.Z této strany kontaktu zapojím tlačítko.Z tlačítka cívku relátka a druhou
stranu cívky relé na kostru.
Při seplé spínací skříňce zmáčknu tlačíko,cívka relé sepne a pustí proud do čerpadla,
zároveň přeruší svým klidovým kontaktem cestu k cívce startéru.
Týká se tohoto schématu.
2 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder
a takhle nějak to tam vypadá.
Naposledy editováno 19.01.2014 09:14:41
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki VS 800 Intruder 1993 nemá vý... Suzuki VS 800 Intruder | Bzricho | 23 | 20.6.2024 v 12:47 Dusko |
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |