Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
e: taky by jsi mohl potunit drahý polovičce S2R, aspoň pořádný laufy ať to duní
Naposledy editováno 10.01.2014 21:12:28
dewwil píše: Jindrej> Pěkný roury To zas bude slin na chodníku od odplivávajících si a křižujících se důchodců
e: taky by jsi mohl potunit drahý polovičce S2R, aspoň pořádný laufy ať to duní
Honza má pravdu ty laufy co teť zděláš dej na S2R
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Jooo vy jste chytrý
Jak delfíni Ale neříkej, že by jsi nebyl doma pochválen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Díky
________________________________________________
dewwil> Taky přispěju, zjistil jsëm u bratrový bývalý Mille 00 po opravě, že když nedám zpět vyvažovací podložku(takovej hříbek placatej, kterej mimochodem zavinil destrukci motoru) pod pravým deklem motoru na vyvažovací hřídeli a dám místo ní klasickou, tak je motor kua hladovej po otáčkách jak panna na ocas...Najeli jsme na tom cca 500km a pak si bratr koupil Factory 04 a milá Míle šla k novýmu majiteli a asi dobrý už jsme o něm neslyšeli, že by se mu to vysypalo nebo něco... Měla jen čip Arrow a výfuk SP Engineering a K&Nko...
Naposledy editováno 13.01.2014 23:35:23
e: a vzhledem k tomu, že to jsou 3 roky a víc od prodeje tak to buď šlape nebo už majitel taky není
Naposledy editováno 14.01.2014 07:54:27
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Tak nějak mám pocit že zrovna tahle věc tam oproti různejm EU srágorám nějakej smysl mít bude...
jj, rozmrdalo to celý ozubený soukolí na pravé straně motoru, dával jsem to do kupy půl dne ze dvou motorů, jde tam o to že je tam klínek na oz. kolo vyv. hřídele a ten čumí cca 2mm ven a jistí tu hříbkovou(vyvažovací) podložku, jenže čuměj 2 mm a podložka má cca 3,25mm, takže se to vyžvejkalo a mrdlo to do oz. kola co pohání rozvody a to se rozlítlo na 3 ks a vzalo i ostatní soukolí, naštěstí se to stalo v 50km/h a motor se hned zastavil, takže se to nestihlo potkat a rozmasakrovat víc, stát se to o 20 min. dřív tak tam bylo cca 240km/h a mastnej flek na D5
dewwil píše: jj, rozmrdalo to celý ozubený soukolí na pravé straně motoru, dával jsem to do kupy půl dne ze dvou motorů, jde tam o to že je tam klínek na oz. kolo vyv. hřídele a ten čumí cca 2mm ven a jistí tu hříbkovou(vyvažovací) podložku, jenže čuměj 2 mm a podložka má cca 3,25mm, takže se to vyžvejkalo a mrdlo to do oz. kola co pohání rozvody a to se rozlítlo na 3 ks a vzalo i ostatní soukolí, naštěstí se to stalo v 50km/h a motor se hned zastavil, takže se to nestihlo potkat a rozmasakrovat víc, stát se to o 20 min. dřív tak tam bylo cca 240km/h a mastnej flek na D5
nestraš mastným Flekem na D5
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Bači píše: Kuwa ať už se dá vyjet to je nekonečný. Počasí je "SKORONAMAŠINU" tak ať ta zima táhne doprdele...
Nech si to na léto, nebo to zase zadřeš ještě před sezonou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Nech si to na léto, nebo to zase zadřeš ještě před sezonou
Nene letos už nee, letos už to nepodcením sehnal jsem si RSVčko raděj ještě jedno...Člověk nikdy neví Forza Italia...1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ozzy_ píše: Baci: Heste jedno ? Jako ze budes jezdit o 14 dni dyl ?
Bači nenech se nasrat to vydrží aspoň měsíc
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
je to ten klasickej akrap z performance parts II viz here
E: přesně jak píše yosh
Naposledy editováno 16.01.2014 20:44:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |