1 reakcí na tento příspěvek X-moto XB 31 250
Takže pokud máš možnost a chuť se v tom trochu hrabat ber. Ale i staršího Japonce musíš udržovat a opravovat - ovšem za trochu jiný ceny.
1 reakcí na tento příspěvek X-moto XB 31 250
1 reakcí na tento příspěvek X-moto XB 31 250
Jo a taky jsem dával nová lanka+bovdeny spojky a plynu (cyklistická nerez lanka, bovdeny s teflonem) celkem asi za 120,-Kč...
Edit:
Jako další tuning asi zvolím polepy KTM...
Naposledy editováno 17.01.2014 12:36:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto XB 31 250
rybíz5 píše: Tak tak..Pokud máš chut se v tom pořád hrabat tak si to kup
Mám xb 31 a myslím si že se trochu pleteš mám jí něco přez rok a dělal jsem standartní věci jako ložiska v kolech a výměna řetězu a zatím jsem do motoru nemusel šahat všechno je celou dobu ok a najezdil jsem toho letos víc než kluci kolem mě na značkovejch motorkách a navíc u ostrýho endura měníš každejch 10 motohodin olej a ten není zrovna levnej a taky si cucnou sice to svežení a pocity jsou někde jinde ale pokud s tím chce někdo jezdit jen tak na naučení je to dobrá volba a tahle motorka zvládne docela dost a už jsem vyjel i kopce kde těžký endura skončily no a když to složíš tak ty díly stojej opravdu o dost míň a podle mě je třeba si rozmyslet na co motorku ten člověk chce a jak s tím bude jezdit
takhle jezdíme a myslím si že jezdíme normálně ne jak nějaký třasořitky ale ani ne jak nějaký zkušený jezdci
Když budeš brát ojetou tak buď v opravdu dobrým stavu a nebo zrovna šrot za pár korun a dát dohromady. Jestli jsi někdy opravoval Jawku, tak tohle je snad ještě jednodušší.